Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Da, treba natrpati 300kg svega i svacega u auto raznoraznoj rodbini...
 
Gastarbajteri izbegavaju avion jer osim velike mase prtljaga postoji i problem prenosa takvog prtljaga preko granice. Problem postoji prilikom putovanja u oba smera ali je izraženiji kada odlaze iz Srbije. U prtljagu se redovno nalazi rakija, sušeno meso, sir, ...

Na aerodromima su stroge kontrole pa ovu robu nije moguće izneti iz zemlje, međutim autobusima uspevaju da je iznesu. U autobusima se na granici skuplja ,,prilog" od putnika za potkupljivanje carinika kako oni ne bi proveravali prtljag. Za ovu pojavu znam da je bila obavezna na srpsko-mađarskoj (EU) granici i verovali ili ne novac nije išao na potkupljivanje srpskih već EU-mađarskih carinika.
Pre nekoliko godina ceh po putniku je bio oko 5 Evra.

Ne možete da poverujete šta sve ide preko granice pored već spomenute rakije, suvog mesa i sira ima tu još egzotičnih namirnica i predmeta npr. mak za kolače, domaći džem, sadnice biljaka, umetnine, preparirane životinje, . . .
Znam za slučaj kada je čovek izneo iz zemlje čitavo pečeno prase, izrezano i spakovano u kutiju.
 
vrlenija":3ucdodd6 je napisao(la):
U autobusima se na granici skuplja ,,prilog" od putnika za potkupljivanje carinika kako oni ne bi proveravali prtljag. Za ovu pojavu znam da je bila obavezna na srpsko-mađarskoj (EU) granici i verovali ili ne novac nije išao na potkupljivanje srpskih već EU-mađarskih carinika.
Pre nekoliko godina ceh po putniku je bio oko 5 Evra.
Врленија, ово није ништа ново да мађари узимају од 5 па до 10 еврића, по путнику, да би се прошла (!) граница, без обзира који правац, српско-мађарска или мађарско-српска. "Прилог" се тражи и кад се излази из Мађарске. 2006. године сам ишао службено у Немачку аутобусом и неких 20 км пред границом почиње скупљање милостиње за препотентне мађаре. Наравно нисам хтео дао никаве паре из принципа, возачи су ме убеђивали да нас неће пустити због мене да уђемо, а и у повратку да изађемо из Мађарске. Само сам слегнуо раменима и рекао "па и не морају". Наравно био сам спреман на свађу са увек осионим мађарима, али нико ми ништа није рекао.
Како је сад, стварно не знам.
 
vrlenija":1k0a6zxw je napisao(la):
Ne možete da poverujete šta sve ide preko granice pored već spomenute rakije, suvog mesa i sira ima tu još egzotičnih namirnica i predmeta npr. mak za kolače, domaći džem, sadnice biljaka, umetnine, preparirane životinje, . . .Znam za slučaj kada je čovek izneo iz zemlje čitavo pečeno prase, izrezano i spakovano u kutiju.

IMAG0353.jpg

жуто што се види на овој слици је паприка која се пакује у бус за Коге у Данској. већ су упаковали џак са црвеном
иначе, једном сам чекао бус из Стокхолма и када је дошао у бункеру је било: стилског намештаја, уметничких слика, резервни делови за Мерцедеса
 
vrlenija":3lyehojk je napisao(la):
U autobusima se na granici skuplja ,,prilog" od putnika za potkupljivanje carinika kako oni ne bi proveravali prtljag. Za ovu pojavu znam da je bila obavezna na srpsko-mađarskoj (EU) granici i verovali ili ne novac nije išao na potkupljivanje srpskih već EU-mađarskih carinika.
Pre nekoliko godina ceh po putniku je bio oko 5 Evra.

Ne možete da poverujete šta sve ide preko granice pored već spomenute rakije, suvog mesa i sira ima tu još egzotičnih namirnica i predmeta npr. mak za kolače, domaći džem, sadnice biljaka, umetnine, preparirane životinje, . . .
Znam za slučaj kada je čovek izneo iz zemlje čitavo pečeno prase, izrezano i spakovano u kutiju.

А тек да знаш шта можеш да урадиш ако даш 50-100 евра у погодној прилици... Рецимо да се од тог случаја питам колико кошта пренос неког белог робља, и прилично сам сигуран да неки од њих и за то имају процедуру и цену. :violina:
 
Гага":15g8tnmm je napisao(la):
Па и сад се не возе авионом, уствари ретко ко, углавном аутобусима, комбијима и колима.

Nije tacno, mnogi se voze avionom, samo sto je kapacitet istih ogranicen. No voze se, i to masovno.
 
то више нија ЈАТ. сада припада Сматси. знам да су купили. будалаштине, када код нас праве авионе довољно добре за основну летачку обуку
 
Da, ali dosta polaznika zeli da se obucava za Cesnu, jer je to najpopularniji avion tog tipa.
 
Ima tu još nečega: mislim da su vazduhoplovi koji se proizvode kod nas ultralaki (UL kategorija), za razliku od Cessne 172/Skyhawk (laki avion), na njima se ne dobija sertifikat potreban za dalje usavršavanje.
 
