Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Možda je danas neko soft otvaranje a sutra zvanično. Ne znam kako ide istraga ovih lažnih dojava ali se nadam da ih neće biti sutra tokom otvaranja.

Za razliku od dojave zbog jednog leta koje se tiče Er Srbije, ovo sa dojavama na aerodromu ima mnogo širi uticaj. To znači da se dojave tiču i koncesionara koji je EU firma pa i letova brojnih EU kompanija koje su kasnile. Na kraju CEO Er Srbije je takođe EU građanin pa ove pretnje valjda istražuju i neke EU zemlje. Znam da se recimo hakerski napadi na infrastrukturu pa i napadi na privatne firme u nekim zemljama moraju prijaviti vlastima. Već dugi niz godina postoje načini da se hakeri lično identifikuju, potražite recimo "PLA Unit 61398" na internetu za neke primere. Ako su Francuska, Češka itd uključeni u ovu istragu nadam se da će ih najzad lično identifikovati i stati im na put.

Jasno je da ne samo Srbiji već i mnogima u EU u interesu da aerodrom Nikola Tesla funkcioniše normalno.
 
Danas je definitivno bilo soft otvaranje. Korisceni su samo C7 i C8. Ostali ce se verovatno sutra otvoriti.

C1 I C2 su vraceni na mesto, pa uskoro mozemo ocekivati i njihovu ponovnu upotrebu. Da li ce sacekati da se zavrse C3 i C4 pa da zatvore A5 do A10 ne znam. Mislim da mogu odmah da zatvore A gejtove, ima dovoljno drugih.
 
Raspored za 12.04. popodne:
LH1407 FRA C9
LX1417 ZRH C10
LH1737 MUC C11
MNE153 TIV C13
OS738 VIE C14
W64021 MLA C12
 
Hajde, baš da vidimo.
Verovatno ću isprobati neki od njih za mesec dana, kad letim LH-om.
 
Jedna na brzinu od jutros.
1649754032155.jpeg
 
Centralised security control to be implemented at midnight tonight, ending checks at individual gates. Only gates for flights to New York will have gate security in line with TSA requirements. Gate C11 will be primarily used for this purpose
 
Slike novih C getjova mogu se naći na svim medijima pa ih neću prenositi ovde. Videli smo ih pre skoro godinu dana ako se sećate prvih reportaža. Trebalo je dosta vremena da se sve poveže, naročito taj treći nivo.

Nekoliko novih gejtova je već u upotrebi danas a stari A deo gejtova prema A10 više se ne pojavljuju na listi odlazaka aerodroma posle današnjeg leta za Tivat. Video sam samo listu za A1, A2, A3, A4a. Izgleda da smo dočekali da se stari zatvori i renovira. Dve lepe vesti u istom danu, dolaze novi a odlaze stari gejtovi! Najzad!
 
Тј централна контрола је сада пре пасошке у одласку?
 
 
Novinari ne znaju šta znači terminal. Ovo nije novi terminal nego proširenje postojećeg.
 
Izgleda da momentlno zatvaraju sve stare gejtove. Dakle ne koriste se vise A5, A6, A7, A8, A9, A10, C5 i C6. Jos uvek se rade C1, C2, C3 i C4.
Sada su u upotrebi A1, A2, A3, A4, A4a, A4b, A11, C7, C8, C9, C10, C11, C12, C13, C14, C10a, C10b, C10c, C10d i C10e.
 
Neki prvi utisci, na osnovu reportaža i slika:

-Izgleda solidno,
-Izgleda nedovršeno,
-Mislim da su travelatori suvišni na ovako kratkoj površini, mada ću ih isprobati (mislim da su tu ubačeni samo zato što je prilikom davanja koncesije Vučić rekao da želi da ih vidi),
-Ne znam šta je ovaj "Bistro", ne nađoh podatak... Svakako me zanima gde će biti komercijalni sadržaj i kog tipa.
 
Bio sam i ja na raznim aerodromima, mislim da izgleda sasvim okej za najobičniji hodnik
 
Trenutna regulacija kretanja za dolazne putnike je uzasna. Onaj prostor gde se cekaju putnici, koji je ionako bio premali, je sada jedno 15 puta manji. Ne postoje vise stepenice da se popne u prizemlje. Kada se izadje pravi se ogroman krug po neravnom betonu. Bas sam se razocarao kako su ovo organizovali.
 
И мене копка да ли је довољан постојећи број карусела за пртљаг са оволико проширеним аеро-друмом...тим пре што их је некад било више (екс домаћи доласци у партеру).
 
Vrh