Не.Trenutno više letova stavljaju na kruženje u područiju iznad Velike Plane. (Atina, Tivat, Malta, Skoplje,...)
Nakon toga sleću.
Stvarno nam trebaju dve funkcionalne piste.
Konkurencija je uvek dobrodošla. Zanimljivo je kako su do sada samo zemlje sa obe strane atlantika razvile uspešne vazduhoplove (SAD, Kanada, Francuska (i partneri), Holandija, Brazil, itd).Sledeći je širokotrupac.
Тако је. Иако је тај мотор једну технолошку генерацију старији од нових Ролс-ројсових, што неки често наводе као аргумент да кинеска авио-индустрија нема будућност, управо је неопходан корак да се развију аутономно домаће знање и домаћа технологија.развијају Кинези свој мотор ACAE CJ-1000A
Lepo je videti toliko letova iz i za Beograd, a naročito dva leta preko Atlantskog okeana.
Pogledajte prilog 163124
Ako sam dobro izbrojao, destinacija sa redovnim letovima iz Beograda ce biti tacno 101 ovog leta. Tu nisam uracunao BGY koji krece u septembru. Kada se na sve to dodaju i carteri, broj destinacija ce biti 112.Ima li šanse da broj destinacija pređe 100 ovog leta?
Ako sam dobro izbrojao, destinacija sa redovnim letovima iz Beograda ce biti tacno 101 ovog leta. Tu nisam uracunao BGY koji krece u septembru. Kada se na sve to dodaju i carteri, broj destinacija ce biti 112.
Carteri su za (barem onih kojih mogu da se setim): Monastir, Djerbu, Marsa Matruh, Sharm el Sheikh, Antaliju, Gazipasu, Bodrum, Skijatos, Kos, Samos i Prevezu.
Krit (CHQ) je redovna linija. Nju sam uracunao u onih 101 destinacija.+Kefalonija, Krit (Hanja), Bodrum, Dalaman, Alanja..
Konačno ovako nešto i kod nas!
Алања-Газипаша се сад зове тај хаваљимани.Bodrum sam uracunao, dok se za Alanju leti ili za Antaliju ili za Gazipasu - Alanja nema svoj aerodrom.
Svejedno, to je taj jedan jedini aerodrom. Ne postoje i Alanja i Gazipasa - dakle to je jedna destinacija.Алања-Газипаша се сад зове тај хаваљимани.