Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Da li je ikad na beogradskom aerodromu bio restoran koji gleda na pistu?
 
Zanimljivo kako ni jedan bivši direktor Jat-a sa destinama miliona evra gubitaka nije uhapšen do sad, a direktor aerodroma jeste zbog krajnje sumnjivog razloga?!
 
Malo iz arhive:
„Jat ervejz” je u 2010. godini bacio 450.000 evra na kupovinu fiksnih IP telefona. Bivši direktor te kompanije Srđan Radovanović odobrio je nabavku 572 IP telefona od telekomunikacione kompanije SITA za 50.176.000 dinara, iako je njihova procenjena vrednost na 33 miliona, govori izveštaj Državne revizorske institucije.
http://www.blic.rs/Vesti/Ekonomija/2989 ... -po-komadu
 
Nezvanicni broj putnika za jun je 455 000 sto znaci da je BEG od januara dostigao cifru od 2 000 000 putnika
 
Izgleda da me je neko od Vas poslusao sto se tice mesta za slikanje aviona...
Neko je slikao aparatom sletanje aviona iz Oslo-a sto je sleteo oko 20:10...
I prisao je bas do ''zice''
 
JohnnyLee":3v125ttq je napisao(la):
Izem ti državu! Hapse čoveka koji je dao popust 20% jednom avioprevozniku zarad rasta broja avio operacija, putnika, stacioniranja aviona. Taj rast je ukupno debelo nadmašio dati popust.

Istovremeno ista ta država, naređuje popust 100% (!!!!!!!!!!), drugom avioprevozniku koga žestoko finansiramo mi građani.

Dakle slobodno tržište, ako si ikada pomišljalo da dođeš u Srbiju, MRŠ!

Teatar apsurda.
 
Ma cika je iz pogresne stranke nije htjeo da odstupi da da ostavku , kako bi dosao strancki podoban cika i onda krece predstava
 
Aj da je uzeo pare za taj popust pa i ajde... Lepse je jatom da putujemo na neke relacije duplo skuplje.
 
I.A. :)
,,...Neka mi samo nitko ne kaže za nekog: „nevin je“. Samo to ne.
Jer ovdje nema nevinih.
Nitko ovdje nije slučajno. Je li prešao prag ove Avlije, nije on nevin.
Skrivio je nešto, pa ma to bilo u snu.
Ako ništa drugo, majka mu je, kad ga je nosila, pomislila nešto rđavo.

Svaki, dabogme, kaže da nije kriv, ali za toliko godina koliko sam ovdje, ja još nisam našao da je neko bez razloga i bez neke krivice doveden.
Tko ovdje dođe, taj je kriv, ili se makar očešao o krivca. Phi!
Pustio sam ih dosta, i po naredbi i na svoju odgovornost, da. Ali kriv je svaki.
Ovdje nevinog čovjeka nema .... ,, :vops:
 
zato smo tada mogli da letimo za 90 evra povratna brisela.


sada su karte duplo skuplje.

samo jedna od posrednih cena koje građani srbije plaćaju zarad domaće avio kompanije.
 
van pameti, neki očigledno ne shvataju koncept low cost-a, na kraju će oterati i wizz, a mi ćemo i dalje debelo plaćati jatove egzibicije...
inače, wizz ima 52 aviona AB 320-200 starosti oko 4 godine, posluju u 35 zemalja, preko 90 destinacija i sad su svi ludi osim nas pametnih, prepametnih, uništavanje konkurencije i monopoli se uvek lome na potrošaču, a plaćaju svi građani kroz subvencije čiji iznosi se kriju i kriće se
 
GOJE":69ow80gh je napisao(la):
Istovremeno ista ta država, naređuje popust 100% (!!!!!!!!!!), drugom avioprevozniku koga žestoko finansiramo mi građani.

за ову констатацију имам само једно питање: попуст 100% на шта? јер ћу те подсетити на ово:

JohnnyLee":69ow80gh je napisao(la):
q12014aero0.jpg

у том случају би код ставке Ер Србија писало 0
 
Облати - ухапси - притвори
(да ништа не постоји.)

