Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=755191#p755191:3zlejjsb je napisao(la):
Прле » 08 Jul 2020 08:25 pm[/url]":3zlejjsb]Може, Домодедово на пример. https://www.dme.ru/airportguide/map/

Привет пут кад сам летео никаква питања или збуњивање нисам имао. Све је врло логично поготову кад имаш навигацију...

I gde je na DME dvostruka slovna oznaka u oznaci gate-a? Imaju samo 12a, 13a, to je donekle i razumljivo jer im numeracija ide rastućim redom od 1 naviše (ne postoji B2 i C2, npr), bez obzira u kom se sektoru nalazi.

A4a i A4b, takvo što mislim da ne postoji.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=755499#p755499:2eyxex24 je napisao(la):
lukakaludjerovic » 09 Jul 2020 07:05 pm[/url]":2eyxex24]chicago midway ima gejtove a4a i a4b

To je krajnja retkost, a uz to taj deo na Midway je isturen, kao zaseban pier.

Suština je da se to ne radi.
 
od juce
Capture.png
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=755939#p755939:2qfnjctl je napisao(la):
Kartograf » Sub Jul 11, 2020 11:51 am[/url]":2qfnjctl]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=755499#p755499:2qfnjctl je napisao(la):
lukakaludjerovic » 09 Jul 2020 07:05 pm[/url]":2qfnjctl]chicago midway ima gejtove a4a i a4b

To je krajnja retkost, a uz to taj deo na Midway je isturen, kao zaseban pier.

Suština je da se to ne radi.

evo to ima i novi aerodrom u istanbulu
 
luka, da li bi resenja sa aerodroma u istabulu i cikagu primenio i na ladjevcima i ponikvama ili ipak smatras da za tim nema potrebe te da bi bolje bilo neko primerenije resenje za imenovanje gejtova?
 
apsolutno mislim da nije pogodno ovakvo imenovanje, vec sam rekao da sam protiv te notacije
 
Хоће ли ту бити централна антидиверзиона?
 
Да, виђао сам и тако...

Него, значи ли то да се она мала пасошка укида?
 
Момци, може ли неко да прецизније појасни шта се тачно мења? :)
Пасошка контрола на улазу се помера одатле на улаз у гејт? Зар нису могли да пребаце све ове са А излаза на Т1 и да се ту само прегледају пасоши, а после пред улазак у гејт да се врши ”претресање”, а да на Т2 буде пролазак са претресом за остале делове који не би имали посебне кабине за гејтове (ако већ сада раде додатне спратове за раздвајање путника?
 
Pasoška kontrola - IZLAZ- ostaje tu gde je i samo što će se ubaciti još par kabina radi veće protočnosti putnika, ispred pasoške će biti centralizovana KD (kontradiverziona) kontrola putnika i prtljaga, (rendgen i metaldetektorska vrata). Ali to tek kad urade još jedan sprat, tj kad se razdvoje odlazni putnici od dolaznih... A to će biti ko zna kad... možda tek 2022...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=756894#p756894:bq2hsz1q je napisao(la):
lukakaludjerovic » 14 Jul 2020 09:25 pm[/url]":bq2hsz1q]satelitski snimak od juce

Izvinjavam se što nisam u toku - da li se ovde pravi nova pista pored postojeće koja će nju da u potpunosti zameni? Nisam znao da je to deo plana. Šta se time tačno dobija?
 
прави се писта која ће заменити постојећу када крене њена ресконструкција. после ће се ова нова користити као рулница и као резервна писта у случају хаварије на главној
 
johny, mozes li da ukazes na neku prednost takvog resenja u odnosu na dve odvojene piste? meni kao laiku uopste nije jasno da se ispalti graditi pistu koja ce 99% vremena sluziti kao rulnica. razumem da se ovako malo ustedi na prostoru posto su ovako piste zbijenije ali ako je to sve zaista mi nema nikakve logike takva investicija
 
Па само то - не плати се која стотина милиона за земљиште и још рулница итд. Дакле, уштеда.

Будалаштина, ако мене питаш. Требало је да им се узме мање за концесију и да направе одмах другу писту где је планирано.
 
meni je mnogo zalije sto u ugovor o koncesiji kao obaveza nase strane nije usla obavezna sinska veza sa beogradom i ono resenje sa logicnim prikljuckom na prugu ka novom sadu. koliko sam shvatio jedna pista zadvoljava potrebe i mnogo prometnijih aerodroma ali tesko da negde ima veci aerodrom od naseg do koga voze samo divlji taksisti i minibus sa slavije
 
Volim ciste stvari i ima puno dobrih razloga zasto dve piste su bolje od jedne. Ali realnost je da bi trebalo da se otkupi zemlja, napravi veliki broj rulnih povrsina (Taxiway) ukoliko se druga pista pozicionira po Master planu da bi se ostavilo mesto za buduce terminale. Znaci razlika u ceni je ogromna a realno sa jednom PSS za obim saobracaja u sledecih 10 godina LYBE je sasvim moguce izdrzati.
Geneva (LSGG) ima skoro 18M putnika i preko 186K poletanja sletanja. izvor: https://www.gva.ch/fr/Downloads/Aeropor ... t.pdf?ext=
 
Vrh