Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Super je Tesla parking, ali mislim da onaj live brojac slobodnih mesta ne radi tacno, pre neki dan, pokazuje 155 mesta, jedva nadjoh parking mesto.

Sent from my moto e(7) using Tapatalk
 
Da da istina je ovo za prevoz...čak je u shuttle busu bilo dosta putnika koji su pitali vozača jel ide na Slaviju...:) pa onda kad saznaju da ide samo do parkinga u zadnji čas izlaze.

Moja je jedina zamerka što nisu uzeli malo bolji autobus ..sa više prostora za torbe.

Ne razumem kako Vinci ne uvede sam liniju Trg republike - Aerodrom...isplatilo bi im se za mesec dana.
 
Pa nije to baš tako jednostavno, hoću da pokrenem liniju i krenem da vozim. Firma mora biti registrovana za obavljanje prevoza putnika u drumskom saobraćaju. Ako bi to bila redovna linija, onda se mora tražiti neko odobrenje za uvođenje takve linije i slično.
Mada, da žele mogu da sklope ugovor o usluzi prevoza sa nekom firmom koja već jeste registrovana za to i koja ima vozila, pa onda ostaje samo registracija samih linija.
Vinci bi mogao bez problema osim linije za centar Beograda da organizuje barem i šatl do Novog Sada, jer je to 45 - 60 min. vožnje od aerodroma, a pretpostavljam i da je posle BG najveći broj putnika iz regije oko Novog Sada. Ako ne svako malo, a ono za najveće "talase" polazaka i dolazaka aviona na aerodrom.
Naravno sve ovo je besmisleno u poređenju sa prednostima koje bi provlačenje jednog koloseka Batajnica - Aerodrom - Zemun polje (ili Zemun) i stanica pored aerodroma donela. Em bi mogli neki direktni vozovi da prođu pri dolasku iz NS/Šida kroz aerdrom i nastave u BG, em bi moglo presedanje sa onih koji ne idu kroz aerodrom na lokalni prigradski u Batajnici ili Zemunu. Ali taj voz ćemo još dugo čekati.
 
Na aerodromu nisu normalni. Moj rođak posle dužeg vremena došao u otadžbinu, ja mu rezervišem rent a car. MMS auto rent nema svoj šalter na aerodomu nego mu dovezu vozilo ispred ulaza, do sada je to radilo kako treba, ali sada su ga oterali. Moj rođak se nije snašao, a nije ni taj koji je dovezao auto, morali su da izađu iz aerodorma sa sve malom decom i torbama . U redu je ako je neka akcija protiv taksista konačno počela, ali treba praviti razliku ko je taksista a ko je rent a car.
 
Meni je misterija zašto se recimo Lasta ne javi za prevoz nego baMbus sa onim svojim raspalim autobusima

Neki dan sam zvao da vidim kad je prvi polazak, i zadnji, i žena mi doslovno čita sa nekog papira.

Pitao sam da li je moguće da nemate onlajn negde tačno, pa sam je zamolio da slika i pošalje na Viber vozni red. Jer ni jedan onlajn, a ni onaj iz Kralja Milutina nisu tačni. Na Tesli nisam vidio gde je vozni red ni oznaku za A1.

U Zagrebu, inače pored autobusa Croatia Airlinesa, i ZET (GSP) vozi do aerodroma, neka brza linija kojoj treba cca 15 -20 minuta za 0.70 eura.

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
U svim normalnim gradovima izmedju aerodroma i centra grada saobracaju medjugradski busevi sa onim prtljaznikom za kofere dole. To je potrebno i nama, takvi autobusi od aerodroma do Trga Republike. Isto tako i do Novog Sada.
Naravno da je potrebno al nece nikad biti zbog taksi lobija
Gde god sam putovao ako aerodrom nema metro koji ide direktno sa aerodroma gledaju da maksimalno olaksaju busevima koji idu na svakih 10 minuta do centra. A kod nas......gradski autobus koji ide na pola sata a uvek je dupke pun i ide kroz naselje i mali privatni minibusevi koji primaju manje od 10 putnika
 
U svim normalnim gradovima izmedju aerodroma i centra grada saobracaju medjugradski busevi sa onim prtljaznikom za kofere dole. To je potrebno i nama, takvi autobusi od aerodroma do Trga Republike. Isto tako i do Novog Sada.
Саобраћао и код нас, Јатов аутобус. Онда, кратко, Ласта, и одонда дивљина.
 
