Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

ne možemo se meriti sa hrvatskim i CG gradovima na moru ali možemo sa LJ i ZG.
Eto ta Ljubljana realno se obidje za jedan dan, Zg za dan i po (duplo su manji od Bg po broju stanovnika) pa opet ostvarili zavidan rezultat.
Znači da im TZ grada radi dobar posao
 
Па ради, ТЗ Загреба ради легендарно добар посао и то је познато. Ето, и у Београду често имају кампање. Љубљана је близу свему, град је за викенд препун Италијана нпр.

И опет смо испред њих.
 
Razlika je u rusima, kinezima i turcima.
Jedino su možda kinezi i turci pravi turisti (ne treba im viza a ovo je najbliže Evropi što mogu stići).
Gde je NS, Zlatibor... i ostale banje to je misterija.
 
Beograd da je u EU imao bi sigurno osetno više poseta (bar 20% po mojoj proceni). Sećam se u vreme dok su postojali međunarodni vozovi dosta (neinformisanih) studenata sa Interrail kartama su koristili Beograd samo za presedanje između Budimpešte/Zagreba i Sofije. Drugi su se pak odlučivali da ostanu samo jedno noćenje u Beogradu i svi su odreda bili impresionirani u smislu da je Beograd mnogo interesantniji od Zagreba i Sofije (što je naravno istina), a i uglavnom su imali jako niska očekivanja za Beograd. Ima tih turista/putnika koji tako putuju da posete što više zemalja koji su jezivo loše informisani o zemljama koje posećuju. Ne računajući Švajcarsku, Norvešku i UK neki od njih zamišljaju da su non-EU zemlje u Evropi ustvari Mordor.
 
Pa eto podjimo od tog aerodroma.

Da li ima neki kiosk/pult gde citybreak turista može da kupi 3 dnevni GSP pass ako neće da plaća taksiste derikože? Dobro sad su napravili aplikaciju za GSP (svaka čast) u kojoj ima dnevni i sedmodnevni.
Da li ima neki Bg card da on ulazi u muzeje i galerije itd? MOžda i ima ali je ja nisam video.
Da li ima na dolascima neki vodić/ časopis "next week in Belgrade"?
Da li ima shuttle za NS/ostale gradove?
Da li ima noćni busevi na svakih sat vremena?
Da li u busu ima obaveštenje na engleskom gde treba da sidje za žel.stanicu ili Zeleni venac?

I najbitnije da li TZ ima neki osmišljeni koncept (izuzev Dana porodice i Manifesta) i dočeka NG (umesto eto dodjite kod nas mi jedini slavimo dve Ng i dva Božića). Ovako se turizam svodi na Rammstein, Exit i neke random dogadjaje.
 
Znam da svi ovde tu i tamo iznosimo paušalne ocene, ali ovakva ocena ne samo da je paušalna, već i netačna.
1) https://belgradecard.rs/. Ako se dobro sećam, reklamira se i na aerodromu.
2) Ima više i magazina i portala koji se bave time ("City magazin", nadasve nimalo nebitan "Er Srbijin" "Elevate").
3) Postoji šatl, treba malo proguglati: https://www.autoturist-ns.com/en/ai...n-belgrade-airport-novi-sad-belgrade-airport/. Ali je svakako nebitna stvar: postoji linija 600 do Prokopa, odatle si u NS za pola sata.
4) Saglasan, noćne linije jesu nedostatak, s tim što noću sleće vrlo malo letova. Osim toga, ništa netipično i za druge aerodrome.
5) Implementacija je u toku.

Deluje mi da ove postove kači osoba koja ne živi u Beogradu (a ni u Srbiji), ili uopšte ne koristi aerodrom.
 
Znam da svi ovde tu i tamo iznosimo paušalne ocene, ali ovakva ocena ne samo da je paušalna, već i netačna.
1) https://belgradecard.rs/. Ako se dobro sećam, reklamira se i na aerodromu.
2) Ima više i magazina i portala koji se bave time ("City magazin", nadasve nimalo nebitan "Er Srbijin" "Elevate").
3) Postoji šatl, treba malo proguglati: https://www.autoturist-ns.com/en/ai...n-belgrade-airport-novi-sad-belgrade-airport/. Ali je svakako nebitna stvar: postoji linija 600 do Prokopa, odatle si u NS za pola sata.
4) Saglasan, noćne linije jesu nedostatak, s tim što noću sleće vrlo malo letova. Osim toga, ništa netipično i za druge aerodrome.
5) Implementacija je u toku.

