Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Ðubre i korov na starom mestu. Navodnjavanja bez.
5d2a649a1b15a3b83e9986128ec1bb71.jpg
3d32b218f5097ab5bb445643d160b6c9.jpg
1f87cd54a30ca1aa10b0a3b451217936.jpg


Sent from my SM-S926B using Tapatalk
 
Па то кошта...
А пустара, можда ће и сама да се затрави...
 
Šta vam je ljudi, sve je to planski, jel postajemo evropski Dubai ili ne? Ne može i Dubai i zelenilo.
 
Parking i okolina ispred su jezivi. Mušemu/ciradu preko stare fasade ne treba pominjati. Sa druge strane ima pomaka sa lokalima konačno. Takođe deluje da su rešili problem fejk parketa od plastike. Nisam video nigde odlepljene delove. Toaleti takodje izgledaju čistije. I nisam mogao da poverujem, video sam perače prozora!
 
Зашто је тешко запослити двоје људи за одржавање простора испред аеродрома, те инсталирати системе за заливање зелених површина и оплеменити простор декоративним растињем - може и у бојама тробојке (иста је и нама и Французима на крају крајева, кад се засади цвеће у тим бојама) и затим натерати град, те државу да прошире прилазне саобраћајнице аеродрому.
 
Može da se sortira djubre u bojama trobojke i ostavi tu gde jeste.

U državi u kojoj je haos sistemski programiran. U kojoj niko ni za šta nije odgovoran već je samo bitno da se zaokruži gde se kaže. U kojoj je centar grada već mesecima blokiran grupom prodanih duša kojima iza pošte besposličari iz teretane iz kesa isplaćuju dnevnice parama za koje niko ne zna odakle dolaze. A policija ne samo da ne sprečava, već i obezbeđuje. Svako ko se nada ikakvom boljitku je moram nažalost da kažem bu****. A tu sam donedavno ubrajao i nažalost i sebe.
 
***ига, ради се фазно. а и планира се продужетак Ц хола. тако да ће остати тако још неко време

i-to-je-tako-goran-vesic.png
 
Mogli bi, za početak, da reše pitanje završenih lokala koji nisu pušteni u rad + da rent-a-car vrate na dolaske iz onih smešnih vašarskih kućica.
A onda, da objasne kako će se stizati od železničkog stajališta "Aerodrom" do samog aerodroma.

Pa da im oprostimo što radovi traju koliko traju.
 
Vinci zarađuje, šta ih se tiče kako nešto izgleda, ili da li je čisto ili prljavo.

Jel postoji kazna? Ako postoji, zašto je niko nije naplatio?

Da li postoji neko ko je zadužen da kontroliše rad Vinci-ja? POSTOJI. Ali očigledno da NIŠTA ne radi. Tj izvinjavam se, radi, zarađuje milione i milione naših para za svoj javašluk. To je državna firma, evo linka, imate i kontakt telefon, pa ih pitajte šta (ne) rade.

 
Da se dotaknem i VIP salona
Nešto definitivno zapinje na aerodromu. Ovaj salon je uveliko trebalo da bude otvoren, a sada je vest u fazonu "Air Serbia planira".
Da pomenemo i drugi VIP salon koji pored onog Air Srbija postoji na BEG, "Business Club". Nalazi se neposredno desno od AS VIP, u bočnom hodniku, posle WC-a. Ne znam ko je operater.

Osim tog malo neuglednog ulaza, sve ostalo je potpuno pristojno i čisto. Posetio sam ga rano ujutru i bio je baš pun. Postoji korektan izbor pića, osim što je tog jutra mašina za kafu nešto zaglavila. Hrana je ok, kao pansionski doručak u skromnijim hotelima, ali sasvim ok. Sveže i kvalitetno. Možda kasnije tokom dana bude veći izbor.
Transfernim putnicima sigurno smeta što ne postoji tuš.

Pored karata biznis klasu za neke prevoznike, može je ući i preko nekih kartica, nekih banaka. Ja sam preko Master kartice i aplikacije LoungeKey. Moja banka daje 4x godišnje za Premium i 2x za Gold, jednokratno. Proces registracije je prost, ali pošto se ostavljaju podaci sa kartice, treba biti vrlo oprezan. Skeniraju kartu a "plaća" se aplikacijom ili samom karticom, koja svejedno mora biti registrovana u sistem. Naravno, moguće je i platiti pristup.

