Novi asfalt ka aerodromu stigao do Krnde
www.politika.rs
Naravno da mora biti dotiranih letova, kao što ih ima u Nišu i Kraljevu. Jedan deo može da plati država, a drugi zainteresovane opštine ( Čajetina/Zlatibor, Užice, B.Bašta, . .)
Država ima nameru da osposobi ovaj aerodrom za putničke letove, pa će onda verovatno da dotira bar jedan let do Beograda. To je ono što očekujem, kao i izgradnju Obilaznice oko UZ sa mostom i tunela ispod Kadinjače. Izmedju ta dva projekta je Volujac odakle vodi pristojan put do aerodroma.
Evo kada raspišu ovaj tender može da se konkuriše za taj aerodrom.. . urb.planom je predviđen aerodrom iza Obudojevice, što je iza brda i to nekih 2km od centra Zlatibora tako da ne ometa bukom. Predviđeno je 900m za dužinu piste, e kad bi se to produžilo na 1100 ili više . .
Evo kada raspišu ovaj tender može da se konkuriše za taj aerodrom.
U planu raspisivanje tendera za analizu mogućnosti izgradnje novih aerodroma u Srbiji
U planu raspisivanje tendera za analizu mogućnosti izgradnje novih aerodroma u Srbijiwww.ekapija.com
Povremeno komuniciram sa direktorom za razvoj koji radi u "Aerodromi Srbije", a taj mali aerodrom u izgradnji verovatno pripada opštini Čajetina. Trebalo bi njih da pitaš šta sve planiraju i da li će biti nekog proširenja.Vidim da ti sa njima komuniciraš, zašto im ne predložiš . .
Groblje propalih tendera, rendera, analiza i obećanja!A meni tamošnji domoroci rekoše proletos da se tu pravi groblje ?
Kao što sam ovde već pisao : sve po ovom tenderu je već izgradjeno, a i završena je ograda od 8.5km. . . tj. radi se na infrastrukturi aerodroma i oko njega kako bi mogao da prima i putničke avione.Groblje propalih tendera, . .
Po običaju opet neka "direktorska" dobacivanja iz ćoška, a u gornjem članku lepo piše kakva je situacija sa pistom koja se već godinama koristi.Sve ce da urade samo pistu nece da ima
Ако долазиш из Париза или Дортмунда, сигурно ти је лакше да продужиш авионом. Али досад нисмо у Србији показали вољу да организујемо тај сегмент авио-саобраћаја како су га сви други организовали, тако да од линија, малим авионима, за Ужице или Бор, сасвим потребних и оправданих, неће бити ништа.Linija ATR do Bgd? Ha, ha.... Pa transferi traju duplo duže od vožnje kolima do Bgd, čak i u ovim uslovima suludih letnjih gužvi.
Nekim malim, možda.
Nismo "dosad", ali možda će ipak nekad biti i to organizovano. A takve linije će naravno morati da budu dotirane kao što su i ove sa većim avionima.Али досад нисмо у Србији показали вољу да организујемо тај сегмент авио-саобраћаја . .
Jednostavno su ogromni operativni troškovi da bi se opravdalo uvođenje linije između dva aerodroma koja su udaljena svega nešto više od 100km vazdušnom linijom. Beograd je sasvim dovoljno blizu.
Neka se uvedu lepo autobuske linije iz svih većih gradova zemlje do aerodroma Beograd, na to se skreće pažnja već čitavu deceniju, da ima volje to bi se već sutra ostvarilo. Ko je još lud da uvodi avionsku liniju za nekoliko transfernih putnika za Užice, to se tako ne radi. Šta je sledeće, Trebinje?
Ovde jedino ima potencijala za letnju sezonsku liniju do Tivta i neke zimske čartere iz regiona zbog Zlatibora. Ovde ni subvencionisane linije ka srednjoj Evropi ne bi bile isplative, eno na Moravi bila linija za Beč i bolje da je nisu ni uvodili.