rasho62":3pkj8ojz je napisao(la):Da li je ikad na beogradskom aerodromu bio restoran koji gleda na pistu?
„Jat ervejz” je u 2010. godini bacio 450.000 evra na kupovinu fiksnih IP telefona. Bivši direktor te kompanije Srđan Radovanović odobrio je nabavku 572 IP telefona od telekomunikacione kompanije SITA za 50.176.000 dinara, iako je njihova procenjena vrednost na 33 miliona, govori izveštaj Državne revizorske institucije.
http://www.blic.rs/Vesti/Ekonomija/2989 ... -po-komadu
spatiotecte":rv8h8gwo je napisao(la):Nezvanicni broj putnika za jun je 455 000 sto znaci da je BEG od januara dostigao cifru od 2 000 000 putnika
Izem ti državu! Hapse čoveka koji je dao popust 20% jednom avioprevozniku zarad rasta broja avio operacija, putnika, stacioniranja aviona. Taj rast je ukupno debelo nadmašio dati popust.JohnnyLee":3v125ttq je napisao(la):
GOJE":69ow80gh je napisao(la):Istovremeno ista ta država, naređuje popust 100% (!!!!!!!!!!), drugom avioprevozniku koga žestoko finansiramo mi građani.
JohnnyLee":69ow80gh je napisao(la):
JohnnyLee":2w712dx8 je napisao(la):GOJE":2w712dx8 je napisao(la):Istovremeno ista ta država, naređuje popust 100% (!!!!!!!!!!), drugom avioprevozniku koga žestoko finansiramo mi građani.
за ову констатацију имам само једно питање: попуст 100% на шта? јер ћу те подсетити на ово:
JohnnyLee":2w712dx8 je napisao(la):
у том случају би код ставке Ер Србија писало 0
Jednostavnobelgrey":287pyf7a je napisao(la):...U Beogradu imaš mnogo kompanija koje imaju svoje čekere (Alitalia, Star Alliance, Flydubai, Qatar...)
A da li im Air Serbia plaća za landing, lighting, fingere i ostalo što Aerodrom ne može da outsource-uje?belgrey":mbfwws3g je napisao(la):Johnny može ASGS da im radi sve to što ima radi, ali taj ASGS koristi aerodromsku infrastrukturu. Ako je za šalterom službenik Air Serbije, šalter je i dalje aerodromski. Putnički servis se svuda u svetu plaća aerodromima na ime korišćenja aerodromske infrastukture i opreme koja je potrebna da bi se putnici i prtljag prihvatili na let. Taj posao obično i obavljaju službenici aviokompanija, ali svi oni koriste iste resurse - aerodromske i to se plaća. U Beogradu imaš mnogo kompanija koje imaju svoje čekere (Alitalia, Star Alliance, Flydubai, Qatar...) Takođe prtljag se prihvata i ide u aerodromsku sortirnicu, nema drugih sortirnica npr. Air Serbijina sortirnica prtljaga i slično.