Naravno da je potrebno al nece nikad biti zbog taksi lobija
Gde god sam putovao ako aerodrom nema metro koji ide direktno sa aerodroma gledaju da maksimalno olaksaju busevima koji idu na svakih 10 minuta do centra. A kod nas......gradski autobus koji ide na pola sata a uvek je dupke pun i ide kroz naselje i mali privatni minibusevi koji primaju manje od 10 putnika
Sećam se dok je Tegel u Berlinu radio, da si uredno mogao da biraš između lokalnih i ekspresnih gradskih buseva njihovog GSP koji su lepo čekali odmah na izlazu i išli do najbitnijih punktova u gradu. Inače Tegel nije imao nikakvu železničku vezu tako da su ti busevi bila sjajna stvar.

1683108779167.jpeg
 
2019 Tegel je bio povezan sa centrom Berlina istim kapacitetom kojim jeAerodrom Niš bio povezan sa centrom Niša. Jedan bus na sat vremena. I prepun. Umalo da zakasnim na let.
 
TXL bus je isao na svakih 10min valjda... Putovanje trajalo oko pola h.

Sada do Berlinskog aerodroma (Brandenburg) ima nekoliko opcija, mahom se snadjes za 5min sa centralne stanice
 
Moja je jedina zamerka što nisu uzeli malo bolji autobus ..sa više prostora za torbe.

Još nisam probao taj šatl bus do parkinga i nazad. Zar nema u tom busu ovakvih stvari za odlaganje torbi? Ovo je iz Hong Konga i Toronta. Ova druga slika je zapravo redovna linija gradskog autobusa koja ide do aerodroma, kao što je linja 72 u Beogradu:

Bus1.JPG
Bus2.JPG
 
Još nisam probao taj šatl bus do parkinga i nazad. Zar nema u tom busu ovakvih stvari za odlaganje torbi? Ovo je iz Hong Konga i Toronta. Ova druga slika je zapravo redovna linija gradskog autobusa koja ide do aerodroma, kao što je linja 72 u Beogradu:
Nema. U pitanju je obican bus koji ima samo sedista. Nema nikakvih "mesta" za odlaganje kofera.
 
Stvarno koja je to fora sa "brzom trakom" za pasošku kontrolu za koju možeš da platiš kad kupuješ kartu kad je nema kad stigneš na pasošku kontrolu?

Ima samo neki šalter za službeni prolaz ali koliko sam video tu ide ko se seti da preskoči red.

Još jedno nevezano pitanje, da li postoji "brza traka" za skener na u novom delu? I ako postoji da li vodi ka odvojenom skeneru za tu svrhu ili te tera da se mešaš sa ostalima kao što je bilo ranije?
Postoji stalak na kome jasno piše FAST LINE, postavljen ispred prve sleva MUP kućice.

Međutim, legitimacija za korišćenje nije potvrda da ste uslugu platili, nego odokativna procena uniformisane službenice o tome da li ste dovoljno stranac i gospodin da sebi takvu uslugu priuštite. Inače, cena je bila 5 evra.

Ali dobro, realno razmišljajući, osim ponekog zaluđenika ili nevoljnika, ne vidim kako bi iko drugi ko poseduje elemntarno kućno vaspitanje i minimum zdrave logike izabrao da radi u policiji.

I šta ima veze što piše jasno FAST LINE, ipak je ovo narod koji je iznedrio izreku I na tarabi piše čka. :LOL:
 
U svim normalnim gradovima izmedju aerodroma i centra grada saobracaju medjugradski busevi sa onim prtljaznikom za kofere dole. To je potrebno i nama, takvi autobusi od aerodroma do Trga Republike. Isto tako i do Novog Sada.

саобраћају тамо где је аеродром пуно удаљен од града (типа Стокхолм, Бове, Осло и слично). тамо где је аеродром у релативној близини града, саобраћају регуларни градски аутобуси, који имају посебан простор за пртљаг (и то не увек). оно што Београду треба је (да се не заносимо трамвајем и возом, јер то не може одмах):ж
1. 72 која саобраћа на мање од 10 минута и саобраћа у полуекспрес режиму (са не више од 15 стајалишта):
  1. ЗЕЛЕНИ ВЕНАЦ
  2. БРАНКОВ МОСТ
  3. ШЕСТ КАПЛАРА
  4. УЛАЗ У ПАРИСКЕ КОМУНЕ
  5. ФОНТАНА
  6. СТУДЕНТСКИ ГРАД
  7. ЖЕЛЕЗНИЧКА СТАНИЦА ТОШИН БУНАР
  8. НИКОЛЕ ДОБРОВИЋА
  9. ЉУБИНКЕ БОБИЋ
  10. МАГЕЛАНОВА
  11. ЛЕДИНЕ
  12. ЈАТ ТЕХНИКА
  13. РОБНИ ТЕРМИНАЛ
  14. АЕРОДРОМ НИКОЛА ТЕСЛА
2. 607 да саобраћа на 20 минута и иде до блока 20;
3. 807И да саобраћа на 30 минута (изненадили би се колико је тај аутобус пун);
4. А1 на 15 минута са нормалним аутобусом, без залажења на Нови Београд. дакле, директно са Славије на ауто-пут и на аеродром.

