peper.mint
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 12.11.2019.
- Poruke
- 1.070
- Pohvaljen
- 2.074
Setih se i ja filmova Kodak. Kakve sad to veze ima?Ne znam zašto, setih se fabrike sijalica Tesla iz Pančeva.
Setih se i ja filmova Kodak. Kakve sad to veze ima?Ne znam zašto, setih se fabrike sijalica Tesla iz Pančeva.
Eventualno moguće, a 100% nemoguće.Sve to sto si opisao moze da se desi eventualno kada se promeni vlast i neke demokrate odluce da zatvore Air Serbiu i da puste Ryanair i ostale da preuzmu kolac jer tako kaze EU.
Sve to sto si opisao moze da se desi eventualno kada se promeni vlast i neke demokrate odluce da zatvore Air Serbiu i da puste Ryanair i ostale da preuzmu kolac jer tako kaze EU. Odakle bre trziste za tolke avione i linije o kojima sanjate. Tirana se desila jer oni nemaju svoju kompaniju a presiromasni su za legacy prevozioce. Stoga, FR. ASL kida u BEG i sve dok se oni budu sirili i ovako dobro radili (drugosrbijanci na aparatima, ali tako je sta da vam kazem) oni ce da cvetaju. Odlicno igraju, nove linije, ubijaju konkurenciju. JEdini dalj rast saobracaja vidim samo kao interkontinentalni narocito prema Kini I Americi jer vise sigurno nema trzista za Evropu. Ako oteraju WIZZ onda ASL moze da se jos siri i da raste ali sve do tada nista. Sa USA i KIna mogu da naprave odlican transferni HUB samo da malo se unaprede i poboljsaju svoj rad, narocito sa talasima i through check in om..
Kakav tacno monopol? Postoji P11 gde je cena smesnih 300 dinara dnevno. Duplo jeftinije nego ti privatni parkinzi…NIsam znao da postoje privatni parkinzi oko aerodroma. Cene im nisu loše.. Da li neko ima iskustva sa njima? Ako biznis dobro funkcioniše onda je to veoma dobra vest. Da se spreči monopol aerdoma, i da razmisle da malo bolje organizuju svoj parking prostor
Zasto bi smanjili? Oni su dali doslovno 6 opcija za parking, pa svako nek izabere sta mu odgovara. Svuda u svetu je parking skuplji sto je blizi terminalu. Pogotovo sto mi imamo relativno jeftin parking u odnosu na evropske aerodrome.Da, nisam pogledao taj parking, gledao sam garažu gde je sat 3000 dinara, i patkinzi blizu teminrala gde je sat 300 i 400 dinara. Ima i P7 gde je 1500 dnevno.
A možda su privatni parkinzi razlog da francuzi smanje cene, pošto u protivnom niko neće da koristi njihove usluge.
Pogledajte prilog 175078
Sta je sad u starom tornju dobijamo li tu neki restoran
Sta je sad u starom tornju dobijamo li tu neki restoran
Slažem se.Nijedan taj privatni parking ne može da se poredi sa Teslom. Ni po ceni, ni po načinu plaćanja ni po usluzi i transportu do aerodroma.
Tako je, taj prostor bi trebalo pametnije iskoristiti i proširiti javni P11. Bojim se da će ukidanjem privatnih parkinga u blizini odmah povećati cenu i da ćemo ovih 300 RSD po danu samo sanjati.Mislim da su preterali sa onoliko mesta za zaposlene (330), taxi (109) i rent-a-car vozila (265). Mogli bi to da smanje i time povecaju kapacitet javnog parkinga. Skroz je nepotrebno 265 mesta za rent-a-car, a ne razumem ni cemu mesta za taxi, sta taxi trazi na udaljenom parkingu. Mesta za zaposlene su u redu, iako mi je logicno da zaposleni na BEG, kao i oni u JU, imaju organizovan prevoz do posla.
Mislim da su preterali sa onoliko mesta za zaposlene (330), taxi (109) i rent-a-car vozila (265). Mogli bi to da smanje i time povecaju kapacitet javnog parkinga. Skroz je nepotrebno 265 mesta za rent-a-car, a ne razumem ni cemu mesta za taxi, sta taxi trazi na udaljenom parkingu. Mesta za zaposlene su u redu, iako mi je logicno da zaposleni na BEG, kao i oni u JU, imaju organizovan prevoz do posla.
Mislim da su preterali sa onoliko mesta za zaposlene (330), taxi (109) i rent-a-car vozila (265). Mogli bi to da smanje i time povecaju kapacitet javnog parkinga. Skroz je nepotrebno 265 mesta za rent-a-car, a ne razumem ni cemu mesta za taxi, sta taxi trazi na udaljenom parkingu. Mesta za zaposlene su u redu, iako mi je logicno da zaposleni na BEG, kao i oni u JU, imaju organizovan prevoz do posla.
Kakvo održavanje? Automobila?Nemaju svi zaposleni u JU organizovan prevoz. Imaju samo kabinske posade i to ako žele, ostavlja im se mogućnost da idu na sopstveni prevoz koji se plaća. Nema JU ni dovoljno kombija ni dovoljno vozača da pokrije toliko posada po celom gradu. Zaposleni u JU takođe plaćaju parking, 4-5 hiljada mesečno što JU ne refundira posle, već plaća samo gorivo i nešto sitno održavanje.
Problem sa P11 je što je daleko, ali pošto je jeftino ljudi ga koriste. Ko žuri i novac mu nije problem otićeće na privatni koji su bliži ili na P1, P2...Radni dan 5. septembar, oko podne, dolazim i 0 slobodnih mesta na P11. Let za 2 sata.
Cekam pola sata, niko da izadje. Pocela panika da me hvata, gde da ostavim auto covece... Svi privatni parkinzi krcati, automobile naslagali kao sardine.
Nekako zamolim operatera da me pusti i parkiram u taksi zoni. 95% prazan deo parkinga, svega nekoliko automobila parkirano.
Kad bih znao ko je covek sto mi je pomogao, odneo bih mu kafu i litru rakije.