Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Две ствари што се тиче Тиране:
1. Ове године треба да буде отворен аеродром у Валони, који ће одвући већину туристичког саобраћаја. Број операција и путника ће у Тирани вероватно опасти од ове године.
2. Албанија је медитеранска земља. Њихов саобраћај треба поредити са сличним медитеранским дестинацијама (нпр. Измир 10 милиона, Анталија 30 милиона), а не са Београдом.
 
Nema šanse da aerodrom u Valoni bude gotov do leta (slike nastale pre 10ak dana)
472795073_531627873371416_6826344404889906721_n.jpg473017914_531627783371425_2000519273540427618_n.jpg473024270_531627813371422_3631356573594007011_n.jpg
 
Unete su i dodatne prognoze u prvi post.
 
И не само карте. И гориво и продавница. Али и некретнине такође коштају.
 
A zasto mi onda to nemamo? Jel se bolje osecamo kada placamo kartu po 200 evra i manje putujemo? Sramota nas da platimo kartu 15 evra?!
Jel za nas ovde bolje da imamo flag prevoznika za transferne putnike, kako bi se hvalili da su nam avioni puni stranaca koji presedaju u bg i kako imamo direktne linije jednom nedeljno za kojekakve destinacije kako bi gastosi mogli bez presedanja da jednom godisnje vide rodbinu. A nas koji zivimo ovde ko...
Ej albanija koja ima 2,4 mln stanovnika ima skoro 11 mln putnika. A nas sa preko 7 ima 8,5. Stavite u odnos: kod njih skoro 5 na 1, a kod nas nesto preko 1.
Podaci nam surovo pokazuju koja je strategija bolja.

Ok a kada jedan prevoznik u Tirani nadvlada drugog ili naprave podelu kolaca, onda krece dizanje cena, losa povezanost, sezonalnost, otkazivanje letova 15 dana pre itd.

Nepopularno misljenje, ali ja mislim da beograd ima dobru mesavinu legacy i loukostera, eventualna dominacija LCC prevoznika bi na duzi rok bila losa za putnike, ukoliko bi ista ugrozila postojanje Er Srbije. Jedino sto bih ja voleo je da Rajan zameni Wizz koji stagnira vec drugu godinu za redom u Beogradu.
 
Vrh