Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Onda to nije nikakav problem. Jednostavno takvi autobusi ne bi pripadali JGP-u, a kao visokopodni autobusi sa sa mnogo jacim motorima odgovaraju opstem ogranicenju brzine od 100kmh.
 
Колико аеродром може да прими авиона за нпр сат времена? Данас сам гледао и ни један авион није слетео из правца Гроцке једно 1-2 сата да би у 10 минута гомила њих слетела. Поштено сам се зачудио јер је размак у прелетању био 1 минут или још мање :shock:
 
Ne sleću svi iz pravca Grocke :)

Sletanje na BEG zavisi od smera duvanja vetra, avioni u 99% slučajeva sleću sa vetrom u nos. Ukratko: kad duva N, NW, W onda sleću iz pravca Avale, Čukarice, a kad je E, SE, S vetar onda nam dolaze iz pravca Srema.
 
Mozda me nisi dobro razumeo, a mozda nisam ni ja dobro napisao, nisam mislio da samo sedeci autobusi idi do aerodrome nego da ta vrsta autobusa koristii autoput, a gradski bus gde ima sedenja I stajanja koriste gradske ulice I puteve kroz naseljena mesta (sadasnja trasa linije 72). Uvek treba imati alternativu. Da se vratimo na brzinu I da idu autoputem brzinom od 60-70 (verovatno mogu da razviju tu brzinu, jer se za aerodrom salju koliko toliko solidni busevi), sta ce biti sa putnicim ako dodje do naglog kocenja? Desavalo se u gradu I pri manjim brzinama da autobus naglo zakoci pa svi putnici polete I popadaju.
 
Pa manja je verovatnoca da ce doci do naglog kocenja na autoputu, a ljudi moji kako tokom 90tih i 2000tih niko nije pravio problem, na 90% tahograf nije radio, vozilo se koliko god moze da ide, pa su ziveli i vozili se ljudi.
 
becks89 je u pravu. Na nekim linijama jednostavno, i danas se toleriše. Nije uvek i svuda ni bezbedno voziti 50 km/h.
Ko želi da vidi i da se provoza JGP-om malo većim brzinama od onih na koje je navikao, treba da isproba 603N ili 493. Ovi busevi uvek jurnjaju, i nadležni to znaju, jednostavno, na tim linijama, ali i na još nekim, prekoračenje se toleriše.
Na A1 je vozačima naglašeno da moraju da se drže ograničenja i oni to poštuju...
 
Kako resiti problem sa divljim taksistima, njima u prilog ide los prevoz sa aerodroma. Ne verujem da im se svidja bilo kakva ideja o poboljsanju prevoza, a do sada su se pokazali da su jaci od drzave.
 
Mada, ne znam čemu ovolika polemika oko ograničenja. Linija 72 nije izmeštena sa autoputa zbog ograničenja, već zato što su ljudi iz DJP-a odlučili da ovu liniju upotrebe da reše kompletan prevoz Bežanije i što ih boli uvo za ljude koji idu na aerodrom.

U najgoroj poziciji je Zemun, jer kako god da ideš (osim taksijem) ti se prvo udaljavaš od aerodroma, bilo da ideš na NBG da bi negde preseo na 72, bilo da ideš prema Fontani da uhvatiš A1.

Isto je i sa Obrenovcem. Oni imaju liniju 904, koja ide na svakih sat ipo za Surčin, ali dalje nemaju ni jedan prevoz do Aerodroma, pa tako niko ne koristi 904, nego uzmu taksi.

Zemun bi mogao da se poveže najjeftinije sa jednim vozilom koje bi imalo interval od 50 minuta i saobraćalo od okretnice Zemun Novi grad (presedanje na 15, 45, 78 i 709), dok bi Obrenovac mogao da se reši bez ikakvog ulaganja, izmenom na već postojećoj liniji 904.
Čak bi i linija 72E mogla da se uvede bez dodatnih ulaganja, tako što bi se od 4 vozila koja rade na 72, prebacila 2 na 72E, a 2 ostala i dalje na sadašnjoj 72.
 
Ма какви, опуштено могу да слећу на 2-3 минута.
 
колико има паркинг позиција, толико авиона може да слети на сат времена
 
Наравно да не слећу сви одавде, али нисам знао да могу тако брзо код нас, један за другим :o
 
BG Aerodrom: Parking kao nov (FOTO)
IZVOR: B92
Beograd -- Na parkiralištu JKP "Parking servis"', koje se nalazi u okviru kompleksa aerodroma "Nikola Tesla", asfaltira se i obeležava 209 parking mesta.
43348601653846cf1e9cee865443381_640x428.jpg

Vrednost rekonstrukcije je 5,3 miliona dinara, a tokom prethodna dva dana rekonstruisana je površina od 5.600 metara kvadratnih, koju osim prostora za parkiranje automobila, čine i prilazne saobraćajnice.