а онда у перспективи може нешто слично као што сам горе поделио
 
Саобраћао и код нас, Јатов аутобус. Онда, кратко, Ласта, и одонда дивљина.

Сећам се да сам виђао AtlasGlobal аутобус на Студентском тргу често, кад је је био њихов лет на линији Истанбул - Београд.

Ево га, управо овај бус: https://www.aviatica.rs/atlasglobal-u-beogradu-uveo-besplatan-bus-aerodroma/
 
(са не више од 15 стајалишта):
У суштини, неколико А линија
А1, историјкса до Славије
А2, екпрес 72 како си описао или још
А3, Зелени В. Трг Републике
А4, железничка НБГ/Прокоп
 
саобраћају тамо где је аеродром пуно удаљен од града (типа Стокхолм, Бове, Осло и слично). тамо где је аеродром у релативној близини града, саобраћају регуларни градски аутобуси, који имају посебан простор за пртљаг (и то не увек). оно што Београду треба је (да се не заносимо трамвајем и возом, јер то не може одмах):ж
1. 72 која саобраћа на мање од 10 минута и саобраћа у полуекспрес режиму (са не више од 15 стајалишта):
  1. ЗЕЛЕНИ ВЕНАЦ
  2. БРАНКОВ МОСТ
  3. ШЕСТ КАПЛАРА
  4. УЛАЗ У ПАРИСКЕ КОМУНЕ
  5. ФОНТАНА
  6. СТУДЕНТСКИ ГРАД
  7. ЖЕЛЕЗНИЧКА СТАНИЦА ТОШИН БУНАР
  8. НИКОЛЕ ДОБРОВИЋА
  9. ЉУБИНКЕ БОБИЋ
  10. МАГЕЛАНОВА
  11. ЛЕДИНЕ
  12. ЈАТ ТЕХНИКА
  13. РОБНИ ТЕРМИНАЛ
  14. АЕРОДРОМ НИКОЛА ТЕСЛА
2. 607 да саобраћа на 20 минута и иде до блока 20;
3. 807И да саобраћа на 30 минута (изненадили би се колико је тај аутобус пун);
4. А1 на 15 минута са нормалним аутобусом, без залажења на Нови Београд. дакле, директно са Славије на ауто-пут и на аеродром.

а онда у перспективи може нешто слично као што сам горе поделио
@Џони, како из Николе Добровића да дођеш до стајалишта "Љубинке Бобић" ? Прескочио си улице Марка Челебонивића, Др. Хуга Клајна и Недељка Гвозденовића. Ово што си написао је уствари садашња траса линије 72.
Иначе је план да се линија 72 пребаци на Грчку улицу, када се буде продужила (мада тешко) и то тако што би из Николе Добровића ишла целом дужином Марка Челебоновића, па лево у Норвешу, па даље низ Грчку па у Сурчинску улицу.
 
па 72 би и остала као и до сада, са трасом и све. само би се повећала фреквенција и укинула половина стајалишта
 
У суштини, неколико А линија
А1, историјкса до Славије
А2, екпрес 72 како си описао или још
А3, Зелени В. Трг Републике
А4, железничка НБГ/Прокоп
Treba imati vise linija kao sto je A1. To treba da budu ekspres linije (Aerodrom-Slavija, Aerodrom-Trg Republike, Aerodrom-Prokop) i svaka da ima jednu ili, najvise, dve stanice. Tu moraju saobracati normalni autobusi, dakle moze gradski bus, ali da ima ugradjene metalne konstrukcije za odlaganje kofera.

72 moze da ostane takva kakva je jer bi opsluzivala delove koji ne bi bili pokriveni A linijama. Treba joj samo povecati frekvenciju. Ne moze da ide na svakih 35 minuta, mora da ide na svakih 15 minuta.
607 je dobra stvar, samo podhitno mora da se poveca njena frekvencija. Ne moze bus koji prolazi pored aerodroma da ide na svakih 105 minuta. Ne moze poslednji bus da polazi u 17:55. On bi morao da ide na najvise pola sata.

Na sve to morali bi da postoje medjugradski polasci sa aerodroma, prvenstveno za Novi Sad.
 
Vrh