Прле
Expert
- Učlanjen(a)
- 29.11.2018.
- Poruke
- 6.440
- Pohvaljen
- 9.067
Kada je Mitrović objavio da kreće sa LCC regionalnim letovima normalni ljudi su shvatili da je to deo njegove sulude samopromocije kao što su njegove antigravitacione komore protiv starenja i sve ostale izmišljotine ludog naučnika, ali purger to nije shvatio već se primio na LCC i onda napisao "Stoga ova inicijativa nema budućnosti. Ona je osuđena na propast. Nema tu kruha, a Air Pink će izgubiti ogroman novac na istoj. Sve u ovom konceptu je potpuno pogrešno."
Sta reci... Umislio je da je bitan faktor, a nema osnovni alat za ono cime se naziva - "analiticar". On nema pristup nijednom GDS-u (Global Distribution System) koji je glavni alat za sve u "zrakoplovnoj analitici". Zatim dolazi do toga da OAG prikazuje brojke koje se njemu ne svidjaju, na primer da TGD ima vise putnika za JFK nego ZAG, pa njega na sva vrata pljuje. Ostaje mu da samo ovako nagadja linije.A koliko je purger u pravu vidi se po suludim idejama da je Zagrebu jako realno potreban let za Montreal, LA, Santjago, Buenos Aires, Minsk...
Kada je Mitrović objavio da kreće sa LCC regionalnim letovima normalni ljudi su shvatili da je to deo njegove sulude samopromocije kao što su njegove antigravitacione komore protiv starenja i sve ostale izmišljotine ludog naučnika, ali purger to nije shvatio već se primio na LCC i onda napisao "Stoga ova inicijativa nema budućnosti. Ona je osuđena na propast. Nema tu kruha, a Air Pink će izgubiti ogroman novac na istoj. Sve u ovom konceptu je potpuno pogrešno."
Odmah je bilo jasno da je LCC laž a da je verovatno u pitanju neki koncept sa regionalnim subvencijama. Da li će biti Embraeri i kako će izgledati videćemo.
A koliko je purger u pravu vidi se po suludim idejama da je Zagrebu jako realno potreban let za Montreal, LA, Santjago, Buenos Aires, Minsk...
Bio sam na aerodromu u nedelju na ponedeljak oko 2 ujutru. Sleteo sam na najudaljeniji kraj ("Vizerov" let), tako da sam hodao 10 minuta po onom nadograđenom spratu bez ijednog travelatora i bez ijednog toaleta koji je radio.
Za divno čudo, bilo je dovoljno (neljubazne) policije, tako da je pasoška kontrola prošla brzo.
Koristio sam toalet kada sam prošao carinu. To je nov toalet, koji se ne održava, kao nijedan drugi na aerodromu. Sve smrdi. Sapuna nema. Voda se povlači pritiskanjem. Ne daj bože da je na senzor. Znači, pokvariće se za mesec dana i nikad neće biti popravljeno.
Uzeo vaučer za taksi - od aerodroma do Kneza Miloša 3000 dinara!? Bacio vaučer, popeo se na parking, pozvao taksi i platio 2500 dinara na taksimetar.
Radovima na aerodromu nema kraja. Svi materijali su jeftini. Sve je već polupropalo. Nijedan toalet se ne održava. Ništa se ne poboljšava vremenom.
Sent from my SM-S906B using Tapatalk
Sta je sad u starom tornju dobijamo li tu neki restoran
Od buduceg C17 do stepenica ka kontroli ce biti oko 550m. Sada je od A10 dotle udaljenost oko 520m, tako da je to trenutno najveca udaljenost.Када се заврши најављени продужетак Ц ходника, колика ће бити удаљеност од најдаље тачке до централне зграде и контроле?
Svakako je nerealno da se tu spakuje restoran, previse je mali prostorNegde sam procitao da je problem u ispunjavanju PP propisa da bi toranj bio restoran.
Ovo je dosta manji prostor.Ne mora da se rucka ali nek kafic moze da se smesti. Ko je bio na avalskom tornju zna kolicki je ono prostor pa opet funkcionise.