Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Kakve to veze ima sa ovim što sam pitao GLF5:

Odakle ideja da će promenom vlasti biti zatvorena Air Serbia? Imaš li neki snimak gde neki demokrata govori da će ih oni zatvoriti kad dođu na vlast, ili da EU to traži? Postoji li link na ekonomski program neke partije koja to obećava, ili objavu na fejsu ili tviteru?
 
Moguće i da udari meteorit i nestane civilizacija a sa njom i Air Serbia. Ipak ne treba oduzeti pravo GLF5 da odgovori ako želi.
 
Sve to sto si opisao moze da se desi eventualno kada se promeni vlast i neke demokrate odluce da zatvore Air Serbiu i da puste Ryanair i ostale da preuzmu kolac jer tako kaze EU.
Eventualno moguće, a 100% nemoguće.
1. ove neće skoro oterati sa vlasi niko
2. i ako ih oteraju odatle ti to da će ih zamene "demokrate"? Možda dođu fašisti na vlast?
3. sasvim sigurno niko neće zatvarati Air Srbiju ni jedna vlast. Mora neko decu da im vozi kad idu na faks i letovanja
4. naš avio saobraćaj jeste po pravilima EU, tako da apsolutno niko ne brani Ryanairu da leti, što i rade iz Niša. Tesla im je skup a nema drugog aerodroma u blizini. Da ima leteli bi, ne brini. Niko ne može da im zabrani i da hoće. Problem je što oni traže popuste i subvencije, a niko nije lud da im da.

A te priče šta će biti kad se promeni vlast su zamajavanje. Biće promena. Nešto će biti bolje, nešto će biti gore. Poenta je da se menja vlast s vremena na vreme, ne ovako kako sad.
Princip izmenljivosti vlasti je temelj jake države. Država treba da bude jaka a ne vlast. Država i vlast nisu isto.
 
Sve to sto si opisao moze da se desi eventualno kada se promeni vlast i neke demokrate odluce da zatvore Air Serbiu i da puste Ryanair i ostale da preuzmu kolac jer tako kaze EU. Odakle bre trziste za tolke avione i linije o kojima sanjate. Tirana se desila jer oni nemaju svoju kompaniju a presiromasni su za legacy prevozioce. Stoga, FR. ASL kida u BEG i sve dok se oni budu sirili i ovako dobro radili (drugosrbijanci na aparatima, ali tako je sta da vam kazem) oni ce da cvetaju. Odlicno igraju, nove linije, ubijaju konkurenciju. JEdini dalj rast saobracaja vidim samo kao interkontinentalni narocito prema Kini I Americi jer vise sigurno nema trzista za Evropu. Ako oteraju WIZZ onda ASL moze da se jos siri i da raste ali sve do tada nista. Sa USA i KIna mogu da naprave odlican transferni HUB samo da malo se unaprede i poboljsaju svoj rad, narocito sa talasima i through check in om..

1. нико неће затворити Ер Србију. нису затворили ни ЈАТ, неће ни Ер Србију.
2. ето, креће Ер Србија да лети за Порто. Лисабон је од 0 летова дошао до 4 за неколико месеци
3. има још дестинација које нису искоришћене из Београда, а вала има простора и на неким за више од једне/две компаније
 
NIsam znao da postoje privatni parkinzi oko aerodroma. Cene im nisu loše.. Da li neko ima iskustva sa njima? Ako biznis dobro funkcioniše onda je to veoma dobra vest. Da se spreči monopol aerdoma, i da razmisle da malo bolje organizuju svoj parking prostor
 
NIsam znao da postoje privatni parkinzi oko aerodroma. Cene im nisu loše.. Da li neko ima iskustva sa njima? Ako biznis dobro funkcioniše onda je to veoma dobra vest. Da se spreči monopol aerdoma, i da razmisle da malo bolje organizuju svoj parking prostor
Kakav tacno monopol? Postoji P11 gde je cena smesnih 300 dinara dnevno. Duplo jeftinije nego ti privatni parkinzi…
 
Da, nisam pogledao taj parking, gledao sam garažu gde je sat 3000 dinara, i patkinzi blizu teminrala gde je sat 300 i 400 dinara. Ima i P7 gde je 1500 dnevno.
A možda su privatni parkinzi razlog da francuzi smanje cene, pošto u protivnom niko neće da koristi njihove usluge.
 
Da, nisam pogledao taj parking, gledao sam garažu gde je sat 3000 dinara, i patkinzi blizu teminrala gde je sat 300 i 400 dinara. Ima i P7 gde je 1500 dnevno.
A možda su privatni parkinzi razlog da francuzi smanje cene, pošto u protivnom niko neće da koristi njihove usluge.
Zasto bi smanjili? Oni su dali doslovno 6 opcija za parking, pa svako nek izabere sta mu odgovara. Svuda u svetu je parking skuplji sto je blizi terminalu. Pogotovo sto mi imamo relativno jeftin parking u odnosu na evropske aerodrome.

Kod nas je 2,5-3,4€ na sat, evo na VIE je 4,2-5,5€ na sat, na BUD je i do 10€ na sat, na ZAG 3,5€ na sat, itd…

I opet zasto bih parkirao na nekom privatnom parkingu koji kosta 700 na dan, ako mogu na P11 za 300 dnevno? Ti parkinzi su relativno na istoj udaljenosti od terminala, plus sto sa P11 ima besplatan bus do terminala na svakih 10 minuta.
 
