Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=742734#p742734:27r88enw je napisao(la):
orjen » Čet Maj 28, 2020 11:28 am[/url]":27r88enw]moguce trase
file.php
Kojim linijom ovde je obelezena trasa voza?
 
da sam u mogucnosti da biram sigurno bih se odlucio za varijantu preko (ispod) bezanije. vrv je u startu nesto skuplja zbog tunela ali je na duze staze mnogo isplatljivija posto bi tom varijantom jos jedno veliko naselje dobilo sinsku vezu sa gradom.

gledajuci u buducnost neko (npr ja) bi se ipak odlucio da aerdrom sa gradom veze metro linojom, samo i iskljucivo zato sto bi u tom slucaju bilo moguce da trasa kroz nbg ide kroz j. gagarina ili, sto mi se cini i kao bolja varijanta, da trasa te linije izbije ispod bezanije tako da prodje kroz zemljiste imt-a pa tek onda da savije u j. gagarina .imt je poslednji veliki komad zemljista koji ce uskoro biti naseljen a uzimajuci u obzir izgradnju u okolnim blokovima to je poslednja sansa da se uradi ozbiljno u vezi dostupnosti javnog prevoza u tom delu grada
 
Gledaj, u nekoj (svakako dalekoj) perspektivi, jedno ne isključuje drugo. U ovom momentu je jednostavnije napraviti železničku vezu, jer je neophodna infrastruktura relativno dostupna.
 
bas sam o tome razmisljao nakon sto sam napisao post. slazem se skroz, onda idemo tim redom, prvo zeleznica pa sledece godine metro :)
 
Mozda garaza/nadstesnica za aerodromsku opremu, koja inace stoji na tom delu (u knnkretnom slucaju Sky parter-a). Ako produze hodnik i naprave poziciju A11, onda je neophodno iseliti tri pozicije generalne avijacije A11-1, A11-2 i A11-3. i pavi se problem jer je blizu (mozda bi hodnik i isao preko)jedine saobracajnice koja sluzi za ulaz vozila na ANT. Vecina kamiona i slepera ne moze da ide ispod gejtova zbog visine.
Ukratko previse toga bi moralo da se pomeri da bi se dobila jedna parking pozicija koja nije neophodna, narocito na tom delu. Mada tesko saznamo i datum kad ce da nam okrece kancelariju, a ne sta se rovari ispred.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=743075#p743075:3glzly13 je napisao(la):
gosha » Pet Maj 29, 2020 11:01 am[/url]":3glzly13]Mozda garaza/nadstesnica za aerodromsku opremu, koja inace stoji na tom delu (u knnkretnom slucaju Sky parter-a). Ako produze hodnik i naprave poziciju A11, onda je neophodno iseliti tri pozicije generalne avijacije A11-1, A11-2 i A11-3. i pavi se problem jer je blizu (mozda bi hodnik i isao preko)jedine saobracajnice koja sluzi za ulaz vozila na ANT. Vecina kamiona i slepera ne moze da ide ispod gejtova zbog visine.
Ukratko previse toga bi moralo da se pomeri da bi se dobila jedna parking pozicija koja nije neophodna, narocito na tom delu. Mada tesko saznamo i datum kad ce da nam okrece kancelariju, a ne sta se rovari ispred.
generalnu avijaciju sele svakako na E platformu, dok bi kamioni mogli da ulaze putem kod hangara Jat tehnike.
moje misljenje je da taj deo sto grade mozda ima neke veze sa buducim spratom za dolazne putnike, jer je prostor A6-A10 previse uzak, potrebne su pokretne stepenice
 
Подалеко су ови стубови, и делује ми да је смакнута у односу на осу терминала.
 
E vidis meni rekli da ce na E platformi biti tri pozicije za sirokotrupce (na moje pitanje ocemo li konacno dobiti krstenu kargo platofrmu). Kao sto rekoh, nisu bas reciti niti znamo gde ce koji parking biti (najverovatnije u njivi gde se trenutno radi, sa shutle busevima).
A kamioni mogu da ulaze preko JAT tehnike...i tu se prica zavrsava, zvanicni ulaz (za sad i za sva vozila koja prvi put ulaze u restriktivnu zonu) je postojeca rampa. Ne ulaze bas cesto veliki kamioni, al cisterne sa gorivom imaju desetina ulazaka/izlazaka dnevno.
Kad je dolazio/odlazio Sergej Sojgu, bilo je zanimljivo gledati "zmiju od vozila" po aerodromu (narocito uvece sve one rotacije) koje su krenule od C10, pa pomocnim saobracajnicama (iza repova aviona laicki da kazem) do A10, pa ka rampi,ali ne kroz rampu (pojma nemam zasto), nego saobracajnicom pored karga, pa okolo do jat tehnike, pa napolje kroz njihovu rampu, pa onda opet nazad pored aerodroma ka auto-putu...samo zato sto je kapija koja se inace koristi u tim slucajevima zatvorena zbog radova na priosrenju C terminala.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=743143#p743143:3cdtejgr je napisao(la):
Прле » 29 Maj 2020, 13:56[/url]":3cdtejgr]Подалеко су ови стубови, и делује ми да је смакнута у односу на осу терминала.
To sam zaboravio napisati, ova rupa uopšte nije u pravcu zgrade, a što su skrljali deset(10) šipova na ovoliko mali razmak kao da će praviti toranj...
 
