Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Pa, valjda kapirate da se ovo dešava zato što ie Francuzima prekipelo.. oni to neće da tolerišu, državu bi bolelo uvo to da rešava kao i pre što ju je bolelo.
Francuzima prekipelo, nece da tolerisu. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: A ne, prijatelju, iz onoga sto sam video prosle 4 godine od francuza,zabole njih kako sta funkcionise i kvalitet. Odlicno su se oni privikli na srbistanski eldorado, videli oni da ovde mogu da rade sta hoce bez ikakvih sankcija za koje bi u Francuskoj odavno svirali klavir. To je potkrepljeno odnosom prema kvalitetu rada aerodroma, operativnih sluzbi, odnosu prema radnicima i svojevrsnim bolom u mosnicama za pravila i standarde. Evo, moja procena je da su uvideli francuzi dobru paru da mogu da uzmu da naprave svoju taski sluzbu kako su i najavili, samo im treba malo pozorista da zamazu oci sa ovim naslovnicama, i eto za dva tri meseca ces videti da se to ostvaruje jer "drzava ne moze da se izbori sa divljim taklsistima" Veoma, veoma pogana banda.
 
Francuzima prekipelo, nece da tolerisu. A ne, prijatelju, iz onoga sto sam video prosle 4 godine od francuza,zabole njih kako sta funkcionise i kvalitet. Odlicno su se oni privikli na srbistanski eldorado, videli oni da ovde mogu da rade sta hoce bez ikakvih sankcija za koje bi u Francuskoj odavno svirali klavir. To je potkrepljeno odnosom prema kvalitetu rada aerodroma, operativnih sluzbi, odnosu prema radnicima i svojevrsnim bolom u mosnicama za pravila i standarde. Evo, moja procena je da su uvideli francuzi dobru paru da mogu da uzmu da naprave svoju taski sluzbu kako su i najavili, samo im treba malo pozorista da zamazu oci sa ovim naslovnicama, i eto za dva tri meseca ces videti da se to ostvaruje jer "drzava ne moze da se izbori sa divljim taklsistima" Veoma, veoma pogana banda.
Apsolutno, sve tacno. Dodacu jos, nisu imuni ni na korupciju i sitne politicke spletke.

Sent from my moto e(7) using Tapatalk
 
Podelicu, kad bude vreme ali ne na internet portalima i forumuma, nego u jednoj kompetentnijoj instituciji. I ne ja kao ja, nego jedan lepi konzorcijum.

Sigurno necu da Vinci- ju podnosim dokaze za njihovu korupciju.

Sent from my moto e(7) using Tapatalk
 
Francuzima prekipelo, nece da tolerisu. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: A ne, prijatelju, iz onoga sto sam video prosle 4 godine od francuza,zabole njih kako sta funkcionise i kvalitet. Odlicno su se oni privikli na srbistanski eldorado, videli oni da ovde mogu da rade sta hoce bez ikakvih sankcija za koje bi u Francuskoj odavno svirali klavir. To je potkrepljeno odnosom prema kvalitetu rada aerodroma, operativnih sluzbi, odnosu prema radnicima i svojevrsnim bolom u mosnicama za pravila i standarde. Evo, moja procena je da su uvideli francuzi dobru paru da mogu da uzmu da naprave svoju taski sluzbu kako su i najavili, samo im treba malo pozorista da zamazu oci sa ovim naslovnicama, i eto za dva tri meseca ces videti da se to ostvaruje jer "drzava ne moze da se izbori sa divljim taklsistima" Veoma, veoma pogana banda.

Tebe nije sramota od divljih taksista i tzv. slobodnjaka na Terazijama i aerodromu?

I da je sve tačno što si naveo za Srbiju bi bio civilizacijski napredak da se uvede aerodromska taksi služba i tako stavi tačka na veliku sramotu zvanu divlji taksisti kriminalci sa kojom se sreće svaki putnik koji sleti u Beograd.
 
To je tek prvi korak ka civilizovanju.

Taksi vozila treba uniformisati u maksmimum dve, tri boje i treba odrediti neki minimum tehnicki standard za njih (možda godište).

A ne da kad izađeš sa aerodroma da čekaš taksi da tebi zapadne Opel Kadet iz 1993. a nekom drugom mnogo bolji i noviji auto.

Takođe treba uniformisati signalizaciju na krovu taksija, a ne kao sad gde neki imaju reklame a la pečenjara u Borči.

Tek nakon toga možemo pričati o civilizaciji.
 
Ово за униформидање изгледа подржавам! Потребне су и такве мере као што је ограничење старости возила као и стање у коме се возило налази.
 
U Barseloni i Berlinu su svi električni ili hibrid. To bi bila prava stvar.

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
U Berlinu nisu svi električni i hibridi, ali ogroman procenat jeste. Toyota tu prednjači i kod taksista i kod Ubera.
 
U Dubaiju su isto. Sad se ne sjećam, ali mislim da je bila Toyota. Sigurno neki azijati ali nisu Kinezi. Možda ima i KIA i Toyota.

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Divlji taksisti se resavaju tako sto posalju 15-20 ljudi sve sa "prtljagom" na pasosku, pa kao oni su dolazni putnici, sednu u te divljake, i kazu im unapred odredjene adrese. Tu ih lepo saceka policija, zaplene automobile i cao. Tako odradite 2-3 puta i nema ih vise.
 
Ni ja nisam sinoć video komunalce.

