Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Mislio sam na konkretne poteze koji bi bili preduzeti na aerodromu kako bi se taj zakon primenjivao…
Када се заком не примењује, људи се осиле и бахате као Батица и Маре81, изгледа да је потребна, као и за све у Србији, политичка одлука са врха,
па да Вучић нареди да се таксисти на аеродрому и уопште доведу у ред.
 
Политичком вољом уз примену закона као и институција министарства унутрашњих послова и правде такси превоз је лако довести у ред.
Без ове политичке воље, размишљам, могао би сам аеродром да уведе неке лиценце за улазак на посебан такси простор на аеродрому, и заједно са такси компанијама организује наплату, чиме ће се злоупотребе свести на минимум.
 
Mene interusuju konkretne ideje koje bi aerodrom preduzeo kako bi smanjio zloupotrebu na minimum. Pustite floskule tipa primena zakona uz organe reda i sl. Znamo da od toga nema nista. Dakle neke licence, rampe, vrste taxi kupona i sl. Sadasnji sistem sa vaucerima ne funkcionise.
 
Mene interusuju konkretne ideje koje bi aerodrom preduzeo kako bi smanjio zloupotrebu na minimum. Pustite floskule tipa primena zakona uz organe reda i sl. Znamo da od toga nema nista. Dakle neke licence, rampe, vrste taxi kupona i sl. Sadasnji sistem sa vaucerima ne funkcionise.
Садашњи систем са ваучерима, али са следећим елементима:
1. Аеродром склопи споразуме са такси удружењима која су вољна да учествују,
2. Аеродром организује ваучере - штампа, дели
3. Аеродром јавно сугерише путницима - користите само таксије са наше листе
4. Аеродром континуирано контролише функционисање ваучера - ако неко узме ваучер, а такси неће да га вози, он се окрене аеродромском службенику који стоји ту и каже "овај неће да ме вози", аеродромски службеник одмах зове диспечера такси удружења...
5. Ако се неко такси удружење покаже проблематично (понављају се преступи, има индиција да удружење подржава или не санкционише непрописно понашање), аеродром раскида уговор са тим удружењем и искључује га из система ваучера.

Разуме се, Аеродром није полиција и не може да утерује закон, али може пословним моделом да легално утиче на зараду или губитак зараде, што би требало да реши већину проблема.
 
Aerodrom bi morao da napravi ogradjen prostor za taksiste koji bi stajali tacno jedan iza drugog tako da ne moze drugi u redu da krene pre prvog. Na taj nacin bi prvi taksista u koloni morao da primi putnika i ne bi mogao da izvoljeva.

Veci problem je kako spreciti taksiste da ne naplacuju vise nego sto je na vauceru, pogotovo strancima. Ne znam da li je moguc neki model u kome bi aerodrom naplacivao taxi od putnika, a zatim taksista dobijao taj iznos. Na primer, zna se koji taxi je prvi u redu, aerodrom naplati taxi putniku i zatim se taj novac prebaci tom odredjenom taksisti. Nagadjam samo, ne znam da li je ovako nesto moguce.
 
Uz vaucer, svaki putnik dobije metalnu motku, koju moze upotrebiti ako ne moze da dobije voznju mirnim putem. Motku moze zadrzati za licnu upotrebu ili vratiti aerodromskom osoblju kada bude leteo sledeci put, kako bi bila ponovo upotrebljena radi ocuvanja zivotne sredine.

Sent from my SM-G981U1 using Tapatalk
 
Aerodrom bi morao da napravi ogradjen prostor za taksiste koji bi stajali tacno jedan iza drugog tako da ne moze drugi u redu da krene pre prvog. Na taj nacin bi prvi taksista u koloni morao da primi putnika i ne bi mogao da izvoljeva.

Veci problem je kako spreciti taksiste da ne naplacuju vise nego sto je na vauceru, pogotovo strancima. Ne znam da li je moguc neki model u kome bi aerodrom naplacivao taxi od putnika, a zatim taksista dobijao taj iznos. Na primer, zna se koji taxi je prvi u redu, aerodrom naplati taxi putniku i zatim se taj novac prebaci tom odredjenom taksisti. Nagadjam samo, ne znam da li je ovako nesto moguce.
Sada ozbiljno, platis vaucer na salteru, das taksisti i on posle pokupi pare za taj vaucer.

Sent from my SM-G981U1 using Tapatalk
 
Sto ne bi bilo, prilicno je jednostavno.

Inace easyJet preusmeren, ne znam razlog
dfd199adabb0af09c24b50d0e91b4091.jpg


Sent from my SM-G981U1 using Tapatalk
 
Sto ne bi bilo, prilicno je jednostavno.

Inace easyJet preusmeren, ne znam razlog
dfd199adabb0af09c24b50d0e91b4091.jpg


Sent from my SM-G981U1 using Tapatal
Каже њихова апликација да није било горива у Београду па су морали да дотанкују у Венецији. Да л’ зна неко више детаља?
 
Evo ja ću izneti skorašnje iskustvo sa Orlyja...dođeš na mesto koje je obeleženo za Taksi prevoz...čekaš u redu jako kratko...radnik aerodroma ti zove taksi i usmeri te koje je tvoje vozilo. Cene: Left bank 37e, right bank 42e...bez obzira koliko putnika ima i torbi...vozila uglavnom Camry ili nešto bolje...platiš čoveku u zavisnosti na koju te stranu vozi...prosto i jednostavno.
 
