Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=505956#p505956:38rqv8bs je napisao(la):
miki_ns » 06 Jan 2018 06:41 am[/url]":38rqv8bs] . . Železnička pruga svakako ima smisla, ali mi nikako "ne leži" da je to posao koncesionara.
Naravno da će pruga biti obaveza države, a ne koncesionara.
Možda se dogovore samo oko izgradnje dela direktno na ANT.

https://www.blic.rs/vesti/beograd/vozom ... om/pyxjxg3
 
Bender Rodriguez":3sg92x85 je napisao(la):
Vidim ja da će u narednih 20 godina ljudi koji misle svojom glavom i iznose svoje stavove a ne pamflete svojih verskih/političkih/finansijskih poglavica biti vrsta pred izumiranjem.

dejjan":3sg92x85 je napisao(la):
ZG terminal je finansiran iz kredita za koji je garant država Hrvatska. Koncesionar je u vlasništvu države Francuske.
U ZG nije povećan broj zaposlenih, ne radi 24h, nema low cost kompanija jer koncesionaru to nije dovoljno profitabilno.
U Beogradu čak ni ne treba da se investira ništa jer je već povećan kapacitet na 7 mio, što je rešeno za narednih par godina. Eventualno 4-5 godišnjih profita za face lifting...
Dodatno pitanje je dug i budući odnos sa airSrbijim kao "nacionalnom" avio kompanijom.

Ova dva objediniti, a staklena vuna neka takodje svoju imovinu da drugom na koriscenje i upravljanje...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
U javnom pozivu je drzava postavila uslove sta ocekuje od koncesjonara reko bih da nema nista od pruge i hotela
To da je posao zs moze se razlicito tumaciti Gdje je granica nadleznosti itd .Znajuci nase krelce od politicara da prodjemo sa sto manjom stetom i bice super
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=505962#p505962:pgg2th78 je napisao(la):
direktor » 06 Jan 2018 07:41 am[/url]":pgg2th78]U javnom pozivu je drzava postavila uslove sta ocekuje od koncesjonara reko bih da nema nista od pruge ...
Već sam postavio ovu Odluku gde se vidi šta se očekuje, a to je finansiranje
razvoj kroz izgradnju i rekonstrukcijj, održavanje i upravljanje infrastrukturom.
Ugovorom o koncesiji će biti precizirani svi detalji oko načina finansiranja i ostalog.

A, pruga nije deo aerodroma, već će na njemu biti samo jedna od stanica
kao što može da se pročita u članku na linku koji je u mom gornjrm postu.
 
ни пруга ни хотел су обавеза аеродрома/концесионара. држава треба да изгради пругу, а са аеродром да се договори где ће бити станица. хотел треба да изгради други инвеститор, а на аеродрому је да му обезбеди парцелу на којој ће да изгради. што се тиче Винција, видећемо шта ће бити. када се заврше преговори, па можемо да нагађамо
 
U situaciji kada je aerodrom godinama u plusu i ima sve više putnika, jedini razlog zbog koga je koncesija dobra je smanjenje šanse da partijski kadrovi u dotičnom nalaze lažno uhlebljenje.
 
Pruga do aerodroma ima smisla jedino ako se uključi u sistem Beovoza da putnici mogu da dođu iz starog dela grada Beovozom. Železnički transport u Srbiji je u opadanju godinama.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Pa, pošto bi ta pruga išla isključivo do aerodroma, ne vidim zašto to ne bi bila investicija za razvoj aerodroma (kad se njenom izgradnjom ne dobija ništa drugo). Slična priča za hotel.

Uostalom, obaveza koncesionara je sve što piše u ugovoru.
 
@dejjan: ne moraš da se uloguješ kako bi nam rekao ono što znamo, a to je da nam železnice propadaju :D I da, Beovoz više ne postoji.
Nagađam da će država imati ugovornu obavezu da gradi prugu, a "Vinci" stanicu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=505996#p505996:b50hfacj je napisao(la):
dejjan » 06 Jan 2018 11:38 am[/url]":b50hfacj]Pruga do aerodroma ima smisla jedino ako se uključi u sistem
Beovoza da putnici mogu da dođu iz starog dela grada Beovozom.
Vidim da nemate vremena da pročitate članak sa linka na početku strane
pa evo insert iz članka da malo vidite kako je planirana veza sa aerodromom :
 
Naglašavam IZ STAROG DELA GRADA, ne od nepostojeće gl. autobuske stanice.
Gazelu je nemoguće preći u pojedinim delovima dana i stići na aerodrom na vreme (eto još jedne činjenice koju znate).

Inače, to što gradonačelnik saopšti ne treba obavezno poistovećivati sa realnim planom.
 
BG voz od Vuka ili Karađorđevog parka do Novog Beograda i odatle na voz za aerodrom. Npr.
 