Elem, generalni utisak:

U odlasku:
-"Tesla" parking radi kao sat, lako sam našao mesto.
-Šatl protekao bez problema, ali su nas "izbacili" pre kružnog toka, jer je bio čep. Zaista, treba malo da požure sa radovima oko saobraćajnice.
-Na terminalu je brzo prošao drop-off uz štampanje karte. Pozitivno iznenađenje: Toalet blizu novih šaltera, plus ima sedišta (video sam neke likove da spavaju).
-Video sam da je dosta lokala u pripremi, u nekima su vidno radovi u toku. Izbrojao sam barem 10-15 između terminala i krajnjeg gejta.
-Pasoška je takva da čini upotrebu eskalatora nemogućom. Pak, od 14 šaltera, radilo je 10 (što nije loše), iako je na nekima koji ne rade svetlela zelena lampica, a na nekima koji rade crvena. Čekao sam oko 20 minuta.
-Bezbednosna je protekla nešto brže (10-15 minuta).
-Od dva travelatora kod novih C gejtova, radio je 1.
-Novi bus-gejtovi izgledaju svetski.
-Let je bio tačan i slabo popunjen.

U povratku:
-Let je bio tačan i na oko 3/4 popunjenosti.
-Mala zamerka za činjenicu da od bus-gejta do dolazaka prvi nivo mora da se prođe običnim stepenicama. Meni to nije problem, ali em imamo starije putnike, em neki imaju kofere na točkovima.
-Brzo sam preleteo dolaske, jedino što nigde u hodniku nisam našao toalet. Kada malo pre pasoške (dva nivoa niže) jesam, bili su čisti, ali smrdljivi. A čim nešto smrdi, govori da nije baš ni čisto, jelda.
-Pasoška faktički prazna.
-Kofer je brzo stigao.
-Na carini nije bilo nikoga na zelenom kanalu. Ipak, sada se duže izlazi sa izdavanja prtljaga na dolaske.
-Bila je gužvica, a nije bilo divljaka, ali ni uniformisanih lica, barem ne da sam ih ja video.
-Loš utisak ostavlja činjenica da je ispred zgrade još uvek sve u fazi privremenih rešenja. Lift do gornjeg nivoa je brzo naišao.
-Nedostaje jasan putokaz do stanice šatla za "Teslu".
-Plaćanje i preuzimanje automobila je prošlo bez većih problema, a primetio sam da je bilo premalo slobodnih mesta (aplikacija rekla 78). Posle oko sat se opet "standardizovalo" na preko 300. Moguće je da je ovo situacija u večernjim satima i(li) zbog 1. maja.

Bonus:
Čuo sam carinika na stanici busa/šatla kako sa nekim komentariše novu šverc-šemu "snalažljivaca". Odu u Tursku, po subvencionisanim cenama kupe 2-3 iPhone-a (navodno u Turskoj postoji neka varijanta, ne znam otkuda), a ovde onda preprodaju po "skoro tržištnim", a carinici im rade nižu carinsku stopu i oslobođenje od poreza.
 
Trazim A1 danas, izasao na parking sa dolazaka, i vidim jedva znak da je lijevo put odlazaka. Ok idi idi idi sve do garaze, tamo stoji znak da je desno, ka putu koji je zatvoren, a ja vidim predamnom a1 stoji 🫠 odlicno oznaceno i malo da se protegnu noge posle leta.
Zbog a1 ustedim barem 1000 din koje bih dao taksiju al kriju ga nesto, nadam se da ce se sve ovo gore zavrsit pa da bude jasnije a ne svaki cas neki novi lavirinti.
Mada, iduci put cu vjerovatno koristiti onaj novi parking sto je jeftiniji sto si duze tu (200 300 din dan), ispalo bi me me manje no 2400 din sto dadoh taxiju kad sam zurio u polasku, i to samo u jednom smjeru.
 
1200 динара ме је коштало за 4 дана, милина. занимљиво је да је тада било доста Бугара и Румуна паркираних на том паркингу (крајем марта). а када се коначно заврши нови систем саобраћајница, А1 ће стајати директно испред терминала. заједно са осталим линијама

а ја да сам на месту ДЈП, увео бих још 4-5 линија које би везивале град са аеродромом (десни клик за пуну резолуцију):

aerodromske-linije.jpg
 
Poslednja izmena:
Koliko su tačna slobodna mesta na appu? Jel lajv?

Imam let u 6:30, ujutro prvi A1 je u 06:00. 4 dana za 1200 dinara je puno bolje nego 2500 u jednom pravcu za taxi

Strah me samo da ne bude mesta pa da se zaje*******avam okolo tražeći skuplja

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Koliko su tačna slobodna mesta na appu? Jel lajv?

Imam let u 6:30, ujutro prvi A1 je u 06:00. 4 dana za 1200 dinara je puno bolje nego 2500 u jednom pravcu za taxi

Strah me samo da ne bude mesta pa da se zaje*******avam okolo tražeći skuplja

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
Prilično, očistili su keš sa servera.
 
Odlična kombinacija..meni isto za kratka putovanja od 3 dana 900din je odlično. Shuttle bus tačan i brz...plaćanje na automatu...milina ..pun pogodak! Video sam da su i okolni privatni parkinzi puni kao čep iako su duplo skuplji.
 
Još kada bi poboljšali javni prevoz do aerodroma za nas koji nemamo automobile.:(

A1 je korisna linija, ali zbog mini kombija često je krkljanac, a ni nema mesta za sve kofore, sa druge strane ima i GSP onu liniju, ali je pak previše zaobilazna, glavni grad od skoro 2 miliona stanovnika zaslužuje zasigurno bolje.
Mogli bi Francuzi da organizuju neku šatl liniju do grada koju bi vozio normalan autobus sa dovoljno mesta za prtljag i koja pak ne bi kružila previše do grada, nekada je nešto slično imao, ako se sećam dobro, "Jatov autobus".
 
Vrh