Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Problem je navodno bio rešen kad je počela koncesija, policija i komunalna je u početku radila svoj posao, taksisti su primali vaučere a divljaka nije bilo ili makar ne mnogo. Onda su prestali da rade svoj posao. Sada čitam da će od petka opet početi da rade svoj posao, jer se valjda podrazumeva da policija i komunalana ne treba da rade svoj posao osim ako ih ne proveravaš svakih nedelju dana. Zamisli da lekare, pekare, apotekare, učitelje i sve ostale struke moraš svake nedelje da podsećaš da moraju da rade svoj posao!

izvor:
https://www.b92.net/lokal/beograd/d...-i-policija-i-komunalci-i-obezbedenje-2324181

iz teksta:
Operativni tim će se sastajati svakih sedam dana, i pratiće situaciju, da li svaka služba radi svoj posao, i izveštavati o tome direktora Aerodroma Fransou Berizoa, ministra policije Bratislava Gašića i ministra građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Gorana Vesića
 
Tako je sa svim stvarima kod nas, taj neki nedostatak nadzora i sprovodjenja je sličan nedostatku održavanja.

Mnogo je skuplje i teže nešto sagraditi od nule nego održavati, ali iz nekog razloga naše društvo to ne shvata ili barem ne praktikuje.

A nadzor mora da postoji kod nas, to je jedini način. Dobar primer toga je premium salon Er Srbije. Kad sa ga otvorili u početku, pod Etihadom, je bio dobar koncept i dobro je funkcionisao. Međutim, onda je vremenom zavladao javašluk.

Nedavno su rešili da srede stvari i sad pod nadzorom dobro funkcioniše. Međutim, sve je to nekako privremeno jer u momentu kad nadzor prestane ili se smanji, sve će se vratiti na staro - javašluk.

Trebalo bi da uvedu nadzor i za kontrolu pasoša pa onda neko da javlja Vučiću ili kome već koliko policajaca radi na šalterima u datom trenutku, koliko njih sedi u kancelariji i pije kafu a red je dugačak, koliko njih je ljubazno, koliko pušta ljude preko reda, itd.

Zvuči suludo ali bez institucija i sistema, ovo je jedini način.

A sistem i institucije ne umemo da izgradimo, to smo dokazali kroz vekove. Onda barem daj ovo samo da funkcioniše.
 
Јаваш, тур. = споро, полако.

Па и то је неки систем, ако ће неко да јавља султану која службеница пије кафу уместо да је на шалтеру, само наопак (и краткотрајан).

За нас су једноставна решења, попут тог, да аеродром има своју такси службу а да остале тера Легија странаца, и сл.
 
Sa Tweeter-a, od juče
Na aerodromu je danas održan sastanak koncesionara, Ministarstva saobraćaja, MUP-a i taxi udruženja, kako bi se pronašlo rešenje za nelegalne taksiste. Od petka na aerodromu će biti pojačano prisustvo policije, Komunalne milicije i pripadnika fizičko tehničkog-obezbeđenja.
 
Koliko sve ovo jadno izgleda. Privatna firma izlazi da čuva pravni poredak zemlje, a drzava u fazonu “pa ajde, ali mi se plašimo…” do juče su do smrti maltretirali prodavce lubenica, sada ne mogu da zaustave par divljaka u vozilima. A taksisti poznati po bahataosti i tome da za jedan dan blokiranja slavije dobiju šta požele kao ostali nemi. Trebali su samo da razgovaraju sa divljacima na isti način kako tretiraju musterije, možda bi ovi sami otišli.
 
Nek odu u Bangkok pa nek iskopiraju sistem koji je tamo implementiran i potpuno je iskorenio divljastvo taksista na aerodromu. Ima jos primera naravno. Kao i uvek pitanje je samo volje.
 
Problem je navodno bio rešen kad je počela koncesija, policija i komunalna je u početku radila svoj posao, taksisti su primali vaučere a divljaka nije bilo ili makar ne mnogo. Onda su prestali da rade svoj posao. Sada čitam da će od petka opet početi da rade svoj posao, jer se valjda podrazumeva da policija i komunalana ne treba da rade svoj posao osim ako ih ne proveravaš svakih nedelju dana. Zamisli da lekare, pekare, apotekare, učitelje i sve ostale struke moraš svake nedelje da podsećaš da moraju da rade svoj posao!

izvor:
https://www.b92.net/lokal/beograd/d...-i-policija-i-komunalci-i-obezbedenje-2324181

iz teksta:
Operativni tim će se sastajati svakih sedam dana, i pratiće situaciju, da li svaka služba radi svoj posao, i izveštavati o tome direktora Aerodroma Fransou Berizoa, ministra policije Bratislava Gašića i ministra građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Gorana Vesića

U kojoj zemlji na svetu se održavaju sastanci ministara kako bi se rešio problem divljih taksista i "da li službe rade svoj posao"? Tragikomično.

Praksa je pokazala da službe ne funkcionišu i problem ne može da bude rešen na taj način već zahteva fundamentalno drugačiji pristup uz novi zakon
specijalno skrojen rešavanju ovog problema.

Umesto komunalaca, privatnog obezbeđenja i slično potreban je novi zakon koji će uvesti drakonske kazne za divlje taksiste koje se mere desetinama hiljada evra ili oduzimanje vozila, debele zatvorske kazne i anderkaver policijska operacija inspektora u civilu koji bi mogli na licu mesta da hapse divljake kao kriminalnu grupu uz zaplenu vozila i sve ostalo. I Eto rešenog problema za sva vremena.

Koji je čarobni razlog zašto se u ovoj propaloj državi ne menjaju zakoni, kaznene mere i ovlašćenja službi ukoliko praksa pokazuje da postojeća rešenja ne daju efekta? Neverovatno.
 
