Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

:kk:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=506236#p506236:3jsfefv0 je napisao(la):
marat » 07 Jan 2018, 10:30[/url]":3jsfefv0]Ajde ne lupetaj, kakve veze okupacija ima sa sa time? Cisto trolovanje.
Aerodrom mora da ima gazdu. Kao I svaka druga firma.

Ja radim u firmi koja ima strane gazde, firma je odlična i meni je odlično, vjerujem da bi se 90-95% ljudi koji rade u firmama koje imaju srpske gazde rade mjenjale samnom.
Gazda ostaje država. "Vinci" samo obavlja upravne poslove.
 
DzonTravolta":jpcghyce je napisao(la):
Gazda ostaje država. "Vinci" samo obavlja upravne poslove.

Da, tamo gde država postoji, nesporno da :)

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
marat":2wrcttxz je napisao(la):
Ajde ne lupetaj, kakve veze okupacija ima sa sa time? Cisto trolovanje.
Aerodrom mora da ima gazdu. Kao I svaka druga firma.

Ja radim u firmi koja ima strane gazde, firma je odlična i meni je odlično, vjerujem da bi se 90-95% ljudi koji rade u firmama koje imaju srpske gazde rade mjenjale samnom.
Kako u Sloveniji mogu mali akcionari da budu gazde, a kod nas ne mogu?

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
ANT je akcilnarsmo društvo sa akcijama na berzi, pa

ko hoće da bude "gazda", može da pokupuje te akcije.
 
dragan":3jejdtpb je napisao(la):
Evo jedan članak "na šta potrošiti pare", a već sam predložio

da se izgradi pruga i stanice do ANT, kupe vozovi, . . i ostalo.

https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1344293
"Jedno je kada se nešto obeća, kada se napravi ugovor, a potpuno druga priča da li će baš koncesionar da se pridržava svih elementata tog ugovora ili neće. To ostaje da se vidi" naveo je. 

Samo da naglasimo i druge bitne elemente...

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Deo novca od koncesije bih uložio u gradnju, tj najavljenu rekonstrukciju elektrane na Dorćolu u kojoj bi bio Teslin muzej i centar. Mislim da bi to bila lepa simbolika i da niko ne bi imao ništa protiv toga.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=506323#p506323:10i9y3wv je napisao(la):
dejjan » 07 Jan 2018 02:16 pm[/url]":10i9y3wv]
marat":10i9y3wv je napisao(la):
Ajde ne lupetaj, kakve veze okupacija ima sa sa time? Cisto trolovanje.
Aerodrom mora da ima gazdu. Kao I svaka druga firma.

Ja radim u firmi koja ima strane gazde, firma je odlična i meni je odlično, vjerujem da bi se 90-95% ljudi koji rade u firmama koje imaju srpske gazde rade mjenjale samnom.
Kako u Sloveniji mogu mali akcionari da budu gazde, a kod nas ne mogu?

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk

Ok a kakve to veze ima sa okupacijom? Ajde saberi se molim te.
 
Molim vas da se drzite teme.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=506329#p506329:3dkdzobd je napisao(la):
Vox91 » 07 Jan 2018 02:32 pm[/url]":3dkdzobd]Deo novca od koncesije bih uložio u gradnju, tj najavljenu rekonstrukciju elektrane na Dorćolu u kojoj bi bio Teslin muzej i centar. Mislim da bi to bila lepa simbolika i da niko ne bi imao ništa protiv toga.

Evo ja imam protiv, ali ja sam ekonomista. Da bi ova transakcija imala smisla pare bi morale da se ulože u nesto što zarađuje više od onoga što si prodao. Znači treba investirati u nešto sa značajnim povratom da bi se ispunila nekakva ekonomska logika. Čak ni putevi i pruge ne spadaju u tu vrstu investicija. Zažalićemo zbog ove koncesije, videćete.
 
Dobro, svakako deo novca od koncesije treba uložiti i u kulturu..bez ulaganja u kulturu džabe gradimo i puteve, pruge, fabrike. 10-15 miliona evra uloženih u takav muzej-naučni centar bi se vratilo pre ili kasnije kroz porast turizma, razvoj mladih naučnika i ideja itd.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=506370#p506370:3j7swkgj je napisao(la):
Diogen » 07 Jan 2018 04:13 pm[/url]":3j7swkgj]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=506329#p506329:3j7swkgj je napisao(la):
Vox91 » 07 Jan 2018 02:32 pm[/url]":3j7swkgj]Deo novca od koncesije bih uložio u gradnju, tj najavljenu rekonstrukciju elektrane na Dorćolu u kojoj bi bio Teslin muzej i centar. Mislim da bi to bila lepa simbolika i da niko ne bi imao ništa protiv toga.

Evo ja imam protiv, ali ja sam ekonomista. Da bi ova transakcija imala smisla pare bi morale da se ulože u nesto što zarađuje više od onoga što si prodao. Znači treba investirati u nešto sa značajnim povratom da bi se ispunila nekakva ekonomska logika. Čak ni putevi i pruge ne spadaju u tu vrstu investicija. Zažalićemo zbog ove koncesije, videćete.

Ако ти као економиста не видиш колики би повраћај новца земља дугорочно добила од улагања у музеј, онда си друже промашио професију. Остави диплому у фиоку и брзо крени нешто друго док ниси још више застранио.
 
Nemoj da mi trošite pare bezveze, prvo povezati Aerodrom sa Gradom !

Znači, pruga sa stanicama i novim kompozicijama, jer će Država da dobija
deo profita, pa je to onda ulaganje u infrastrukturu koje će da vraća novac.