Radovi na parkingu "Aerodrom" odvijaju se u dve faze, kako bi korisnicima uvek na raspolaganju bio odredjeni broj mesta.

Gornji deo parkirališta na "Aerodromu" poslednji put je saniran pre 10 godina, a kompletno renoviranje nije rađeno poslednje tri decenije.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=853445
 
а пазите ово:
Tačno u sedam časova, 17. jula 2017. godine, aerodrom u Abu Dabiju otvoriće novi terminal površine 700.000 kvadrata. Tako se u Emiratima postavljaju rokovi! Ova najava Tonija Daglasa, generalnog direktora vazdušne luke u glavnom gradu UAE, iznenadila je novinare beogradskih medija, koji su posetili trenutno najveće gradilište u Abu Dabiju. Jer, navikli smo da nadležni u Srbiji za kapitalne projekte ni godinu do sada nisu uspeli da potrefe.

извор

чак и време знају када ће да отворе...
 
direktor":2b7ciem0 je napisao(la):

подсетио си ме за ову слику. овај простор, уз мало проширења, може да се лепо користи као аутобуска окретница
 
Vucic je sinoc izjavio da su vec pregovarali sa Izrelcima, Arapima, Amerikancima i jos nekima sa zapada vezano za privatizaciju. Kaze potrebno je prosiriti aerodrom jer ce se povecati broj turista, posebno kada bude gotov BNV.

Ja bih najvise voleo da se uradi sa aerodrom isto sto i sa Jatom. Da drzava zadrzi vecinsko vlasnistvo a partner investira.
 
nombre":2zufxwbi je napisao(la):
Ja bih najvise voleo da se uradi sa aerodrom isto sto i sa Jatom. Da drzava zadrzi vecinsko vlasnistvo a partner investira.
Partner tu ništa nije investirao još od onih uniformi koje su došle u oktobru. Sve se finansira iz našeg budžeta, a prihod od karata je nizak. Sam sam bio saučesnik u tragičnom loadu od jedva 30% pre dve nedelje i to na liniji sa damping cenama. Doduše, Etihad ima obavezu da pokrije i 49% gubitaka kada stigne godišnji izveštaj za 2014, ali to je tek za nekih godinu dana od danas.
 
U novostima stampano izdanje oko ulaganja u aerodrom druga pista , hotel ali nigdje voza
Evo kakav je plan za BG Aerodrom
IZVOR: TANJUG
Beograd -- Srpske vlasti spremile su plan za proširenje beogradskog aerodroma "Nikola Tesla", a procenjena vrednost radova je čak milijardu dolora, pišu Novosti.
Kako navodi list, plan je da se po modelu javno-privatnog partnerstva izgradi treći terminal samo za potrebe nacionalnog avioprevoznika, rekonstruiše Terminal 1, sagradi druga pista, najveći kargo centar u regionu i novi hotel.

Vlada Srbije je zahuktala pregovore sa potencijalnim konecionarima, a za projekat postoji veliko interesovanje, navodi se.

Među zainteresovanima su dve kompanije iz Emirata, od kojih je jedna, "Arabtek", poznata javnosti iz najave premijera Vlade Srbije Aleksandra Vučića, da će učestvovati u izgradnji jeftinih stanova u Srbiji.

Kompanija "Arabtek" trenutno na aerodromu u Abu Dabiju gradi jedan od najvećih i najmodernijih terminala na svetu, kapaciteta 30 miliona putnika godišnje.

Među potencijalnim koncesionarima su još i kompanije iz Francuske, Austrije i Rusije.

Proširenje beogradskog aerodroma neophodno je zbog najavljenih direktnih letova ka SAD, otvaranja više novih destinacija i, za početak, dupliranog broja putnika, a uzimajući u obzir veličinu investicije, traži se koncesionar.

Period koncesije biće stvar dogovora Vlade Srbije i budućeg koncesionara, ali se računa na oko 20 godina. Projekat će doneti veliki posao i srpskoj građevinskoj operativi.

Druga pista na beogradskom aerodromu neophodna je, kako saznaju Novosti, zbog uvođenja direktnih letova ka SAD.

Stručnjaci američkih vazduhoplovnih vlasti posetiće još jednom u junu Beograd, a mesec dana kasnije očekuje se njihov izveštaj, kojim bi, posle pauze od 10 godina, Srbija trebalo da bude uvrštena u Kategoriju 1, što znači da avio-kompanije iz Srbije direktno mogu da lete u SAD.

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=854695
 
Vi kao da zivite u kamenom dobu.
Pa potpuno je normalna stvar da dodje do prosirenja aerodroma i do njega ce doci bilo za 5, 10 ili 20 godina.
Trenutno vise ljudi nego ikad putuje avionom i potrebno je to ispratiti, a s'obzirom da je u igri velika zarada novac se lako moze naci.
 
Vrh