Naravno da je potrebno al nece nikad biti zbog taksi lobijaU svim normalnim gradovima izmedju aerodroma i centra grada saobracaju medjugradski busevi sa onim prtljaznikom za kofere dole. To je potrebno i nama, takvi autobusi od aerodroma do Trga Republike. Isto tako i do Novog Sada.
Саобраћао и код нас, Јатов аутобус. Онда, кратко, Ласта, и одонда дивљина.U svim normalnim gradovima izmedju aerodroma i centra grada saobracaju medjugradski busevi sa onim prtljaznikom za kofere dole. To je potrebno i nama, takvi autobusi od aerodroma do Trga Republike. Isto tako i do Novog Sada.
Sećam se dok je Tegel u Berlinu radio, da si uredno mogao da biraš između lokalnih i ekspresnih gradskih buseva njihovog GSP koji su lepo čekali odmah na izlazu i išli do najbitnijih punktova u gradu. Inače Tegel nije imao nikakvu železničku vezu tako da su ti busevi bila sjajna stvar.Naravno da je potrebno al nece nikad biti zbog taksi lobija
Gde god sam putovao ako aerodrom nema metro koji ide direktno sa aerodroma gledaju da maksimalno olaksaju busevima koji idu na svakih 10 minuta do centra. A kod nas......gradski autobus koji ide na pola sata a uvek je dupke pun i ide kroz naselje i mali privatni minibusevi koji primaju manje od 10 putnika
Ne znam, kada sam živeo u Berlinu bilo je buseva na svakih par minuta.2019 Tegel je bio povezan sa centrom Berlina istim kapacitetom kojim jeAerodrom Niš bio povezan sa centrom Niša. Jedan bus na sat vremena. I prepun. Umalo da zakasnim na let.
Moja je jedina zamerka što nisu uzeli malo bolji autobus ..sa više prostora za torbe.
Nema. U pitanju je obican bus koji ima samo sedista. Nema nikakvih "mesta" za odlaganje kofera.Još nisam probao taj šatl bus do parkinga i nazad. Zar nema u tom busu ovakvih stvari za odlaganje torbi? Ovo je iz Hong Konga i Toronta. Ova druga slika je zapravo redovna linija gradskog autobusa koja ide do aerodroma, kao što je linja 72 u Beogradu:
Postoji stalak na kome jasno piše FAST LINE, postavljen ispred prve sleva MUP kućice.Stvarno koja je to fora sa "brzom trakom" za pasošku kontrolu za koju možeš da platiš kad kupuješ kartu kad je nema kad stigneš na pasošku kontrolu?
Ima samo neki šalter za službeni prolaz ali koliko sam video tu ide ko se seti da preskoči red.
Još jedno nevezano pitanje, da li postoji "brza traka" za skener na u novom delu? I ako postoji da li vodi ka odvojenom skeneru za tu svrhu ili te tera da se mešaš sa ostalima kao što je bilo ranije?
U svim normalnim gradovima izmedju aerodroma i centra grada saobracaju medjugradski busevi sa onim prtljaznikom za kofere dole. To je potrebno i nama, takvi autobusi od aerodroma do Trga Republike. Isto tako i do Novog Sada.
Саобраћао и код нас, Јатов аутобус. Онда, кратко, Ласта, и одонда дивљина.
У суштини, неколико А линија(са не више од 15 стајалишта):
@Џони, како из Николе Добровића да дођеш до стајалишта "Љубинке Бобић" ? Прескочио си улице Марка Челебонивића, Др. Хуга Клајна и Недељка Гвозденовића. Ово што си написао је уствари садашња траса линије 72.саобраћају тамо где је аеродром пуно удаљен од града (типа Стокхолм, Бове, Осло и слично). тамо где је аеродром у релативној близини града, саобраћају регуларни градски аутобуси, који имају посебан простор за пртљаг (и то не увек). оно што Београду треба је (да се не заносимо трамвајем и возом, јер то не може одмах):ж
1. 72 која саобраћа на мање од 10 минута и саобраћа у полуекспрес режиму (са не више од 15 стајалишта):
2. 607 да саобраћа на 20 минута и иде до блока 20;
- ЗЕЛЕНИ ВЕНАЦ
- БРАНКОВ МОСТ
- ШЕСТ КАПЛАРА
- УЛАЗ У ПАРИСКЕ КОМУНЕ
- ФОНТАНА
- СТУДЕНТСКИ ГРАД
- ЖЕЛЕЗНИЧКА СТАНИЦА ТОШИН БУНАР
- НИКОЛЕ ДОБРОВИЋА
- ЉУБИНКЕ БОБИЋ
- МАГЕЛАНОВА
- ЛЕДИНЕ
- ЈАТ ТЕХНИКА
- РОБНИ ТЕРМИНАЛ
- АЕРОДРОМ НИКОЛА ТЕСЛА
3. 807И да саобраћа на 30 минута (изненадили би се колико је тај аутобус пун);
4. А1 на 15 минута са нормалним аутобусом, без залажења на Нови Београд. дакле, директно са Славије на ауто-пут и на аеродром.
а онда у перспективи може нешто слично као што сам горе поделио
Treba imati vise linija kao sto je A1. To treba da budu ekspres linije (Aerodrom-Slavija, Aerodrom-Trg Republike, Aerodrom-Prokop) i svaka da ima jednu ili, najvise, dve stanice. Tu moraju saobracati normalni autobusi, dakle moze gradski bus, ali da ima ugradjene metalne konstrukcije za odlaganje kofera.У суштини, неколико А линија
А1, историјкса до Славије
А2, екпрес 72 како си описао или још
А3, Зелени В. Трг Републике
А4, железничка НБГ/Прокоп