[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=758605#p758605:995ee16r je napisao(la):Прле » 20 Јул 2020, 20:46[/url]":995ee16r]Убише оранице...
тим ораницама ту није место
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=758605#p758605:995ee16r je napisao(la):Прле » 20 Јул 2020, 20:46[/url]":995ee16r]Убише оранице...
Zagreb je dobio 8 mostova. Po ugovoru, počeće da se širi u godini kad očekuju 5m putnika a to neće skoro jer ni pre virusa nisu bili u u stanju da dobace do 4m a kamoli 5.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=759027#p759027:21xkl7ps je napisao(la):gishko » Sre Jul 22, 2020 10:31 am[/url]":21xkl7ps]
Lepo si rekao "proširenje". Koliko nam od tih 27 mostova daje koncesionar?
Zag je u prvoj fazi dobio terminal i 8 mostova, što znači da se i tamo očekuje proširenje.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=759084#p759084:2mr3fdxv je napisao(la):JohnnyLee » Сре Јул 22, 2020 2:13 pm[/url]":2mr3fdxv]
тим ораницама ту није место
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=759353#p759353 je napisao(la):има ли ико ко може да ми објасни како су све ове парцеле постале приватно власништво?
Jel to provera nosivosti tla ?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=743904#p743904:3u6solaq je napisao(la):belgrey » 01 Jun 2020, 13:05[/url]":3u6solaq]U nastavku A fingera se rade dve stvari. Vrši se provera nosivosti tla za buduće postavljanje šipova za dogradnju fingerskog hodnika.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=760853#p760853:gtw5aeky je napisao(la):plećko » Уто Јул 28, 2020 5:04 pm[/url]":gtw5aeky]
Jel to provera nosivosti tla ?
Ovo iksevi...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=757336#p757336:2ti9bydk je napisao(la):JohnnyLee » 16 Јул 2020, 14:06[/url]":2ti9bydk]прави се писта која ће заменити постојећу када крене њена ресконструкција. после ће се ова нова користити као рулница и као резервна писта у случају хаварије на главној
Pa, donekle:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=761278#p761278:3bzykrpx je napisao(la):milanche » 29 Jul 2020 06:56 pm[/url]":3bzykrpx]Ovo pista ce moci da se koristi kao prava, kada se postojeca prosiri za 10m. Minimalno rastojanje izmedju dve piste je 700ft tj 213m, a izmedju piste i rulne staze 90m. Govorim osovinski od sredine piste i od sredine rulne staze. Postojeca pista je osovinski udaljena od rulne staze 300m, prema googlu. Znaci jako malo fali da se ona prosiri, da bi paralelno mogle da se koriste obe piste
Slicno ce sada da rade na londonskom getwicku...
Following the publication of its masterplan in July, Gatwick announced it would prepare a planning application known as a DCO – through a rigorous statutory process. The application is to bring the airport’s existing Northern Runway (also known as the standby runway) into routine use for smaller, departing aircraft, alongside the main runway by the mid-2020s.
Trenutno na Getwicku moze samo generalna aviacija da slece na obe piste paralelno, ali kada prosire pistu i dobiju udalljenje od 210m moci ce i ostali avioni.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=761314#p761314:33ga6ryh je napisao(la):Пантограф » 29 Jul 2020, 21:02[/url]":33ga6ryh]Pa, donekle:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=761278#p761278:33ga6ryh je napisao(la):milanche » 29 Jul 2020 06:56 pm[/url]":33ga6ryh]Ovo pista ce moci da se koristi kao prava, kada se postojeca prosiri za 10m. Minimalno rastojanje izmedju dve piste je 700ft tj 213m, a izmedju piste i rulne staze 90m. Govorim osovinski od sredine piste i od sredine rulne staze. Postojeca pista je osovinski udaljena od rulne staze 300m, prema googlu. Znaci jako malo fali da se ona prosiri, da bi paralelno mogle da se koriste obe piste
Slicno ce sada da rade na londonskom getwicku...
Following the publication of its masterplan in July, Gatwick announced it would prepare a planning application known as a DCO – through a rigorous statutory process. The application is to bring the airport’s existing Northern Runway (also known as the standby runway) into routine use for smaller, departing aircraft, alongside the main runway by the mid-2020s.
Ne znam da li smaller aircraft znači i 737/A320, ATR, ili cesna. Ako je ovo prvo, to je za Beograd kao da ima dve regularne piste: jednu za sletanje, drugu za poletanje.
Gatwick has been relatively quiet about its “back-up” landing strip that is essentially an upgraded taxiway. Currently, the centre lines of the two runways are 198 meters apart, and the International Civil Aviation Organisation has published rules that stipulate runways being used for simultaneous operations need to have their centre lines a minimum distance apart of 210 metres. The airport could solve this problem through a slight widening of one of the strips and moving the centre line just 12 meters further away to allow medium and widebody aircraft to use both runways simultaneously.
A covenant that prevented the use of both runways for full commercial operations expired this year, which is largely why the airport has remained fairly quiet until now about the option of utilising its second landing strip.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=761298#p761298:33ga6ryh je napisao(la):lukakaludjerovic » 29 Jul 2020, 20:32[/url]":33ga6ryh]jedan box za narrow-body je 40m sirok, duplo vise je za wide-body E kategorije (tu spadaju svi wide-body osim a380) dakle 80m
od kraja c6 boxa do mesta dokle se vidi da je kopana zemlja ima 450m - tacno za dodatnih 11 boxeva
Ja gledam prostor koji se gradi a ne koji je očišćen. Od postojećeg kraja C6 do poslednje tačke koja se gradi nije 450m nego samo 325m što je jedva za ukupno 13-14 mostova na C strani. Onaj prostor iza toga može biti nova platforma recimo za avione tipa ATR i Q400 koje će opsluživati autobusima, ali se tu u ovoj fazi ne grade avio mostovi. Zato i kažem da onaj render koji pokazuje bar 17 mostova ne odgovara ovome što se sada vidi a to je prostor za samo 13-14 mostova:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=761298#p761298:1wgxqp97 je napisao(la):lukakaludjerovic » Sre Jul 29, 2020 9:32 pm[/url]":1wgxqp97]jedan box za narrow-body je 40m sirok, duplo vise je za wide-body E kategorije (tu spadaju svi wide-body osim a380) dakle 80m
od kraja c6 boxa do mesta dokle se vidi da je kopana zemlja ima 450m - tacno za dodatnih 11 boxeva