Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Šta se dešava sa onim nelegalnim gradilištem u sred zgrade gde su probili ploču? Stoji traka kao da taj deo zgrade nije u sklopu ostatka i ne utiče na strukturu i bezbednosne zone.
 
U disfunkcionalnoj državi ništa ne može da se reši, pa ni miki-maus investitor koji je imao genijalnu ideju da razbija pod aerodroma.
 
Да ли ико зна ради ли се ишта са музејем ваздухопловства?
 
Da, pre dva dana je neki momak radio nešto na krovu Karavele, a na avionu koji mislim da je Convair radi se farbanje trupa
Хвала за информације. Мислио сам да Convair није превучен са гробља Јат технике у круг музеја.
 
Хвала за информације. Мислио сам да Convair није превучен са гробља Јат технике у круг музеја.

U pravu si, mislim da Convair nikad nije prevučen.
Pre 7-8 godina je prevučen C47 i Lisunov.
Ovaj prvi je bio YU-ABI, a Lisunov je 70** ako se dobro sećam.

Najverovatnije sam video farbanje Iljušina IL14
 
Ако је пропелерац, онда је сигурно он. Да ли су дирали ишта иза жице?
 
Cela ova obnova pokazuje samo jedno, da su francuzi šabanska nacija. Zao mi je i zbog aerodroma i metroa i rafala, iako sam veoma proevropski raspolozen sa njima nikakav posao ne bih radio.
То је спорна изјава, али ако се преформулише, могла би да звучи исравније:
Французи се понашају шабански са свима које сматрају шабанима. Да смо ми са кичмом, не би нас драли ко јазавце. И што је најважније, ми имамо одлично искуство са њима још из првог светског рата. Али не. Идемо по стопама предака. Лоше научена лекција из историје ће се понављати дотле - док се не научи.
 
Francuzi predstavljaju Evropu, njihov predsednik se rado slika kao glavni medju jednakima, valjda je ovo bila prilika da se pokaze kako Evropa moze da ima pozitivan uticaj na jednu zemlju, ali ne oni su pokazali Francusku 19 veka. Sramota. I aerodrom i metro kao i avione smo trebali sve od Kineza da uzmemo.
 
Poslednja izmena:


Aerodrom ćuti, a Er Srbija se izvinjava. Neobavešteni onda pomisle kako je ovo krivica Er Srbije.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk
 
Rendgeni nisu vlasništvo ni odgovornost Er Srbije već valjda aerodroma. Koliko je Aerodrom ažuran vidite po tome da nema izjava o tome kako napreduju i kada će biti završeni svi ovi beskonačni Radovi U Toku.

Osim toga, normalni aerodromi objavljuju redovno na mrežama informacije kad su u pitanju problemi. Poslednji tvit koji je objavljen na zvaničnom X računu Aerodroma Nikola Tesla @aeronikolatesla je objavljen pre nekih 6 meseci! Sve vam je jasno kad nisu poslali poruku za koju treba 30 sekundi.
 
Može biti da su napustili X, s obzirom da sve više firmi napušta tu platformu.
 
Može biti da su napustili X, s obzirom da sve više firmi napušta tu platformu.
Nisu napustili, izlistan je na dnu web stranice Aerodroma. Još gore sa youtube, poslednji video im je od pre dve godine.

Imaju aktivan Instagram koji im služi sa samopromocije a ne za obaveštavanje putnika o problemima, i fejsbuk gde samo kopiraju objave sa instagrama. Ni web stranica nema aktivna obaveštenja putnicima već upućuje putnike da gledaju u aerodromske monitore. Internet prisutvo im zaraslo u korov.
 
IMG_3064.jpeg
 

Beogradska baza Viz Era ponovo sa četiri aviona, uvode se Fridrihshafen i Alikante​


Mađarska avio-kompanija Viz Er (Wizz Air) sinoć je dopremila četvrti avion u svoju bazu u Beogradu, čime je nakon više od godinu dana obnovljen kapacitet na nivou iz prethodnih sezona. Reč je o avionu tipa A321neo (Airbus A321neo), registarske oznake 9H-WAF, koji je sleteo u Beograd letom iz Katovica. Letelica je stara dve godine i već danas se uključuje u saobraćaj letom na liniji Beograd–Bazel.

Pored novopristiglog A321neo, Viz Er u beogradskoj bazi trenutno ima još jedan avion istog tipa reg. HA-LGO, kao i dva aviona A320ceo (HA-LWE i 9H-WZT). Time je okončan više od godinu dana dug period redukovanih kapaciteta u beogradskoj bazi, uzrokovan problemima sa Prat i Vitni motorima.

Wizz Air A321neo


Ekspanzija Viz Era iz Beograda doneće povećanje broja letova na postojećim linijama i proširiće ukupni kapacitet za oko 119.000 dodatnih sedišta, što predstavlja rast od gotovo 24% u odnosu na letnju sezonu 2024. godine.

Dve nove linije iz Beograda i veći broj letova na postojećim rutama​

Viz Er će od početka juna dodatno proširiti svoju mrežu iz Beograda uvođenjem dve nove destinacije. Od 2. juna uvodi se linija ka Fridrihshafenu, dok će dan kasnije krenuti i letovi ka Alikanteu. Obe rute biće operisane tri puta nedeljno.
Fridrihshafen je ranije već bio deo beogradske mreže Viz Era u više navrata između 2017. i 2021. godine, dok će Alikante po prvi put biti redovna destinacija iz glavnog grada Srbije.
Paralelno sa otvaranjem novih linija, kompanija povećava i frekvenciju letova na više postojećih ruta:
  • Larnaka – sa tri na četiri leta nedeljno (od 1. aprila)
  • Bazel – sa pet na sedam letova nedeljno (od 23. maja)
  • Dortmund i Milano Bergamo – sa četiri na sedam letova nedeljno (od 23. maja)
  • Rim i Malta – sa tri na četiri leta nedeljno (od 23. maja)
  • Nica – sa dva na tri leta nedeljno (od 23. maja)
Proširenjem saobraćaja iz Beograda, Viz Er dodatno učvršćuje svoju poziciju na srpskom tržištu, širi dostupnost ka zapadnoevropskim destinacijama i prilagođava se povećanoj potražnji tokom letnje sezone.

 
Pored velikih povećanja frekvencija na linijama, interesantno je da su smanjili Hamburg i Geteborg sa tri na dva leta nedeljno. Izgleda da im je Air Serbia oduzela putnike.
 
Vrh