Тако је, за исте категорије турбуленције није потребно раздвајање. Приде, Амери генерално не прате стандарде ИКАО толико колико остатак света, и имају сијасет процедура од којих се остатку света диже коса на глави, а њима су стандард, као што је ово симултано полетање (у доброј видљивости!), или мој фаворит, LAHSO (Land and Hold Short, симултано слетање на укрштене писте) због чега би контролор летења у Европи отишао право у затвор (или лудницу), а код њих ко добардан.
Пројектовао сам локал на аеродрому на новом делу фингера Ц и учествовао сам на пројектима међународни хаеродрома па могу да упоредим. Из прве руке знам који фушерај је на свакој могућој позицији које се доватио концесионар.Твој аргумент је неконзистентан управо са аспекта јавног интереса. Јавни интерес се не дефинише бројем писта - он се дефинише комбинацијом функционалних и финансијских захтева, и у случају београдског аеродрома, ово је била дилема у дефинисању јавног интереса:
Да ли ће са Опцијом 1 наш аеродром моћи да апсорбује раст саобраћаја у наредних 20 година, а да не постане уско грло? Хоће, ихај, ту је математика проста.
- Опција 1: концесиона накнада Х и годишњу накнаду Y = уметнута писта;
- Опција 2: концесиона накнада Р (<Х) и годишњу накнаду Q (<Y) = независна паралелна писта
Ја не знам ко би, позивајући се на јавни интерес, и имајући дилему представљену горе, могао да се одлучи за Опцију 2. А ко верује да постоји Опција 2 у којој је зарада иста као у Опцији 1, само са независном паралелном пистом, не треба ни да дефинише јавни интерес.
Концесија и уметнута писта су две потпуно независне теме.За почетак, јавни/мој/твој интерес је био да не дамо кључни инфраструктурни и то профитабилни објекат државе у кључном развојном, самим тим и најпрофитабилнијем периоду и са највећом експанзијом наше економије и авио саобраћаја само да бисмо добили шталу недостојну ни лоукост аеродрома и по питању самог квалитета пројекта експанзије али и по квалитету извођења.
Vazduhoplovu koji prilazi po CAT II/III na RWY 12R, neće se izdati odobrenje za sletanje, sve dok se na TWY A nalazi vazduhoplov raspona krila od 36,01 M do 65,00 M. Kako bi se ovo postiglo, vremenski interval na sletanju, između vazduhoplova raspona krila od 36,01 M do 65,00 M i sustižućeg vazduhoplova ne sme biti manji od 12 MIN.
Vazduhoplovu, raspona krila od 36,01 M do 65,00 M, koji prilazi po CAT II/III na RWY 12R, neće se izdati odobrenje za sletanje, sve dok se na TWY A nalazi drugi vazduhoplov. Kako bi se ovo postiglo, vremenski interval na sletanju, između vazduhoplova raspona krila od 36,01 M do 65,00 M i prethodnog vazduhoplova ne sme biti manji od 12 MIN.
Је л' можеш да наведеш извор? У AIP су све декларисане дужине, а не видим никакав NOTAM којим је нека интерсекција суспендована. Ево декларисаних дужина:Uvedene su i zabrane poletanja sa bilo koje spojnice osim krajnjih.
Је л' можеш за ово извор да наведеш? Личи по тексту да је у питању посебна процедура у условима смањене видљивости (LVP), па не видим шта је спорно. У условима смањене видљивости постоје посебна ограничења за земаљско кретање зато што се на зону заштите од препрека (obstacle-free zone) додаје зона заштите интегритета навигационог сигнала (localizer sensitive area).Najmanje bitno, ali eto akademski da se zabelezi:
То је такође вид троловања, а нарочито када се прекида занимљива и квалитетна расправа.Ne ovo je upravo reakcija na trolove i one koji ne čitaju prethodne strane.
Odmah se kreće sa rekonstrukcijom stare.Da li je uopšte u planu da se stara pista rekonstruiše u doglednoj budućnosti? Mislim da je ovo situacija do daljnjeg.
Moja greska za spojnice, izvor je AIP, a glavni naslov ipak ukazuje da je u pitanju procedura u uslovima smanjene vidljivosti iako to nije jasno naznaceno u samom paragrafu i podnaslovu, tako da ostaje isto kao pre radova, samo ima jos vise mogucnosti da se izabere duzina zaleta sto je jedna dobra stvar.Је л' можеш да наведеш извор? У AIP су све декларисане дужине, а не видим никакав NOTAM којим је нека интерсекција суспендована. Ево декларисаних дужина:
Pogledajte prilog 164073
Је л' можеш за ово извор да наведеш? Личи по тексту да је у питању посебна процедура у условима смањене видљивости (LVP), па не видим шта је спорно. У условима смањене видљивости постоје посебна ограничења за земаљско кретање зато што се на зону заштите од препрека (obstacle-free zone) додаје зона заштите интегритета навигационог сигнала (localizer sensitive area).
Takva je bila najava vlasti, zato se o tome pisalo. Novi aerodrom nam treba bas koliko i umetnuta staza3. Често овде форумаши причају о измештању аеродрома још даље од Београда. Поставља ње питање коме то треба? Па ми размишаљамо као да нас има 25 милиона а не 6 са тендецијом даљег пада. Ако неко зна да ће број становника да се утростручи у наредних 10 година, али ја лично такав сценарио не видим.