A, biće para i za Teslin muzej na Dorćolu, što je dobra ideja. Koliko bi trebalo?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=506222#p506222:14p6qqf8 je napisao(la):
dejjan » 07 Jan 2018 12:31 pm[/url]":14p6qqf8]
Pantohraf":14p6qqf8 je napisao(la):
Odlične vesti: mnoho para i dobar hazda (sa ohromnim iskustvom u podizaňu broja putnika sa cirka pet miliona na cirka deset miliona hodišňe). Kako čie izačji na kraj sa diverzijom partijskoh menadžmenta - mislim na ohraničavaňe kapaciteta dolazaka - to je sad ňichov posao.

Zašto je to odlična vest?
Možda su trebale da ostanu nemačke okupacione trupe, ako ti treba gazda?

Godišnja stopa rasta će biti ista kao i sada. Mada meni nije jasno ko će toliko da putuje...

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk


Svasta ce covek ovde cuti. Toliko se ovde zna o biznisu, ugovorima i strategiji da je smesno citati komentare.
Molim "ekonomiste" da nas postede svojih suvoparnih nagadjanja.

I zasto da ne spominju Zagreb? Do sada ste ga svi spominjli. Da im je dil jadan, jadan je. Neka vam posluzii kao 101 “kako rascarupati zlatnu koku”, a zausvrat dobiti jednu osrednju gusenicu zvanu terminal uz kesicu kikirikija.

Podseca i ne vredi mnogo vise no ova pasarela u blizini Toronta za koju je placeno Kanadskih $22,5 miliiona naspram Zagrebackog €300 miliona.
https://www.thestar.com/life/2016/01/30 ... scene.html
https://cleanairpartnership.files.wordp ... ridge1.jpg
 
Pruga je svakako prioritet.
Što jednostavnije i efikasnije rešenje za građane. Bez fantazmagorije sa kargo centrom, turistima i sl.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=506400#p506400:12qc8aa6 je napisao(la):
dejjan » 07 Jan 2018 05:17 pm[/url]":12qc8aa6] . . Bez fantazmagorije sa kargo centrom, . . .
Da li će Koncesionar da uloži pare i u Kargo - Logistički centar, to je njegova stvar.
Država može samo da ima koristi ako oni možda procene da im se isplati takav posao.

Možda će im nešto značiti kad se izgradi u blizini Intermodalni terminal u Batajnici.
viewtopic.php?f=21&t=3061
 
Staklena_Wool_nica":14w4xjy8 je napisao(la):
Svasta ce covek ovde cuti. Toliko se ovde zna o biznisu, ugovorima i strategiji da je smesno citati komentare.
Molim "ekonomiste" da nas postede svojih suvoparnih nagadjanja.

Upravo suprotno tvrdim - ništa se ovde ne zna o ugovorima jer su tajni i anexirani po bezbroj puta u korist stranog "gazde". Ugovore obično čitamo kada dospeju na arbitražu i dospe plaćanje na štetu poreskih obveznika. To onda zamagli demagogija prigodna političkom trenutku.
Nema nikakve države niti nacionalne strategije.
Što se više lica uključi u sistem ugovora oko bilo kog posla, veća je mogućnost korupcije na off shore račune itd.


Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Vidim da se na ovoj temi raspravlja šta treba da se kupi kada se proda plavi zec.
Predlažem da deo novca ode predsedniku, premijeru, pojedinim ministrima, predsedniku stranke u čijim redovima je do juče bio direktor aerodroma, i dobar deo zaposlenih. Predlažem takođe da deo novca koji država dobije, bude vraćen koncesionaru kroz subvencije države za zaposlene na ANT, tj. da ne bi bili otpušteni, naročito oni koji su u poslednjih par meseci prešli iz AS u ANT, a verujem da će oni biti dovoljno uviđavni da deo svoje plate vrate određenim političkim strukturama, koje bi to, pretpostavljam, ponovo uložile za dobrobit svih nas.
Ovo su naravno samo predlozi, ne verujem da će se bilo šta od ovoga ostvariti jer su nerealni i nezamislivi, verovatno će biti napravljena pruga do aerodroma, druga pista, hoteli, kargo centri, metro, most kod Ade Huje, most kod Vinče, aerodromi Morava i Ponikve i da će biti započet auto-put ka Temišvaru.
Hristos se rodi i srećan vam praznik!
 
Vocar
i bre kaki si.... nije uredu sto si zaboravio da treba da se vrate pare i tetki iz Kanade :)
 
Lijepo, ali kako sami kazu u tom regionu do sada ne posluju, tako da ce to imati smisla jedino ako se zaista prosire u regionu.
 
Ajd i ja malo da budem pametan sa tudjim parama ))

- Obilaznica oko BG u punom profilu!
- UMP u punom profilu
- Prokop
- Nova izolacija za stambene zgrade iz perioda 1950-85

Samo moje misljenje... )))
 
Ja kao protivnik davanja AB NT u koncesiju, mogu samo da cestitam vama koji ste bili za to na ostvarenju zelja i nadanja...

Posto vidi, da vec trosite novac od 'dugorocnog najma' dedovine, da se zapljunem i ja? ;)
Pod hitno deo novca uloziti u zavrsetak aerodroma kod Kraljeljeva.
Trebace nam i bice nam bitan, videcete.

Inace, logika, dam peri kucu na upravljanje i on mi za to uplati 10k€
Onda ja tih 10k€ ulozim u prilazni put, prugu do kuce, da bi pera bolje poslovao (a vec preuzima kucu koja posluje dobro)?
Pa iskreno, mene bi bolelo pedu kako ce pera...
Al dobro, kao sto kaze @staklena, ja ocito ne znam ekonomiju.
(Doduse znam iskustva nasih dosadasnjih privatizacija i koncesija...)

P.S.
@Boca ipak te trebalo poslusati za batajnicu ;)


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Vrh