Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Шта ће се тачно градити у тој Фази 2 (нових 19.000 м2 како пише) која је најављена од 2025. до 2030.?



“Projekat je podeljen u dve faze: Faza 1 koja je obuhvatila planirani razvoj aerodroma do 2025. godine i Faza 2 koja je obuhvatila planirani razvoj aerodroma do 2030. godine,

„Prva faza je sve ukupno 65.000 metara kvadratnih, od toga je novoizgrađeni deo objekta 23.000 m², dok je rekonstrukcijom i adaptacijom rešeno 24.000 kvadrata“ – objasnio je arhitekta Nemanja Zorić

„Faza 2 je nadogradnja na prvu fazu, od čega je 19.000 metara kvadratnih novi objekat i 18.000 m² sve ukupno rekonstrukcija i adaptacija. Ukupna površina zgrade je 82.500 kvadrata
Pretpostavljam da se tu misli na C15-C17 gejtove, mada je to dosta manje od 19.000m^2 - otprilike je to nekih 6.000m^2.
 
Pretpostavljam da se tu misli na C15-C17 gejtove, mada je to dosta manje od 19.000m^2 - otprilike je to nekih 6.000m^2.

У изјави од пре 3 године један оц Француза је најављивао комплетан завршетак Ц ходника, дакле и то додатно продужење за 2022. годину

IMG_2581.jpeg
 
Tada je bilo planirano da se izgrade C7-C13, ali je dodat i C14 vec. Ostaje jos 3 aviomosta da se dodaju, ali me ne bi cudilo da i to promene.


Na brzinu sam merio i komotno bi na C stranu mogli da dodaju gejtove sve do C24. Time bi se C strana produzila skroz do autoputa i imala bi duzinu od 1km. Naravno - ovo ce se tesko dogoditi :)

Jos jedna opcija bi bila da se cargo deo izmesti i da se tu produzi A strana, a time bi dobili gejtove do A16.
 
Укинута је, јбг. Очекујем да се поново уведе, у некој наредној фази декаденције.
 
Tada je bilo planirano da se izgrade C7-C13, ali je dodat i C14 vec. Ostaje jos 3 aviomosta da se dodaju, ali me ne bi cudilo da i to promene.


Na brzinu sam merio i komotno bi na C stranu mogli da dodaju gejtove sve do C24. Time bi se C strana produzila skroz do autoputa i imala bi duzinu od 1km. Naravno - ovo ce se tesko dogoditi :)

Jos jedna opcija bi bila da se cargo deo izmesti i da se tu produzi A strana, a time bi dobili gejtove do A16.
To bi bilo idealno s tim da se ona saobraćajnica koja vodi do Surčinskog puta (motel Malinjak) uradi ispod te nove platforme...nije to neki ne znam kakav poduhvat a dosta bi značilo.
Cela ta strana preko puta (one njive koje se pretvaraju u parkinge) je, većim delom makar, kupljena od strane aerodroma beograd (još u vreme direktora Gileta Đurića) i treba računati i na to.
 
Cela ta strana preko puta (one njive koje se pretvaraju u parkinge) je, većim delom makar, kupljena od strane aerodroma beograd (još u vreme direktora Gileta Đurića) i treba računati i na to.
Nista od toga nije u vlasnistvu aerodroma. Tu sve jeste preparcelisano odavno za izgradnju druge piste i paralelne rulnice, ali nista nije otkupljeno.
 
Nista od toga nije u vlasnistvu aerodroma. Tu sve jeste preparcelisano odavno za izgradnju druge piste i paralelne rulnice, ali nista nije otkupljeno.
Ja se nešto sećam plana za drugu pistu, čak je bilo i rendera... A siguran sam da se radio otkup zemlje..!
Znam neke ljude koji su još odavno dali aerodromu svoju zemlju s tim da im je ostavljeno da istu nastave da obrađuju ali je porez plaćao AB...
Ne znam sad detalje ali cela ta strana posle one meteo zgrade je navodno aerodromska
 
I Delija je shvatio da je društvena svojina najbolji oblik svojine...
Ха ха :rolleyes:

Знајући ко заправо стоји иза ове концесије ово ти је баћо и даље друштвена својина. У рукама појединца али све је то партија омогућила и спровела..

На страну наше економске и политичке егзибиције - Већи део јавне инфраструктуре и услуга треба да буде јавни - Ако то не функционише није питање власништва већ управо функционисања државе и друштва. Ако она не уме то да води онда државу и њено друштво треба мењати, не и власништво.

А економија - Приватна својина 4 лајф!
 
Na poljoprivrednom zemljištu? Ne bih baš rekao. Za bilo kakvu vrstu gradnje je potrebna prenamena zemljišta. Iskren da budem nisam siguran kako se parking deklariše ali verujem da ne bi smeo bilo ko tek tako da asfaltira šta mu padne na pamet.

није дигнут никакав објекат високоградње. ако је приватна парцела, на власнику је да је асфалтира ако хоће
 
Ja se nešto sećam plana za drugu pistu, čak je bilo i rendera... A siguran sam da se radio otkup zemlje..!
Znam neke ljude koji su još odavno dali aerodromu svoju zemlju s tim da im je ostavljeno da istu nastave da obrađuju ali je porez plaćao AB...
Ne znam sad detalje ali cela ta strana posle one meteo zgrade je navodno aerodromska
Plan i renderi postoji, to nije sporno.
Na https://a3.geosrbija.rs/ se vidi da je sve to preparcelisano za drugu pistu, ali za sve parcele pise u katastru da su vlasnici privatna lica, a ne aerodrom.
 
Ja sam samo danju bio. Noću ne. Bus nisam koristio jer sam na parking dolazio zato što sam čekao nekog, a ne da se parkiram na više dana.
 
Sto kaze her Zika,blagodarim! Putujem rano ujutro pa se nadam da cu lakse naci mesto,a sto se busa moram i to da uracunam :unsure:
 
Ja sam samo danju bio. Noću ne. Bus nisam koristio jer sam na parking dolazio zato što sam čekao nekog, a ne da se parkiram na više dana.
Meni auto bio 7 dana tamo...sve ok, ide bus od 4 ujutro mislim.. Tu parkiraju i zaposleni a oni rade od 5 tako da je pokriveno...
Jedino malo cimanje kad se vratiš, pa sa kuferima u bus ali nije strašno
 
Ja sam parkirao nekoliko puta na Tesla parking i bio sam prezadovoljan. Dodje me jeftinije nego taksi (7 dana), a cak i da je nesto skuplje opet mi je drago da se ne sretnem sa tim talogom naseg drustva (cast izuzecima). Svaki put kada tamo parkiram bila je sve veca i veca guzva, ljudi pocinju da shvataju prednosti ovog parkinga. Tako da mi je sada frka kao sto neko rece da cu doci pred let i da nece biti mesta... Nadam se da ce pod hitno da prosire ovaj parking.
 
Tada je bilo planirano da se izgrade C7-C13, ali je dodat i C14 vec. Ostaje jos 3 aviomosta da se dodaju, ali me ne bi cudilo da i to promene.


Na brzinu sam merio i komotno bi na C stranu mogli da dodaju gejtove sve do C24. Time bi se C strana produzila skroz do autoputa i imala bi duzinu od 1km. Naravno - ovo ce se tesko dogoditi :)

Jos jedna opcija bi bila da se cargo deo izmesti i da se tu produzi A strana, a time bi dobili gejtove do A16.
190304-Masterplan-2043.jpg
 
Vrh