Нешто тешко ће носити, или што вибрира. Видећемо. Ти си, Плећко, колико видим чешће на аеродрому, тако да ако буду продужили са радом моћићемо да пратимо.
 
Kako bih ja napravio novi terminal na mestu starog kontrolnog tornja, a terminal 1 bih onda vratio u originalno stanje, sa sve fontanom u centru. Dodao bih i neke tropske biljke i ceo terminal koristio kao zonu za odmor/ ugostiteljske sadržaje, tj. kao prostor koji bi povezivao dva terminala. Mogla bi se napraviti i terasa za posmatranje aviona.
 
Тераса нам недостаје већ годинама... Нешто не чух да су французи планирали такво што... А грешка, Србин воли кафану, још ако је са погледом
 
U nastavku A fingera se rade dve stvari. Vrši se provera nosivosti tla za buduće postavljanje šipova za dogradnju fingerskog hodnika. Radiće se još jedan sprat celom dužinom, prema starom planu proširenja fingera kako bi se razdvojili dolazni od odlaznih putnika***. Kako je finger od A1 do A6 odavno renoviran, na njega će se u nekom trenutku nadograditi još jedan sprat. Finger od A6 do A10 će biti nadograđen u isto vreme kada mu budu radili renoviranje. Ne znam kada će to biti i kako su svi ti radovi fazno podeljeni, ali mislim da će se to raditi nakon završetka radova na C. Na ovom mestu, možda baš ovo što se vidi na slici, treba da bude izgrađen prostor za deportirce. Ako se ne varam za njih je sada odvojen prostor na samom kraju A fingera, ali je taj prostor neuslovan. Planira se novi prostor koji će biti izgrađen na nivou zemlje u nastavku A fingera.
*** Nakon što se završi razdvajanje putnika biće ukinute kd kontrole na pojedinačnim gejtovima i ponovo će biti uspostavljena jedinstvena KD kontrola, a gejtovi će biti otvorenog tipa kao što bi trebalo. Putnici u dolasku će se po izlasku iz aviona sprovoditi na gornji (dograđeni sprat) odakle će se spuštati pravo na postojeću pasošku kontrolu, otprilike na mestu gde je nekada davno postojao odvojeni dolazni hol za putnike u domaćem saobraćaju. Ovo je bio stari plan, ali ne znam da li će ostati pri tome ili su pronašli novo rešenje.
 
Ово је већ информација више.

Него размишљам овако, сума сумарум, на крају баладе ће се удуплати број излаза, што по идеји значи да ће се увеличати број компанија које ће једновремено бити присутне на аеродрому, значи више путника. Е сад главно питање, где ће бити нови шалтери за чекирање и још важније где ће бити нова, додатна пасошка контрола, јер је јасно да ови капацитети итекако у вршним часовима раде са 100% капацитета.
 
Izlišno je mlatiti praznu slamu oko železnice sada kad je usvojen PDR, i koridor za železnicu definisan... izvolite
 
Промени се и ПДР ако се покаже да је несврсисходан. Ја, рецимо, не верујем да ће концесионар овим бити задовољан (Французи су, из земље која има и разуме железницу).

Овде имамо ситуацију да воз Београд-Аеродром може да продужи само ка Националном стадиону "Сремачка ледина", не и ка Новом Саду и ка северу земље. Пројектује се двоколосечна слепа пруга Сурчин-Земун, и то са кружењем у односу на све правце, што је већ по себи идиотлук прве врсте - тако се са железничком мрежом повезују индустријске зоне, не путнички правци.
 
Сввиђају ми се ове две линије. Мени је логично.

За НС нема? КОји је проблем да се направи још једна рачва у доњем левом углу која би се спајала на правац за НС?

Једино што се мора сад ве ћдефинисати да наим местима воз оде под земљу због перспективне писте тј летног прилаза (или прилета, не знам како би било правилније) истој
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=742833#p742833:328t8j3v je napisao(la):
plećko » Čet Maj 28, 2020 5:01 pm[/url]":328t8j3v]pozicija A-10
produžetak zgrade ili nešto drugo... Videćemo
Ja se idalje pitamjel postoje nek tacne slike kago bi to trbalo da izgela
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=743907#p743907:1kfnfxhh je napisao(la):
Прле » 01 Jun 2020, 13:19[/url]":1kfnfxhh]Е сад главно питање, где ће бити нови шалтери за чекирање и још важније где ће бити нова, додатна пасошка контрола, јер је јасно да ови капацитети итекако у вршним часовима раде са 100% капацитета.
Prle novi šalteri pasoške kontrole već postoje, ne znam koliko poznaješ zgradu, kad uđeš na prvi ulaz u zgradu ideš desno uz pokretne stepenice gore, dve(2)kabine, (4)prolaza, s mogućnošću proširenja... Znači da ti bude lakše odmah iznad ambulante je dodatna pasoška kontrola... :sesir:
 
Знам за њих понекад користим кад оценим да има много света на обичним шалтерима. Али то су одлазне контроле. Много је тежи случај долазна контрола. Тамо има мање шалтера, а народ долази са таласима

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=744066#p744066:f74488pn je napisao(la):
Пантограф » Пон Јун 01, 2020 11:14 pm[/url]":f74488pn]Pa, primetićeš da upravo ta 'račva' nije predviđena.

Наравно, али причамо омогућношсти да се ПДР доради, те отуда коментар.
 
Vrh