Razumem nepoverenje i skeptičnost Aerodroma prema predloženom rešenju gde svako radi svoj posao. Već se pokazalo da to radi samo na početku.

Kakva su ograničenja privatnog obezbeđenja? Kad bi Aerodrom posle otvaranja novih saobraćajnica ispred nove zgrade postavio veći broj privatnog obezbeđenja, do koje mere oni imaju pravo da koriste silu, snimaju vozila i lica taksista, privode, koriste oružje, blokiraju ilegalne taksiste na osnovu tablica itd?
 
Jel neki medij nekada zvanično zatražio komentar od Komunalne policije i/ili Mupa za ovu situaciju? Interesuje me koje je njjihovo zvanicno opravdanje što ne rade svoj posao
Верујем да га је још "Политика експрес" затражила, негде олимпијске 1984, и да су новинари добили уверавања од СУП-а Београд и од Градског секретаријата за комуналне послове да ће ствар бити решена у најкраћем року.
 
Koji je čarobni razlog zašto se u ovoj propaloj državi ne menjaju zakoni, kaznene mere i ovlašćenja službi ukoliko praksa pokazuje da postojeća rešenja ne daju efekta? Neverovatno.

Razlog si već označio u pitanju, kolega. Sutra slećem pa javljam ima li nekih promena. Mažda se divlji razbežaše sami, kad su čuli da je stvorena "koalicija odlučnih". :D
 
Pametno, kada neko vrši krivično delo ti umesto da ih pohapsiš i procesuiraš odlučiš da ih “oteraš” i još se kao ministar pohvališ time, uz napomenu da će oni poželeti da se vrate. Za one kojima je ovo sve ok nemam dalji komentar sem da im je potrebna stručna pomoć.
 
"Znam da se oni nadaju da će se brzo vratiti, da će ovo trajati nekoliko dana, ali im poručujem da neće trajati nekoliko dana, da se naviknu na redovno stanje, postanu normalni taksisti kao i svi drugi i da rade po zakonu, kako treba da rade”, dodao je Vesić."
Umesto da ih pohapse i sude za sve što su radili godinama, on se nada da će oni postati normalni taksisti. Užas.
 
Pa oni su im i dozvolili to da rade.. sad da se hapse..
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: bit
Ne vidim kako, ne mogu da hapse ako ilegalci samo stoje na dolascima i pecaju naivne. Privatno obezbeđenje praktično nema nikakva ozbiljna ovlašćenja. Zakon ne dozvoljava ni privremeno oduzimanje vozila.

Saobraćaj ispred nove zgrade terminala se otvara za mesec dana tj 1 juna i od tada će na donjem nivou biti sistem vaučera a na gornjem nivou će se naručivati taksi koji će čekati max 10 minuta. Nije ovo rešenje. Ne bi me čudilo da Vansi na kraju ipak napravi svoju taksi službu.
 
Zasto nije napravljena jedna ogradjena linija na donjem nivou za taxi vozila tako da ne mogu da se zaobilaze?

Zasto nije napravljen poseban izlaz za ljude koji uzimaju taxi, direktno sa dolazaka, tako da ne mogu da se mesaju sa ljudima koji cekaju nekoga?

Na taj nacin bi taxi zoni mogli da pristupe iskljucivo putnici i ovlasceni taksisti. Prvi u redu bi morao da prihvati voznju, a idealno bi bilo da aerodrom naplacuje taxi prevoz po zonama jer bi se time sprecilo da taksista naplati vise od propisanog.

Na razglasima na aerodromu bi mogla da ide i poruka upozorenja na divlje taksiste, kao i da bude dosta vise obavestenja o postojanju istih.
 
Zasto nije napravljena jedna ogradjena linija na donjem nivou za taxi vozila tako da ne mogu da se zaobilaze?

Zasto nije napravljen poseban izlaz za ljude koji uzimaju taxi, direktno sa dolazaka, tako da ne mogu da se mesaju sa ljudima koji cekaju nekoga?

Na taj nacin bi taxi zoni mogli da pristupe iskljucivo putnici i ovlasceni taksisti. Prvi u redu bi morao da prihvati voznju, a idealno bi bilo da aerodrom naplacuje taxi prevoz po zonama jer bi se time sprecilo da taksista naplati vise od propisanog.

Na razglasima na aerodromu bi mogla da ide i poruka upozorenja na divlje taksiste, kao i da bude dosta vise obavestenja o postojanju istih.

Kakva je to država koja će na aerodromu da upozorava putnike na postojanje kriminalaca taksista kao neke više nerešive sile umesto da se obračuna sa njim?

Da policija u civilu sprovodi stalno operaciju nadzora i hapšenja divljih taksista, uz zaplene vozila i drakonske kazne ovaj vid organizovanog kriminala bi bio odavno iskorenjen.
 
Sad će Aca Banjica da pređe u specijalce.. eno AV obećava 3000 evrića platu..
 
Prica se uglavom o divljim taksistima a ni oni legalni nisu bas nesto pitomi.... Da li moze neko da objasni sta je problem da udjem u prvo vozilo i da se odvezem do zeljene destinacije po ceni na taximetru?
 
Stvarno ne znam da li se ovo može desiti u Frankfurtu, ali ako ovo nije za najstrožu kaznu koncesionaru, ja stvarno ne znam šta je.

Jezivo je, nedopustivo stanje u centralnom toaletu kod A1, C1 kapija.

Dva pisora su van funkcije, obmotana crnim kesama, dva su zapušena i puna mokraće i nikog nije briga, dva rade.

Stanje u jednoj od kabina prosudite sami uz pomoć fotografije. Ja bih rekao da je na korak do bivše GŽS, ali našminkano. Samo nek je šareno.
20230428_182918.jpg
 
Vrh