Mora biti brza linija bez presedanja i još jedna bez zaustavljanja (što je upitne funkcionalnosti u našem slučaju), kao što imaju svi evropski aerodromi.
Inače, žel. stanica Surčin se već nalazi u neposrednoj blizini aerodroma.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Bitno je kako su planirali do nove bas-stan.NBgd, a ako treba može da se i produži.
 
Pa ne vidim da je neko posebno znanje potrebno za to "planiranje" obzirom da je nepostojeća gl. bus st. pored improvizovane žel. st. Više nam nedostaje adekvatna realizacija da ovo počne da liči na grad.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=506014#p506014:3rb3d5s8 je napisao(la):
dejjan » 06 Jan 2018, 12:20[/url]":3rb3d5s8]Mora biti brza linija bez presedanja i još jedna bez zaustavljanja (što je upitne funkcionalnosti u našem slučaju), kao što imaju svi evropski aerodromi.
Inače, žel. stanica Surčin se već nalazi u neposrednoj blizini aerodroma.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
U neposrednoj blizini? :shock:
Tri dana hoda ima do nje, a osim toga se koristi samo za teretni saobraćaj.
Može se, zaista, pruga iskoristiti, pa da se napravi krak do aerodroma, ali stanica mora da bude u sastavu samog kompleksa.
Dok se ne izgradi metro, neće moći ni da se razmišlja o tome da krugodvojkaši bez presedanja dolaze do aerodroma, a i ne vidim što bi bilo drugačije.
Realno, mogu da naprave jednu liniju od Ovče do aerodroma, ali... u nekoj kasnijoj fazi.
 
Organizovati u prvoj fazi bar tih 16Km, nije veliki problem, još ako

klncesionar kroz pregovore o Ugovoru malo "pritisne" gradsku vlast . . .
 
Mislim da je ovo dobro za aeodrom a i za Srbiju. Vise nce biti u mogucnosti da udomljavaju partijiski kadar i finansiraju stranke. Makar na 25 godina.

Neki meni zanimljivi delovi

Uprkos natpisima pojedinih medija, Vinci nije „pobednik“, niti je proces koncesije ovim završen. U pitanju je odluka o najboljem ponuđaču sa kojim bi Vlada Srbije tek trebalo da pregovara o zaključenju ugovora.

Odluka o izboru najpovoljnije ponude objavljena je na sajtu Vlade Srbije. Vinci Airports i država sada imaju 60 dana da postignu dogovor i potpišu obavezujući ugovor.
https://tangosix.rs/2018/05/01/vlad...-rangirana-vucic-ponudili-su-501-milion-evra/

Kako je rekao, zaposleni u hendlingu beogradskog aerodroma neće dobiti otkaz. Vinci će se ugovorom obavezati da neće dizati naknadu za sletanje i opsluživanje tri godine. Niš, Ponikve i Morava moći će da se razvijaju i tu neće biti ograničenja u smislu ograničenja koncesije:

– Tražili smo saglasnost, mišljenje i nacionalnog prevoznika Er Srbije, koja kompanija bi po njima bila najidealnija. Stručna komisija je pregovarala sa francuzima o mnogim stvarima, na primer o horizonatalnim pokretnim trakama. – rekao je Vučić izdvajajući segmente pregovora sa Vincijem.
https://tangosix.rs/2018/06/01/vuci...ti-otpusteni-tri-godine-nema-povecanja-taksi/

Ne znam mozda je strucna komisija pregovarala i oko plocica u wc-ima :roll:

bdw ono sto definitivno fali aeodromu, to je zel veza sa gradom, neki vid hotelskoh smestaja/ sa mozda salama za konferencije, i bolja organizacija putnika u dolasku. Ono je premalo i potrebno je podhitno drugacije resiti.
 
Ja se samo tome nadam. Mada, ne zaboravi koliko je pouzdan partner Vlada Srbije čak i kad se ugovorno obaveže za nešto: ugovor sa "Fijatom" je podrazumevao modernizaciju i elektrifikaciju pruge Lapovo-Kraljevo.
Iz okruženja, pored Beograda, od većih aerodroma još samo Budimpešta nema železničku vezu sa aerodromom, ali mislim da se i na tome radi.
EDIT: imali su direktnu železničku vezu sa bivšeg terminala 1.
 
O kraku iz Surčina i govorim. Verovatno manje od 2km je potrebno nastaviti, to čak ne može da se nazove izgradnjom.


Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Otkud sad od jednom 2 pruge?
Ovo je cista glupost, mogla je jedna da poveze i aerodrom i surcin i obilaznicu.
 
Inače, ako nam uvale pokretne trake kao zamenu za železnicu, biće to više nego uspešna prodaja **** za *******.
@spacio: Načelno su predviđene dve linije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=506038#p506038:1bzvbyjk je napisao(la):
spatiotecte » 06 Jan 2018 01:13 pm[/url]":1bzvbyjk]Otkud sad od jednom 2 pruge?
Ako misliš na dva kraka pruge kod ANT, jedan ide do Kargo centra.
 
Vrh