Neka se jave upuceni. Kako stoje stvari sa wizzairom i njihovim planovima za uvodjenje leta za Barselonu? Procitao sam nedavno da bi to mogla biti mogucnost kad stigne drugi avion. Dajte malo informacija!
 
Za obnovu aerodroma Lisičji Jarak iz fondova EU 530.000 evra
Tanjug | 26. 11. 2012. - 14:13h | Foto: A. Isaković

Vazduhoplovni savez Srbije dobio je još jedan projekat iz Adriatik IPA programa Evropske unije, vredan 530.000 evra, za revitalizaciju i obnavljanje sportskog aerodroma Lisičji Jarak u Beogradu.

29153020080304blicdi0009.jpg


Ta sredstva biće upotrebljena za izradu studija i detaljnog projekta koji su neophodni za razvoj, ograđivanje aerodroma, opremanje ambulante i unapređenje bezbednosnog sistema aerodroma.
Srpski savez je aktivan partner na projektu A3-NET koji se finansira iz instrumenata za pretpristupnu pomoć (IPA) Evropske unije, a sada mu je odobren još jedan projekat pod nazivom CAN (Crossborder Air Networking), ističe se u saopštenju.
Projekat CAN počeo je 1. oktobra i u toku dve godine njegovog trajanja radiće se ne samo na poboljšanju infrastrukture aerodroma Lisičji Jarak u Beogradu, već i na povezivanju sa aerodromima u okruženju, a posebnu zanimljivost za najširu javnost predstavljaće događaji koje će organizovati Vazduhoplovni savez Srbije.
U prvom projektu Savez je imao budžet od 215.000 evra za obnavljanje aerodroma Lisičji Jarak i njegovu promociju u javnosti, organizaciju Generalne konferencije Svetske vazduhoplovne federacije i organizaciju sportskih događaja, okruglih stolova i slično.
Nakon što se srpski savez pokazao kao najaktivniji partner među kolegama iz Slovenije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine i Crne Gore, IPA je odlučila da se u drugom projektu njegov budžet drastično poveća i da sada iznosi 530.000 evra.
 
zhaba":3gmip68y je napisao(la):
Neka se jave upuceni. Kako stoje stvari sa wizzairom i njihovim planovima za uvodjenje leta za Barselonu? Procitao sam nedavno da bi to mogla biti mogucnost kad stigne drugi avion. Dajte malo informacija!

Možda ne bude Barselona. Možda ne bude ništa novo, možda će samo povećati frekvencije na postojećim linijama. To se još ništa ne zna kad je Wizz u pitanju. Trebalo je da bude Barselona, ali je cela Španija sad veoma nepovoljna zbog drastičnog poskupljenja aerodormskih usluga. Sve aviokompanije ih trenutno izbegavaju i ignorišu maksimalno. Ali biće drugih iznenađenja i to dosta. Lepih naravno. Ali ne mogu da pričam o tome još uvek. Moram da ispoštujem izvore i da sačekam još malo. Verujem da će prva sjajna vest da stigne već do Nove godine. Naravno, pošto živimo u ovako ludoj zemlji sve uvek može i da se izjalovi.
 
belgrey":2a7brjr7 je napisao(la):
Možda ne bude Barselona. Možda ne bude ništa novo, možda će samo povećati frekvencije na postojećim linijama. To se još ništa ne zna kad je Wizz u pitanju. Trebalo je da bude Barselona, ali je cela Španija sad veoma nepovoljna zbog drastičnog poskupljenja aerodormskih usluga. Sve aviokompanije ih trenutno izbegavaju i ignorišu maksimalno. Ali biće drugih iznenađenja i to dosta. Lepih naravno. Ali ne mogu da pričam o tome još uvek. Moram da ispoštujem izvore i da sačekam još malo. Verujem da će prva sjajna vest da stigne već do Nove godine. Naravno, pošto živimo u ovako ludoj zemlji sve uvek može i da se izjalovi.

ваљало би да убаце Праг. иначе би требало да повећају фреквенције за Крф и Родос, мало је по један недељни лет. поготово за Крф
 
Kartograf":3hc5wat0 je napisao(la):
jao, jao, ti opaki izvori...

Nemoj da se ljutiš. :wink: Aviokompanije su vrlo zeznute. Sve traže maksimalnu diksreciju dok su dogovori u toku. Crna Gora je zbog lajavog jezika izgubila Ryanair, a nama je skoro bio došao Easyjet pre par godina, pa su mediji počeli da pišu na sve strane o tome, i onda su oni poludeli od besa.
 
belgrey":1oxs7z56 je napisao(la):
Kartograf":1oxs7z56 je napisao(la):
jao, jao, ti opaki izvori...

Nemoj da se ljutiš. :wink: Aviokompanije su vrlo zeznute. Sve traže maksimalnu diksreciju dok su dogovori u toku. Crna Gora je zbog lajavog jezika izgubila Ryanair, a nama je skoro bio došao Easyjet pre par godina, pa su mediji počeli da pišu na sve strane o tome, i onda su oni poludeli od besa.

Nema nikakve ljutnje, znam kako funkcionisu stvari u civilnoj avijaciji, imam dosta iskustva u toj sferi. Zato sam i napisao sta sam napisao...
 
Vrh