Nije da očekujem da u ovoj državi stvari imaju smisla, ali tako kao što si nacrtao (crveno na mojoj slici) mi liči da je u sudaranju sa masterplanom. Plavim sam docrtao pravac širenja koji mi ima smisla i donekle je kompatibilan sa masterplanom, gde bi se onda praktično spojile dve terminalne zgrade, verovatno bez izgradnje druge piste u ovoj fazi. Čak mi je prilično logično i sa druge strane da se spoje, pa da se dobije zatvoren krugPogledajte prilog 186530
Ево како би то изгледало. Никакав проблем није направити девијације оног магистралног пута или га провући кроз тунел испод. То је јефтиније него да се гради нови терминал на контра страни. Ево где су црвене линије ту би могло да се прошири капацитет и догради још једна терминална зграда. а где је ово тамно сиво ту је предвиђен простор за другу писту. Продужетак Ц-ходника и А-ходника за пар гејтова уопште није проблем. Дугорочно се сигурно планира померање Д пролаза и нафтног складишта. Ако се то не уради на овај начин онда други терминал мора да се гради иза хангара МУПа али онда се поставља питање изградње прилаза, топле везе са старим делом, нова сортирница за пртљаг итд. Ово уцртано решење личи на Берлин Бранденбург, па би негде између старог контролног торња и оног карго складишта могла да се настави зграда терминала Т1 и на крају да се фактички направе 3 целине (садашњи Т2, онда Т1 и Т3 ) и тиме обезбеде капацитети до 2050. године.
Poslednja izmena: