Liniju za Toronto izbegava, ali je vise puta obrazlozio razloge. Njegovi razlozi imaju smisla, ali ce kad tad krenuti linija za YYZ. Problem je u sezonalnosti, a JU ne moze da pokrece sezonske long-haul letove.Marek sa druge strane ima par bizarnih odluka. Komično je koliko je defanzivan kad je u pitanju neizbežna linija za Toronto. Nisam siguran da je 100% spreman na otpor koji će mu pružati strane kompanije kao odgovor na najavljeno povećanje broja destinacija. Nisam ubeđen da čvrsto drži volan kad je u pitanju stanje flote, održavanje i broj aviona koje će uzeti na kratkotrajni lizing.
Jako realna. Samo ovog puta mora biti bolje uklopljena, tj. mora ici u tzv. mid wave, jer se ne moze uklopiti ni u jedan od standardna 4 talasa. Sada vec ima prilican broj linija koje idu u mid wave, pa opcije za konekcije nisu limitirane.Po vašem mišljenju, koliko je realna linija do Kaira?
Air Serbia može i mora da pokreće sezonske letove kao što mogu i moraju druge avio kompanije. Pogledaj koju zimsku povezanost ima džinovski Čikago prema jugu Evrope i slediće ti se krv u žilama.Liniju za Toronto izbegava, ali je vise puta obrazlozio razloge. Njegovi razlozi imaju smisla, ali ce kad tad krenuti linija za YYZ. Problem je u sezonalnosti, a JU ne moze da pokrece sezonske long-haul letove.
Njujork je zimi daleko ispred Čikaga i Toronta a ipak ima jedva za dva nedeljna leta. Hoću da kažem, ako budu prinuđeni da Čikago pretvore u sezonsku liniju zato što lete prazni (a velike su šanse), šta će sa tim avionom? Onda je isti problem kao sa Torontom, osim što Toronto ima više putnika od Čikaga. Besmisleno, trebalo je da pokrenu letnju liniju za Toronto.Problem je u tome, sta da rade sa tim avionom zimi? Ukoliko bi pokrenuli neku zimsku sezonsku destinaciju, onda okej. Tada bi imali posla za avion tokom cele godine. Ni u jednom drugom slucaju nema poente jer ce avion stvarati ogromne gubitke.
BEG-JFK, Business class | BEG-JFK, Economy class | JFK-BEG, Business class | JFK-BEG, Economy class |
sold out | 111.826 | 518.181, 1 mesto jos | 71.360, 2 mesta jos |
378.031, jos 2 mesta | 101.131, 2 mesta jos | 518.072 | 71.251 |
378.031, jos 3 mesta | 127.575, 1 mesto jos | 534.403, 4 mesta jos | 71.251 |
201.735 | 64.109 | 673.653, 3 mesta jos | 71.251 |
254.624 | 101.131 | 518.072, 3 mesta jos | 71.251 |
201.735 | 59.877 | 534.403, 5 mesta jos | 71.251 |
201.735 | 63.051 | 518.072, 1 mesto jos | 70.271 |
254.624 | 58.820 | 518.072, 4 mesta jos | 70.271 |
Osnovna tarifa: 148.847 | Osnovna tarifa: 55.646 | Osnovna tarifa: 439.682 | Osnovna tarifa: 67.332 |
Sa FlyingBosnian-a, a autor je uzeo podatke sa sajta DOT-a. Svojevremeno sam proveravao, kada ih je objavio, i tacne su cifre.Luka odakle ti ova poslednja tabela sa brojem putnika i LF na liniji BEG-JFK-BEG?
Mislim da ne, nije bilo kada sam gledao pre desetak dana. Bilo je samo za prvu polovinu godine. Provericu ponovo.Jel ima 2022?
Sa FlyingBosnian-a, a autor je uzeo podatke sa sajta DOT-a. Svojevremeno sam proveravao, kada ih je objavio, i tacne su cifre.
Hm, bas cu da pogledam na sajtu DOT-a jos jednom. Moguce da mu podaci nisu tacni, provericu cim stignem.Nikad nisam bio na FlyingBosnian sajtu pa sam zato pitao. Brojevi iz tabele nisu tačni. Uporedi na primer brojeve za 2018, ovi su tačni:
"The carrier handled 79.657 travellers to and from New York in 2018 with an average annual cabin load factor of 80.8%"
Izvor:
https://www.exyuaviation.com/2019/06/air-serbia-registers-growth-on-us.html
а са YU-ASA је завршена замена АТР-ова. имају у плану да старе моделе, који су у власништву, конвертују у карго, па ћемо видети. такође, планирају да имају 10 АТР-ова и именоваће их по географским појмовима
Kako taj Marek uspeva da spreci da AS postane partijska firma kao sto su sve ostale drzavne firme u Srbiji?
Da li je izlozen pritiscima?
KOliko sada ima ATR-ova i gde ce oni da se koriste osim za Tivat i Podgoricu?