Neko voli VIP salone, neko ne. Meni lično se sviđa, jer je dosta opuštenija atmosfera nego na gejtu. Pogotovo ko ima privilegiju da uđe bez dodatnog plaćanja.
A i tih 30 ili već koliko evra i nije toliko mnogo (u odnosu na aerodromske cene) za sat vremena opuštanja, jela i pića.
 
Poslednja izmena:
Kada se otvaraju konacno ugostiteljski prostori pre polaska? Ti lokali su od kada vec gotovi...

Dali neko zna u cemu je problem? Na sajtu nema nikakih informacija oko toga....
 
To bismo svi ovde voleli da znamo.
Pošto su svi građevinski radovi završeni, pretpostavka je da je nešto zakočeno oko dozvola.
Ono što znamo je da je prilikom rada na jednom od tih lokala napravljen nedozvoljen otvor u podu, zbog čega su izvođači pohapšeni, a radovi obustavljeni. Ali to bi trebalo da je prevaziđeno do sada.
 
Не знам како су успели да направе АНТ непријатнијим него што је био пре реконструкције/концесије? Јел имате исти утисак? Мислим да је зато што је уведено доста тамних боја, што је проширење рађено нестручно и импровизаторски и што имамо сви тај субјективни осећај знајући да су толике паре отете/утрошене а резултат раван нули.

Ово је вероватно најбеднији пројекат ширења аеродрома средње величине за који знам. Кога не мрзи, може да се врати на почетак саге о концесији где сам тврдио да неће бити никакве опипљиве користи за нас од концесије и да је једини циљ заваљивање још једног перспективног, тада профитабилног јавног предузећа.
 
Не знам како су успели да направе АНТ непријатнијим него што је био пре реконструкције/концесије? Јел имате исти утисак? Мислим да је зато што је уведено доста тамних боја, што је проширење рађено нестручно и импровизаторски и што имамо сви тај субјективни осећај знајући да су толике паре отете/утрошене а резултат раван нули.

Ово је вероватно најбеднији пројекат ширења аеродрома средње величине за који знам. Кога не мрзи, може да се врати на почетак саге о концесији где сам тврдио да неће бити никакве опипљиве користи за нас од концесије и да је једини циљ заваљивање још једног перспективног, тада профитабилног јавног предузећа.
Ja neznam zasto ne vidis bas ni jednu koristi.

1. Imas toalet koji su veliki, cisti, a ima h dovoljno. WCi su pre rekonstrukcije bili horor i bruka. Jadno.

2. Brza, veca i lepsa pasoska kontrola/security check. Ide brze, lakse i prijatnije je.

3. Ja se secan one cne gume kao podlogu u celom aerodromu. Bas tamo, ruzno i kada je bilo leto, bas je smrdelo na plasitku. Mozda si to sve vec zaboravio?

4. Duty Free je super, bas svetski (i odgovarajuci za tako mali aerodrom). Ponuda je super, samo preskupa. Ali izgleda super.

5. Imas danas puno vise kapija za odlazak, tako puno vise prostora dok cekas. Pre je sve bilo usko, guzve, i kontrolisali su te jedno 5 puta dok mozes da udes u avion.

6. Dolasci su mnogo bolji nego pre. Preuzimanje prtljaga, konacno na nekom standardu evropskom. Izlaz je veci. Pre si morao da se probijes da izdes napolje.

Tako da je mislim da je ocigledno, da ima dosta noviteta i poboljsanje. Neznam kako to ne vidis ili dali neces da vidis.
Mozda nisi pre koncesije bio cesto na aerodromu. Mozes lako u internetu da nades slike pre rekonstrukcije.
 
Осим тоалета и пртљага (дјути фри не убрајам у вредност јавне услуге) сва остала унапређења не признајем јер у односу на тадашњи капацитет и тадашње стандарде аеродрома ово сада је можда и у већем заостатку за садашњим нормама таквих објеката него што је био случај пре 10 година.

Нпр, из угла путника додавање трећег нивоа на начин на који су то извели како би се раздвојили путници довело је до теже и некомфорније кретње долазних путника јер на гејтовима нису предвидели рампе и покретне степенице па са нултог на 3. ниво идем нечим што личи на пп степениште вукљајући пртљаг а онда около наоколо до пасошке која је опет испод стандарда. Чак и нова аутоматска контрола је најспорија и најнеефикаснија коју сам користио.