E, pa, nekad se vozilo po taksimetru sa tog aerodroma i nije bilo nikakvih problema. Dočim je kod nas bilo isto kao danas. Pokazatelj koliko, umesto da mi idemo ka Evropi, Evropa ide ka nama...
 
E, pa, nekad se vozilo po taksimetru sa tog aerodroma i nije bilo nikakvih problema. Dočim je kod nas bilo isto kao danas. Pokazatelj koliko, umesto da mi idemo ka Evropi, Evropa ide ka nama...
Pa kako nije bilo problema? Uvek su nesto muljali sa taksimetrom, pogotovo ako je stranac u vozilu. Sama ideja vaucera i fiksne cene je dobra, ali je primena same ideje uzasna.
 
To mi je palo na pamet, samo ne znam da li je izvodljivo.
Tako rade npr u Brazilu.
Izadjes i zgrade do posebno oznacenog saltera za taksi , das im adresu, izracunaju koliko kosta, platis kes ili kartica, dobijes priznanicu iz dva dela, jedan deo taksisti , drugi tebi i zahvalis se taksisti kad te doveze gde si krenuo u pola tri ujutro
Vrlo efikasno i transparentno, svi zadovoljni.
Taxi Airport GRU - Hotel.jpg
 
Ваучер је лоша ствар и изнуђена је мера.
Прво, аеродром мора да има место за таксисте, ограђено, наткривено. На та места могу само лиценцирани таксисти којима је проверен таксиметар. Још боље је град изделити на зоне и давати обавештења о фиксним тарифама.
Удружења губе лиценцу за аеродром уколико се испоставља да таксисти деру путнике.
 
Slazem se da mora da ima mesto za taksiste, ali bih ga napravio tako da nema "necu da te vozim, vidi sa kolegom iza", i slicnih folova. Dakle, svi u jedan red i ulazis u prvi taxi. Ta taxi zona mora biti ogradjena i samo ovlasceni taxisti mogu da udju.

Da li stvarno mislis da ce neki stranac sad da se bakce da prijavljuje taxi udruzenje, pritom ni ne zna koje je to tacno? Taxisti ne deru nas Srbe, vec iskljucivo strance. Vec poznate fore. Apsolutno smatram da aerodrom treba da prodaje vaucere za taxi, a zatim taxista ili njegovo udruzenje da pokupi "pazar" od aerodroma.
 
Не такси удружење, веч да на сајту аеродрома напише коментар возио се тад и тад, наплаћено ми је толико и толико а даље аеродрим сам ради.
 
Pa kako nije bilo problema? Uvek su nesto muljali sa taksimetrom, pogotovo ako je stranac u vozilu. Sama ideja vaucera i fiksne cene je dobra, ali je primena same ideje uzasna.
Ех, знаш кад је било то што ја помињем... Рено 11 и 80 и кусур франака до поменуте Леве обале;)

Реално је временом такси на аеродрому свуда постао проблем. Сећам се да су у Бечу пре 15-ак година додавали 5 евра на таксиметар кад возе са аеродрома, званично. А био већ и ЦАТ воз за 14 евра без стајања до центра, и добри аутобуси...

Реално, то са ваучерима је решење, само да се добро спроводи. Можда и плаћање унапред - таксиста добије ваучер који може да наплати на аеродрому и негде у граду.
 
у Барселони таксисту можеш да зауставиш на улици испред терминала. минимална цена је 20€, а таксиметар је укључен цело време вожње
 
Topla voda odnosno točak su već izmišljeni odavno, nema šta da se izmišlja za taksiste što nije već izmišljeno samo ako se sprovodi do kraja. Vaučer sistem kao ovo iz Brazila sam sreo na raznim mestima po Karibima. Stoje policijska kola odmah pored pa taksisti ne pada na pamet da odbije vaučer a vide se i kamere koje sve snimaju iz par uglova. To je razlika u odnosu na Beograd.

Na Tesli ne može čovek da nađe kolica za prtljag nigde u blizini mesta gde taksisti ostavljaju putnike. Pre par nedelja je bila scena sa tročlanom porodicom sa nekoliko kofera plus ručni prtljag koje je taksista ladno ostavio a oni izbezumljeni jer nigde na vidiku nema kolica. Sramota i primitivizam. Kad sam već krenuo, treba da potkačim i Er Srbiju gde im je dodatni prtljag uredno plaćem na čekinu ali je kasnije tokom bordinga izašla poruka da prtljag nije plaćen i onemogućen im je ulaz u avion. Srećom to se raščistilo na vreme ali ljudi koji je to devetnaesti vek kad se takve stvari događaju! Ne zanima me da li je kriva banka ili Er Srbija, ovo ne sme da se dogodi!
 
Када ће почети друга фаза продужења ходника Ц?
Не могу да нађем неку вест са најавом почетка радова.
 
Govorili su kada se zavrsi prvi deo C kraka, ali izgleda nista od toga za sada. Verovatno ce krenuti kada zavrse ovaj centralni deo.
 
Vrh