Одвратна полицијска држава :blah:
 
Johnny, u prihodima se prikazuje sve što je fakturisano, ali to ne znači i da je naplaćeno. Da si pogledao ceo izveštaj video bi na strani 31 da piše u paru koliko ko duguje i tamo se vidi da Air Serbia duguje svašta nešto. Evo izvoli, pogledaj ispod:

2nhf4uw.jpg
 
JohnnyLee":2w712dx8 je napisao(la):
GOJE":2w712dx8 je napisao(la):
Istovremeno ista ta država, naređuje popust 100% (!!!!!!!!!!), drugom avioprevozniku koga žestoko finansiramo mi građani.

за ову констатацију имам само једно питање: попуст 100% на шта? јер ћу те подсетити на ово:

JohnnyLee":2w712dx8 je napisao(la):

у том случају би код ставке Ер Србија писало 0

Nije 100% na sve usluge koje se fakturišu već na na jednu (plus gomila drugih pogodnosti). Radi se o principu, po kome menadžer na čelu javnog preduzeća ne sme da upravlja preduzećem po tržišnim principima, već po isključivoj direktivi vlade, a kazna za suprotno činjenje nije smena već zatvor.

Očigledno je da se aerodrom priprema za nešto što sadašnji menadžment ne želi da podrži.

Ne radi se ovde samo o pravnom tumačenju nečije krivice, nego se šalje takozvana SNAŽNA PORUKA svima koji misle da je tržišno poslovanje moguće.
 
ако мислиш на услугу земаљског опслуживања авиона, наравно да неће то да плаћају аеродрому јер сами себи то раде (АСГС), као и снабдевање храном (Кетеринг).
што се тиче хапшења, не подржавам хапшење по принципу не радиш како кажемо, идеш у затвор, већ мора да постоји основ за то. иначе, данас су га пустили
 
Sad ce morati doci naredni, bolji ili gori , ko zna ...
mozda on i otvori mini ,,vidikovac,, na vrhu zatarabljenih stepeništa
i time obraduje mnogobrojne putnike i posetioce naročito radoznale mališane :)
(vidi predhosni post sa slikom stepeništa )
 
Johnny može ASGS da im radi sve to što ima radi, ali taj ASGS koristi aerodromsku infrastrukturu. Ako je za šalterom službenik Air Serbije, šalter je i dalje aerodromski. Putnički servis se svuda u svetu plaća aerodromima na ime korišćenja aerodromske infrastukture i opreme koja je potrebna da bi se putnici i prtljag prihvatili na let. Taj posao obično i obavljaju službenici aviokompanija, ali svi oni koriste iste resurse - aerodromske i to se plaća. U Beogradu imaš mnogo kompanija koje imaju svoje čekere (Alitalia, Star Alliance, Flydubai, Qatar...) Takođe prtljag se prihvata i ide u aerodromsku sortirnicu, nema drugih sortirnica npr. Air Serbijina sortirnica prtljaga i slično.
 
Scena sa aerodroma u Barseloni,
UTair B767 na sletanju i Aerolineas Argentinas A340 taksira preko piste, go-around u poslednjem trenutku!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1N5THRSp4hM[/youtube]
 
belgrey":287pyf7a je napisao(la):
...U Beogradu imaš mnogo kompanija koje imaju svoje čekere (Alitalia, Star Alliance, Flydubai, Qatar...)
Jednostavno
Putniku je isto ko ga opslužuje za (pre)placenu aerod. taksu
Kompaniji nije isto jer postoji razlika u ceni sa i bez radne snage

Aerodromska taksa je čukundeda opcije ,,all inclusive,,
naplacuju sta sve može da se koristi a ne ono sta čovek stvarno koristi :D
 
belgrey":mbfwws3g je napisao(la):
Johnny može ASGS da im radi sve to što ima radi, ali taj ASGS koristi aerodromsku infrastrukturu. Ako je za šalterom službenik Air Serbije, šalter je i dalje aerodromski. Putnički servis se svuda u svetu plaća aerodromima na ime korišćenja aerodromske infrastukture i opreme koja je potrebna da bi se putnici i prtljag prihvatili na let. Taj posao obično i obavljaju službenici aviokompanija, ali svi oni koriste iste resurse - aerodromske i to se plaća. U Beogradu imaš mnogo kompanija koje imaju svoje čekere (Alitalia, Star Alliance, Flydubai, Qatar...) Takođe prtljag se prihvata i ide u aerodromsku sortirnicu, nema drugih sortirnica npr. Air Serbijina sortirnica prtljaga i slično.
A da li im Air Serbia plaća za landing, lighting, fingere i ostalo što Aerodrom ne može da outsource-uje?
 
Vrh