Сам сам написао да је став делом и субјективан и отежан спознајом да се толико уложило и отело само да би неко згрнуо паре а аеродром је опет испод нивоа и и даље одаје утисак једне велике импровизације.

А једине две капиталне ствари су урађене на гротескан начин, где је онај знатно скупљи о нашем трошку - "Нова писта" и железничка веза.
 
Poslednja izmena:
Seti se samo botova koji su bukvalno vrištali na sve koji bi bilo koju konstruktivnu zamerku uputili na aerodrom. Kvalitet radova i materijali su zaista loši, spolja kao najobičnija fabrika. Odlazak na pasošku je recimo jako loše uradjen, desi se da se nakupi toliki broj ljudi da se posle jedva svi sabiju nakon eskalatora koji dodatno gura nove putnike u taj mali prostor. Sad će neko da kaže kako bespotrebno ljudi odlaze gore da prate svoje voljene, pa nije to njihov problem, njima je dozvoljen boravak tamo, a to što neko ko projektuje aerodrom za preko 10 miliona putnika nije uzeo u obzir kvadraturu terminalne zgrade, to je već problem u planiranju. I opet, zaista me ne interesuje ako negde tamo isto tako to izgleda, plan je jako loš i ne treba se ugledati na loše primere (pošto već sad čujem odredjene kako pravdaju svakakvu budalaštinu lošim primerima iz sveta).
 
Kako je ovaj aerodrom Nikola Tesla los da ja nemam reci. Cak je i Malteski aeorodrom bolji od naseg. Ne zasluzuje da nosi ime Nikola Tesla.
Zamisli odes na Istanbulski aerodrom i onda sletis na aerodrom Nikola Tesla....koja tuga....
 
Da se dotaknem i VIP salona

Da pomenemo i drugi VIP salon koji pored onog Air Srbija postoji na BEG, "Business Club". Nalazi se neposredno desno od AS VIP, u bočnom hodniku, posle WC-a. Ne znam ko je operater.

Osim tog malo neuglednog ulaza, sve ostalo je potpuno pristojno i čisto. Posetio sam ga rano ujutru i bio je baš pun. Postoji korektan izbor pića, osim što je tog jutra mašina za kafu nešto zaglavila. Hrana je ok, kao pansionski doručak u skromnijim hotelima, ali sasvim ok. Sveže i kvalitetno. Možda kasnije tokom dana bude veći izbor.
Transfernim putnicima sigurno smeta što ne postoji tuš.

Pored karata biznis klasu za neke prevoznike, može je ući i preko nekih kartica, nekih banaka. Ja sam preko Master kartice i aplikacije LoungeKey. Moja banka daje 4x godišnje za Premium i 2x za Gold, jednokratno. Proces registracije je prost, ali pošto se ostavljaju podaci sa kartice, treba biti vrlo oprezan. Skeniraju kartu a "plaća" se aplikacijom ili samom karticom, koja svejedno mora biti registrovana u sistem. Naravno, moguće je i platiti pristup.

Neko voli VIP salone, neko ne. Meni lično se sviđa, jer je dosta opuštenija atmosfera nego na gejtu. Pogotovo ko ima privilegiju da uđe bez dodatnog plaćanja.
A i tih 30 ili već koliko evra i nije toliko mnogo (u odnosu na aerodromske cene) za sat vremena opuštanja, jela i pića.
za xy godina postojanja tog raspalog business cluba, ovo je prva ikada pohvala za isti. prosto ne verujem sta citam.
poslednji put kad sam bio, pre mesec dana, licno mi se operater sa ulaza zalio kako se sve raspada i kako jedva cekaju neko renoviranje.

Da je bolje nego cekati na gejtu, jeste ukoliko je ta usluga 0 RSD. Za punu cenu je ono lakrdija (da ne zalazim detalje oko hrane, prostora itd).
 
Kako je ovaj aerodrom Nikola Tesla los da ja nemam reci. Cak je i Malteski aeorodrom bolji od naseg. Ne zasluzuje da nosi ime Nikola Tesla.
Zamisli odes na Istanbulski aerodrom i onda sletis na aerodrom Nikola Tesla....koja tuga....
Nauči da prihvatiš konstruktivnu kritiku, niko nije rekao da je najgori, to je spinovanje, već da može bolje i da mora bolje.
 
Vrh