Пантограф
Professional
- Učlanjen(a)
- 23.04.2012.
- Poruke
- 21.182
- Pohvaljen
- 48.150
Ниједан од тих аеродрома са огромним саобраћајем нема једну писту зато што тако хоће, него зато што мора (не може да направи другу). Невероватно ми је да се то потеже као аргумент - не прави се разлика између оптималног и могућег. Па железничка пруга је оптимално искоришћена када се користи са 30-70% капацитета. Када се користи са 95%, ту су онда кашњења, нема планирања развоја, доградње мреже итд. Као интензивна нега у Милану. Исто је са аеродромима.
Беч и Пешта су правили другу писту кад су били мањи аеродроми од београдског.
А поврх свега, и Београд ће имати две писте, ал ће моћи да користи једну.
Зато ће аеродром са две регуларне писте, и са железничком везом, користити војска и њено онолико велико РВ.
Будалаштине. Ирационалности. Резултат је мање ефикасно друштво и мање друштвено богатство.
Беч и Пешта су правили другу писту кад су били мањи аеродроми од београдског.
А поврх свега, и Београд ће имати две писте, ал ће моћи да користи једну.
Зато ће аеродром са две регуларне писте, и са железничком везом, користити војска и њено онолико велико РВ.
Будалаштине. Ирационалности. Резултат је мање ефикасно друштво и мање друштвено богатство.