Sad je gotovo, ova besmislena kreacija zvana umetnuta pss je izgradjena, te dalje diskusije na tu temu nemaju smisla. Za prakticnu upotrebu ovo se moze smatrati kao jedna PSS, paralelne operacije nisu izvodljive ni u jednom modu. U sustini, sprcani su milioni evra da bi od jedne PSS dobili ponovo jednu PSS.
Uvedene su i zabrane poletanja sa bilo koje spojnice osim krajnjih.
Najmanje bitno, ali eto akademski da se zabelezi:
Boldirano označava da se radi o smanjenoj vidljivosti. CATIII ti je najmanja vidljivost.Vazduhoplovu koji prilazi po CAT II/III na RWY 12R, neće se izdati odobrenje za sletanje, sve dok se na TWY A nalazi vazduhoplov raspona krila od 36,01 M do 65,00 M. Kako bi se ovo postiglo, vremenski interval na sletanju, između vazduhoplova raspona krila od 36,01 M do 65,00 M i sustižućeg vazduhoplova ne sme biti manji od 12 MIN.
Vazduhoplovu, raspona krila od 36,01 M do 65,00 M, koji prilazi po CAT II/III na RWY 12R, neće se izdati odobrenje za sletanje, sve dok se na TWY A nalazi drugi vazduhoplov. Kako bi se ovo postiglo, vremenski interval na sletanju, između vazduhoplova raspona krila od 36,01 M do 65,00 M i prethodnog vazduhoplova ne sme biti manji od 12 MIN.
Tako je, to je suština. Meni izgleda da je ovim surčinskom aerodromu na duži rok presuđeno. Verovatno će, kada se konstatuje da je proširenje preskupo i/ili neizvodljivo, Vinci tražiti produžetak koncesije, uz obavezu da napravi novi aerodrom u Dobanovcima. Što će onda i dobiti.Ja sam bio za ovojenu pistu sa druge strane zato što bi to GARANTOVALO opstanak aerodroma na toj lokaciji. Ovako će se na drugoj strani tokom sledećih par decenija nakotiti divlja gradnja, divlji parkinzi, hoteli, kladionice i ko zna šta. Onda će biti kasno i preskupo da se otkupi zemlja, sruši divlja gradnja i jednostavno neće biti mesta za pistu, pa će aerodrom ipak morati da se seli.
To je u nas najveca muka,pa je bolje spreciti nego leciti. Ograde,tarabe,bodljikave zice...pa kad se izgradi.Pista je u upotrebi pa je sada kasno za raspravu. Umetnuta ili udaljena o tome smo davno pričali i svaka ima prednosti i mane.
Sadašnje stanje je funkcionalno JEDNA pista, ali (kad se završi rekonstrukcija) redundantna pista. To je velika prednost a jedna pista će biti dovoljna još dugo.
Ja sam bio za ovojenu pistu sa druge strane zato što bi to GARANTOVALO opstanak aerodroma na toj lokaciji. Ovako će se na drugoj strani tokom sledećih par decenija nakotiti divlja gradnja, divlji parkinzi, hoteli, kladionice i ko zna šta. Onda će biti kasno i preskupo da se otkupi zemlja, sruši divlja gradnja i jednostavno neće biti mesta za pistu, pa će aerodrom ipak morati da se seli.
Apsolutno.Ovako će se na drugoj strani tokom sledećih par decenija nakotiti divlja gradnja, divlji parkinzi, hoteli, kladionice i ko zna šta. Onda će biti kasno i preskupo da se otkupi zemlja, sruši divlja gradnja i jednostavno neće biti mesta za pistu, pa će aerodrom ipak morati da se seli.
Boldirano označava da se radi o smanjenoj vidljivosti. CATIII ti je najmanja vidljivost.
. Onda će biti kasno i preskupo da se otkupi zemlja, sruši divlja gradnja i jednostavno neće biti mesta za pistu, pa će aerodrom ipak morati da se seli.
Pa ne bih baš rekao da bi za najlepši dan operater aerdroma stavio CATIII u praksi. Uostalom dosta o tome ima na https://en.wikipedia.org/wiki/Runway_visual_range .Ne oznacava. CATIII nije vidljivost pa ne moze biti ni najmanja vidljivost.
CAT III ( Preciznije: Tip B CAT III) predstavlja klasu operacije instrumentalnog prilaza zasnovanu na dizajniranim najnizim operativnim minimumima ispod kojih ce se prilaz nastaviti na osnovu propisanih vizuelnih referenci gde: Visina odluke moze biti niza od 100 stopa i izmerena vidljivost duz piste moze biti manja od 300 metara.
To u praksi znaci da se CATIII operacija prilaza moze izvesti i po najlepsem danu.
Ne selimo ga mi još nezavršenog nego država kad su objavili plan novog aerodroma u Dobanovcima. Potraži na forumu i internetu ako te zanima.Još ga nisu ni završili, a vi ga već selite. Nije to autobuska stanica.
Ne selimo ga mi još nezavršenog nego država kad su objavili plan novog aerodroma u Dobanovcima. Potraži na forumu i internetu ako te zanima.
Pa ne bih baš rekao da bi za najlepši dan operater aerdroma stavio CATIII u praksi. Uostalom dosta o tome ima na https://en.wikipedia.org/wiki/Runway_visual_range .
Više sam ti naznačio boldom da u praksi kada vidiš da piše CATIII na aerodromu da je pretpostavka da je vidljivost smanjena, da ne kažam loša.
Ne selimo ga mi još nezavršenog nego država kad su objavili plan novog aerodroma u Dobanovcima. Potraži na forumu i internetu ako te zanima.
Možda, ali oni ga zovu Prostorni Plan Srbije od 2021 do 2035. To nije ni vizija ni za 50 godina ni u sred grada već na livadama. Živi bili pa videli.
И сад, ваљда, треба да нам се каже да је то довољан капацитет и да је ова рулписта пун погодак?No, poenta je da po AIPu, kada su CATII/III operacije na snazi i dolazi sirokotrupni avion, broj sletanja se spusta na 3 za 24min a odlasci se obustavljaju.
Pa niko nije rekao da je ovo pun pogodak. Ja koliko sam skapirao ova umetnuta je iznuđeno rešenje dok se ne remontuje glavna pista.И сад, ваљда, треба да нам се каже да је то довољан капацитет и да је ова рулписта пун погодак?