Deluje mi da ove postove kači osoba koja ne živi u Beogradu (a ni u Srbiji), ili uopšte ne koristi aerodrom.
Živi, ali nisam primetio. Moja greška.
Svakako treba poraditi na unapredjenju.
 
Sa Linkedina Air Serbia:
Zadovoljstvo nam je da objavimo da će do kraja 2024. godine Er Srbija otvoriti potpuno novi Premium salon na terminalu C10 na beogradskom aerodromu Nikola Tesla. Ovaj najsavremeniji salon prostiraće se na 630 kvadratnih metara, udvostručavajući kapacitet našeg sadašnjeg salona i ugostiti do 160 gostiju istovremeno.

Novi Premium Lounge će imati pravougaoni raspored sa celim staklenim zidom, koji nudi zadivljujući pogled na pistu. Bez obzira da li želite da se opustite ili obavite neki posao, moći ćete da uživate u prelepom prizoru poletanja i sletanja pre leta.

Dizajniran sa tečnim oblicima inspirisanim putanjama leta i ukrašen legendarnim bojama i simbolima Er Srbije, salon će pružiti udobno i vizuelno privlačno okruženje. Biće podeljen u dve glavne zone: uslužni deo i prostor za opuštanje, zajedno sa namenskim kancelarijskim prostorom za poslovne sastanke.

„Otvaranje novog Premium salona deo je naše stalne posvećenosti unapređenju iskustva putnika i pružanju vrhunskog komfora i usluge. Novi, ekskluzivni prostor će biti dizajniran da ponudi maksimalan komfor. Gosti salona će moći da uživaju u sofisticiranom ambijentu. i bogat izbor hrane i pića, uključujući sveže pripremljene domaće i internacionalne specijalitete, dok će naš stručni i ljubazan tim, kao i uvek, biti na raspolaganju putnicima da pruži personalizovanu uslugu i odgovori na sve njihove potrebe i zahteve“, rekao je Boško Rupić, general Menadžer komercijale i strategije, Er Srbija.

Jedva čekamo da vam poželimo dobrodošlicu u naš novi Premium Lounge i poboljšamo vaše iskustvo putovanja sa nama. Ostanite sa nama za još ažuriranja!

1716797022943.jpg

1716797011900.jpg

1716797017616.jpg
 
Ух, могао је мало сведенији дизајн, ово је баш нападно.
И претрпано, нефункционално, кад крене мотање са торбама и коферима, сударање. Ко то све осмишљава?
 
Taj koji je to dizajnirao, kao i taj koji je odobrio, nisu nikad bili u nekom salonu na aerodromu garant.

Mogli su da dodaju srpske motive na sveden način i da u isto vreme ispoštuju potrebu putnika za odmorom i opuštanjem.
 
Beograd da je u EU imao bi sigurno osetno više poseta (bar 20% po mojoj proceni).
Ovo je upitno, verovatno da - ali i sada ljudima koji putuju po Evropi su na ovaj ili onaj način čuli za Beograd. Jer je sve već dostupno, nema viza, nema nikakvih prepreka bili u Eu ili ne.

Ono što Beograd mora učiniti, a to je da se u turističkim delovima grada dosta poboljša i uredi grad (fasade, ulice, pločnici, smeće), da u turističkoj organizaciji dovedu profesionalnu ekipu, da se sredi prevoz na najfrekfentnijim tačkama u gradu (za turiste), da se sredi prevoz od aerodroma do grada (voz je najpoželjniji i ekspres autobusi) i najbitnije da se poboljša kulturna ponuda (muzeji, manifestacije, da se srede parkovi...).
Recimo da se ističu Narodni muzej, Teslin muzej, muzej Jugoslavije (verovali ili ne itekako popularan među turistima a naročito Ex-Yu).
Rekao bih da nam treba malo više turista srednjih godina, koje itekako zanima kulturna i istorijska ponuda grada. Jer ti ljudi, generalno, su platežnije moći i ne prave nikakve incidente - čak su mnogo su prijatniji za žitelje grada i hotelijere.

Ne bih voleo da većina turista budu samo turisti koji su došli da se provode po kafanama/splavovima i sve šta takva vrsta turizma uključuje.
 
Vrh