20231001_133004.jpg

Sta je sad u starom tornju dobijamo li tu neki restoran
 
Nijedan taj privatni parking ne može da se poredi sa Teslom. Ni po ceni, ni po načinu plaćanja ni po usluzi i transportu do aerodroma.
Slažem se.
Nadam se da planiraju povećanje kapaciteta P11 jer se postojeći bliži maksimumu.
Evo sada je 02 .oktobar (11:13) i slobodno je samo 66 mesta.
Svi privatni parkinzi će u narednom periodu biti uklonjeni zbog izgradnje pruge a trasa iste ide preko postojećih parkirališta.
 
Mislim da su preterali sa onoliko mesta za zaposlene (330), taxi (109) i rent-a-car vozila (265). Mogli bi to da smanje i time povecaju kapacitet javnog parkinga. Skroz je nepotrebno 265 mesta za rent-a-car, a ne razumem ni cemu mesta za taxi, sta taxi trazi na udaljenom parkingu. Mesta za zaposlene su u redu, iako mi je logicno da zaposleni na BEG, kao i oni u JU, imaju organizovan prevoz do posla.
 
P
Mislim da su preterali sa onoliko mesta za zaposlene (330), taxi (109) i rent-a-car vozila (265). Mogli bi to da smanje i time povecaju kapacitet javnog parkinga. Skroz je nepotrebno 265 mesta za rent-a-car, a ne razumem ni cemu mesta za taxi, sta taxi trazi na udaljenom parkingu. Mesta za zaposlene su u redu, iako mi je logicno da zaposleni na BEG, kao i oni u JU, imaju organizovan prevoz do posla.
Tako je, taj prostor bi trebalo pametnije iskoristiti i proširiti javni P11. Bojim se da će ukidanjem privatnih parkinga u blizini odmah povećati cenu i da ćemo ovih 300 RSD po danu samo sanjati.
 
Mislim da su preterali sa onoliko mesta za zaposlene (330), taxi (109) i rent-a-car vozila (265). Mogli bi to da smanje i time povecaju kapacitet javnog parkinga. Skroz je nepotrebno 265 mesta za rent-a-car, a ne razumem ni cemu mesta za taxi, sta taxi trazi na udaljenom parkingu. Mesta za zaposlene su u redu, iako mi je logicno da zaposleni na BEG, kao i oni u JU, imaju organizovan prevoz do posla.

Не знам шта им тешко да прошире паркинг, колики то може да буде трошак.
 
Mislim da su preterali sa onoliko mesta za zaposlene (330), taxi (109) i rent-a-car vozila (265). Mogli bi to da smanje i time povecaju kapacitet javnog parkinga. Skroz je nepotrebno 265 mesta za rent-a-car, a ne razumem ni cemu mesta za taxi, sta taxi trazi na udaljenom parkingu. Mesta za zaposlene su u redu, iako mi je logicno da zaposleni na BEG, kao i oni u JU, imaju organizovan prevoz do posla.

Nemaju svi zaposleni u JU organizovan prevoz. Imaju samo kabinske posade i to ako žele, ostavlja im se mogućnost da idu na sopstveni prevoz koji se plaća. Nema JU ni dovoljno kombija ni dovoljno vozača da pokrije toliko posada po celom gradu. Zaposleni u JU takođe plaćaju parking, 4-5 hiljada mesečno što JU ne refundira posle, već plaća samo gorivo i nešto sitno održavanje.
 
Radni dan 5. septembar, oko podne, dolazim i 0 slobodnih mesta na P11. Let za 2 sata.
Cekam pola sata, niko da izadje. Pocela panika da me hvata, gde da ostavim auto covece... Svi privatni parkinzi krcati, automobile naslagali kao sardine.
Nekako zamolim operatera da me pusti i parkiram u taksi zoni. 95% prazan deo parkinga, svega nekoliko automobila parkirano.
Kad bih znao ko je covek sto mi je pomogao, odneo bih mu kafu i litru rakije.
 
Nemaju svi zaposleni u JU organizovan prevoz. Imaju samo kabinske posade i to ako žele, ostavlja im se mogućnost da idu na sopstveni prevoz koji se plaća. Nema JU ni dovoljno kombija ni dovoljno vozača da pokrije toliko posada po celom gradu. Zaposleni u JU takođe plaćaju parking, 4-5 hiljada mesečno što JU ne refundira posle, već plaća samo gorivo i nešto sitno održavanje.
Kakvo održavanje? Automobila?
 
Radni dan 5. septembar, oko podne, dolazim i 0 slobodnih mesta na P11. Let za 2 sata.
Cekam pola sata, niko da izadje. Pocela panika da me hvata, gde da ostavim auto covece... Svi privatni parkinzi krcati, automobile naslagali kao sardine.
Nekako zamolim operatera da me pusti i parkiram u taksi zoni. 95% prazan deo parkinga, svega nekoliko automobila parkirano.
Kad bih znao ko je covek sto mi je pomogao, odneo bih mu kafu i litru rakije.
Problem sa P11 je što je daleko, ali pošto je jeftino ljudi ga koriste. Ko žuri i novac mu nije problem otićeće na privatni koji su bliži ili na P1, P2...
 
Vrh