Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Kano bi se reklo, jedna usputna.
IMG_0777.jpeg
 
A koja je poenta ove nove piste kada verovatno nece moci da se koristi paralelno sa originalnom? Ako se dobro secam postoje neki standardi i propisi blizine izmedju dve piste i ova je ne zadovoljava? Cak se i na satelitu vidi koliko je preblizu.
 
A koja je poenta ove nove piste kada verovatno nece moci da se koristi paralelno sa originalnom? Ako se dobro secam postoje neki standardi i propisi blizine izmedju dve piste i ova je ne zadovoljava? Cak se i na satelitu vidi koliko je preblizu.
Bukvalno ću te pronaći za ovaj post. 🤪🤪🤪
 
A koja je poenta ove nove piste kada verovatno nece moci da se koristi paralelno sa originalnom? Ako se dobro secam postoje neki standardi i propisi blizine izmedju dve piste i ova je ne zadovoljava? Cak se i na satelitu vidi koliko je preblizu.

Piše u članku gore: da zameni staru dok se renovira. Posle će služiti za taksiranje i kao rezervna pista.
 
Jedno zanimljivo pitanje, da li je napravljena dopunska autobuska stanica, kao višeperonska? Ono malo dugolinijskog autobuskog saobraćaja u ostatku Evrope ima ili sve polaske, ili veliki broj polazaka autobusa preko aerodroma. Ostatak Evrope je nenapredni deo iste van Srbije i Albanije, koji nije ukidao železničke stanice u centru grada, a tamo gde nije povećavao, bar nije smanjivao broj koloseka glabnih putničkih pruga usmerenih ka centru grada. Autobuska stanica je još smislenija zato što voza nema, a čak i ako se izgradi, napredno rešenje aerodromskog voza pokriva tek trećinu grada. Ako bih bio autobuski prevoznik, recimo, Litas/Arriva, ja bih napravio liniju Požarevac-Beograd Aerodrom sa stajanjima Studentski grad, Sava centar, Autokomanda, a da uopšte ne zalazim ni na kakav BAS. Ili recimo iz Loznice i Šapca da preusmerim nekoliko polazaka preko aerodroma. Znam da će neki čekati na aerodromu moj polazaka i 3 sata samo zato što je direktan.
 
Ма нико ни не помиње редовне међуградске аутобусе на аеродрому, као најсмисленији могући потез у Србији.
Безидејна вукоебина смо, често.
 
Таксисти ће да протестују и блокирају аеродром кад се крене са отварањем међуградске аутобуске станице на аеродрому или ако се можда чак и ГСП усуди да уведе још неку линију поред метиљаве 72-ојке😀
 
Причали смо раније о томе, било је људи који су заступали теорију да се то не исплати, да ће БАС да прави проблем и слично
 
Мени је скроз логично, и врло оствариво. И да сам на одговорној позицији, сам би се натерао да до тога ускоро дође
 
нема шта ту да БАС прави проблем. није то станца за Београд, већ је то станица за аеродром
Ako bi sada postojala autobuska stanica Beograd Aerodrom, teško da bi se prevoznicima isplatilo da svaki polazak šalju tuda, čak ni za polovinu ili trećinu polazaka.

Recimo, Beograd - Požarevac ima 22 para polazaka autobusa. Na njihovom mestu bih uveo polaske 6:00, 10:30, 14:30 i 18:30 za Požarevac-aerodrom i sa aerodroma: 9:00, 13:00, 17:00 i 21:00 za Požarevac. I tu bi mi igralo što kačim Studentski grad i Sava centar više nego aerodrom. Tek kada i ako se potražnja pojača, dodao bih još neke polaske i pravio korekcije.

Vezano za gradnju autobuske stanice na aerodromu, kako je u pitanju sveti strani investotor, stranac čije je pravo veće od prava bilo koga u Srbiji, izgradnja autobuske stanice je pitanje samo njegove dobre volje. Ovde bi neko od vas ko je u Srbiji mogao da pokuša da se direktno obrati koncesionarima. Ako bi se desilo da nađete direktan kontakt sa ne-domaćim menadžerom, znajte da ćete dobiti odgovor. Zato što je u delu Evrope van Srbije stvar pristojnosti i ugleda odgovoriti na mejl.
 
Zaboravljate da se u ovoj zemlji malo toga radi u korist običnog naroda.. baš će da poboljšaju gradski prevoz do aerodroma, ili da uvedu linije do drugih gradova, ludi su.. moraju taksisti da zarade, ne znam ni kako će ovo sankcionisanje divljaka da prežive, još da se ljudi iz unutrašnjosti dovoze i odvoze direkt do aerodroma... pu, pu, daleko bilo..
 
Vezano za gradnju autobuske stanice na aerodromu

нема потребе да се гради комплетна аутобуска станица. довољно је постојеће стајалиште регистровати као стајалиште међумесног саобраћаја и продужити за још 3-4 простора за стајање
 
Vrh