Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Sve mogu da oprostim, ali komunalni nered na zelenim površinama oko glavne zgrade nikako ne mogu da oprostim...
Nepostojeća ili divlja trava, smeće svuda okolo, poluizgrađeni ivičnjaci, sve nešto napola, ni tamo ni ovamo...
A tek onaj haos na putu za Ledine - ona lepa sremska zemlja trajno zasrana parkinzima, idiotskim poslovnim objektima, stambenim zgradama do kojih vodi puteljak bez da se dva vozila komotno mimoiđu - da i ne govorim.

Očekivao sam lepo sređen prostor, barem spolja, pa barem toliko nije teško, sunce im hebem nesposobno.
Dobili smo komunalni haos svuda okolo i neku novu zgradu terminala sa milion mana.
E nazdravlje!
 
Francuzi jesu krivi, ali naravno da ja veći deo krivice na nama jer niko ne kontroliše komunalne probleme ni u jednom delu grada pa tako ni na aerodromu. Kada ih budu lupili milionskim kaznama tada će i prostor oko aerodroma biti sredjen ako je to uopšte moguće zakonski. Ne znam šta stoji u ugovoru. Da je neko uložio pola mozga aerodrom ne bi bio prodat, ovo ovako nakaradno i aljkavo smo mogli i sami da napravimo...
 
Boli bilo koga uvo da se trudi kad vidi da je ovo "domaćinu" dovoljno, što bi se Francuzi cimali oko nas, urade minimum da ne bude apsolutni krš, a generalni krš je postao standard i potpuno prihvatljiv u Srbiji..

srpski poreski obveznici plaćaju i ovu firmu - koncesija aerodrom beograd nikola tesla.png


Postoji firma zadužena za praćenje koncesije. Ne odeljenje u nekom ministarstvu, neka mala kancelarija. Firma kojoj je JEDINA DUŽNOST DA PRATI KONCESIJU.

Mi (poreski obveznici Srbije) plaćamo tu firmu milione evra.

Zove se Akcionarsko društvo Aerodrom Nikola Tesla - do nedavno ju je vodio Saša Vlaisavljević a sada Ana Kaluđerović

Evo kontakta te firme, pa možete se i njima obratiti:

 
Како сад три авио моста? Зар није требало да их буде четири? Један гејт је требао да има два моста за пуњење широкотрупца


ЕДИТ:
У међувремену сам погледао сателитски снимак, видим да постоје три такве паркинг позиције
 
Poslednja izmena:
Novi tri gejta za uskotrupne avione plus jedna parking pozicija bez avio-mosta nakon C17. Nakon toga bi trebalo da bude još jedna mala faza proširenja gde bi se dodalo nekoliko autobuskih gejtova i parking pozicija.

Nakon toga daljih planova koncesionara nema, a ovi novi kapaciteti će brzo biti popunjeni, najviše zbog razvijanja hub-a Air Serbie.
 
Novi tri gejta za uskotrupne avione plus jedna parking pozicija bez avio-mosta nakon C17. Nakon toga bi trebalo da bude još jedna mala faza proširenja gde bi se dodalo nekoliko autobuskih gejtova i parking pozicija.

Nakon toga daljih planova koncesionara nema, a ovi novi kapaciteti će brzo biti popunjeni, najviše zbog razvijanja hub-a Air Serbie.

Gde bi bile te pozicije
 
Gde bi bile te pozicije
Nisam siguran, jedino tamo iza de-icing pozicija prema njivama. A možda će i da iskoriste sva zelena ostrva preko puta A i C gejtova, čini mi se da bi to bilo najbolje. Taman da sve loukostere premeste tuda i oslobode A7-A10 gejtove, a bilo bi dovoljno mesta i za još jednu bazu loukostera u budućnosti.
 
У плану је премештање карго дела код Д пролаза и тиме се отвара простор за ширење А стране до А 15, што значи да би Тесла имао преко 30 авиомостова што је импресиван број! А уз бус гејтове би укупан број капија могао да достигне 50 што ће бити довољно до 20 милиона путника. Слажем се са коментаром да треба ширити ноћне капацитете - то може према одређеним дестинацијама које такође немају ограничења за ноћне авиооперације.
 
Колико видим, ноћу има места, следеће ширење може да буде на ноћне термине јер је аеродром прикилно празан
Za sirenje u Evropi to nije realno iz dva razloga: konekcije i zatvorenost velikog broja aerodroma u Evropi nakon 23:00.
Za sirenje van Evrope moze.

Inace BEG daje popuste za letove u nocnim terminima, pa tako imamo SCAT koji leti nocu.
 
Za sirenje u Evropi to nije realno iz dva razloga: konekcije i zatvorenost velikog broja aerodroma u Evropi nakon 23:00.
Za sirenje van Evrope moze.

Inace BEG daje popuste za letove u nocnim terminima, pa tako imamo SCAT koji leti nocu.
Искрено, нисам ни мислио на Европу, јер ми се чини да је све мање плодниј дестинација тамо.
Дјголинијски саобраћај је нешто где има доста простора.

Дефинитвво сј ноћни термини јефтинји, го се види и по цени карата. Што је опет добар стимуланс за путнике на дугим линијама
 
У плану је премештање карго дела код Д пролаза и тиме се отвара простор за ширење А стране до А 15, што значи да би Тесла имао преко 30 авиомостова што је импресиван број! А уз бус гејтове би укупан број капија могао да достигне 50 што ће бити довољно до 20 милиона путника. Слажем се са коментаром да треба ширити ноћне капацитете - то може према одређеним дестинацијама које такође немају ограничења за ноћне авиооперације.
Kargo može i preko puta A gejtova da se seli, iza JAT tehnike recimo, ne znam koliko mesta tamo ima ali vatrogasci i helikopterska mogu da presele svoje prostorije iz onih baraka bilo gde u krugu aerodroma. Tamo ima mesta koliko hoćeš i mogao bi mnogo bolje da se iskoristi.
 
Kargo može i preko puta A gejtova da se seli, iza JAT tehnike recimo, ne znam koliko mesta tamo ima ali vatrogasci i helikopterska mogu da presele svoje prostorije iz onih baraka bilo gde u krugu aerodroma. Tamo ima mesta koliko hoćeš i mogao bi mnogo bolje da se iskoristi.

Taman kad su sazidali nove zgrade na istom mestu.
 
Vrh