Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Хвала ти много на детаљном објашњењу, за разлику од неких који су се увредили и које је мрзело да издвоје 2 минута за објашњење.
 
Хвала ти много на детаљном објашњењу, за разлику од неких који су се увредили и које је мрзело да издвоје 2 минута за објашњење.
nisu se uvredili nego delujes kao obican trol, pa sto da ti odgovaraju. Realno ovo sve mozes naci na guglu za 2 min pretrage
 
Ono što bih dodao na sve što je Luka napisao je i da često vreme leta (deo dana) može da igra bitnu ulogu. Možda ne direktno finansijski ali organizaciono svakako.

Recimo za Berlin će od leta leteti Wizz Air 4 puta, a AirSerbia možda i 7-8 puta nedeljno.

AirSerbia ima puno bolja vremena kada leti. Ima letove uglavnom ujutru u jutarnjem talasu iz Beograda tako da si u Berlinu oko 9h, dok nekim danima leti u kasnim popodnevnim časovima i u Beograd se stiže oko 22-23h.

Recimo, putovanje ponedeljak - petak:

Sa AirSerbia-om je moguće otputovati ujutru u ponedeljak i vratiti se u petak uveče. WizzAir leti iz Beograda u 13:45 ponedeljkom, a iz Berlina u 16:00 petkom.

Meni je to bitno kada putujem za Srbiju da petak mogu da radim (ne uzimam slobodan dan ili pola) i uveče mogu sa AirSerbia-om za Beograd. Ako bih leteo sa Wizzom, morao bih makar pola dana da ne radim.

Kada se vraćam u Berlin nije mi problem da uzmem jutanji let ponedeljkom sa AS jer sam u 9 u Berlinu i mogu da stignem na posao, dok bih sa Wizzom opet izgubio bar pola dana.
Sa te strane neka ušteda sa WizzAirom od 30-40eur mi ne znači ništa ako izgubim 1-2 dana godišnjeg odmora.
 
Ja uvek biram AS, jer ako ne polete, bar imaju drugi let da te stave.

Sad sam prvi put kupio Wizz nakon dugo vremena do Malmea jer stvarno bio đabalesku. 120 EUR 4 karte sa 1 x prtljagom..karte su vile po 15 eur

Već za nazad, čak mi ni 100 -200 EUR razlike na 4 osobe me igra neku ulogu jer se vraćam iz Kopenhagena pa treba uračunati i taj trošak + vreme.

Uglavnom, gde ima konkurencije tu je super. Malme, Barsa, Lisboa, itd...

Za Barsu sam uzeo povratnu za 90 eur preko ASa

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
17.5.2023.

20230517_122329.jpg
 
Koliko kilaveeeee ovaj deo, tegle se kao creva..

Inače, sad čuh Vučića sa jutrošnje ceremonije-kaže svi su oduševljeni novim delom zgrade, ali on moli da se "prošire ovi ček pointi" gde se već stvaraju gužve, da ljudi ne čekaju... srce malo, kako se on brine.
 
Како све зна, све прати. Само да људи не пате
 
Idi u Dortmund i obavezno idi na utakmicu!
 
Noćas oko 4h sam sa Banovog Brda video da su uključili svetla na umetnutoj pisti, prvo neka jaka, pa onda normalna u smislu kako i sadašnja pista svetli. Verovatno testiraju, po trenutnim NOTAM porukama 15.06. je datum kada bi umetnuta trebala da postane aktivna.
 
Noćas oko 4h sam sa Banovog Brda video da su uključili svetla na umetnutoj pisti, prvo neka jaka, pa onda normalna u smislu kako i sadašnja pista svetli. Verovatno testiraju, po trenutnim NOTAM porukama 15.06. je datum kada bi umetnuta trebala da postane aktivna.
6. juna počinje da radi
 
Možda još bitnija informacija, počeli su da asfaltiraju onaj deo ispred odlazaka koji su najviše razvlačili.

Nadam se da ćemo u skorije vreme konačno da se pozdravimo sa saobraćajnim kolapsima u blizini terminalne zgrade.
 
Da staru ogradu prodaju u staro gvožđe, dobili bi dovoljno para da postave ovu novu sa stubićima i sajlicama u istoj dužini, kakva je sirotinjska.
 
Da staru ogradu prodaju u staro gvožđe, dobili bi dovoljno para da postave ovu novu sa stubićima i sajlicama u istoj dužini, kakva je sirotinjska.
То и даље не објашњава зашто стара ограда мора да се мења. У овој фази је само надограђен део терминала. Стара и нова конструкција морају негде да се додирну.

Мени је стара ограда лепа, не видим ништа сиротињско у њој, штавише подсећа ме на најславније дане аеродрома. И при том ради.
 
Možda se nisam lepo izrazio, nova je sirotinjska, ne samo po materijalu, nego je i aljkavo postavljena. Baš loše izgleda uživo. Stara je super, bilo bi lepo da su novu pravili kao staru, ali očigledno je da su hteli što jeftinije da prođu.
 
Dobro neka očiste od korozije za početak. I fasadu starog dela će šminkati da se uklapi sa novim delom. Ne ulazim u to da li se nekom sviđa ili ne ali zašto bi imali dva tipa ograde? Sirotinjska jeste ali neka bude celina...
Hajde da ostavimo negde i gumeni pod da nas podseća na zlatne dane jer je nova keramika realno užasna...
 
Trenutno više letova stavljaju na kruženje u područiju iznad Velike Plane. (Atina, Tivat, Malta, Skoplje,...)
Nakon toga sleću.
Stvarno nam trebaju dve funkcionalne piste.
 
Vrh