lukakaludjerovic
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 13.08.2019.
- Poruke
- 1.802
- Pohvaljen
- 2.588
Mogla bi, ali jednostavno nema interes u tome. Nis je price-sensitive trziste i JU mora da leti sa niskim cenama i uz PSO. Zbog toga su LCC najbolja sansa za INI, ali se one ocigledno teraju odatle. Zbog svega toga JU mnogo vise novca zaradjuje na letovima iz Beograda, a kako nemaju viska kapaciteta jednostavno nije realno da skinu kapacitet odande gde zaradjuju vise novca zarad Nisa gde bi zaradili manje, a verovatno i bili na gubitku da nema PSO-a.Да због ПСО линија, али апсолутно испод потенцијала! Ер Србија је могла један ембраер да стационира у Нишу а АТР на Морави. Тиме би се обезбедио константан раст путника и линија са ова два аеродрома (првенствено из Ниша) како људи не би путовали до Тесле, односно ишли за Софију или Скопље, такође Ниш треба развијати као дестинацију за туристе који желе на Копаонику или уопште на југу Србије да проведу одмор.
Kraljevo je posebna prica, ozbiljan hendikep su ocajna pista i taxiway A, zbog kojih samo ATR moze da sleti. U njegovom doletu jednostavno nema puno destinacija koje bi donosile novac, vec je potreban mlaznjak i letovi za dijasporu. I opet bi tu uspeh mogli da imaju jedino LCC, dok bi JU morala da leti uz PSO. Takodje, jako bitna stvar je i da KVO, koliko znam, nema mogucnost tankanja aviona pa ATR nosi gorivo iz Beograda, sto opet dodatno smanjuje dolet za letove iz KVO.