Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Bukvalno ne znam nikoga ko kupuje nešto u preskupim i precenjenim aerodromskim radnjama. Eventualno nekad neku hranu ali to je to.

A što se tiče murije, nisam nikad imao neko posebno iskustvo. Uglavnom su mrtvih, nadrndanih pogleda, obave svoj deo posla, i to je to, ide svako svojim putem. Nisam imao ispade s njima ni u pozitivnom ni u negativnom smislu. I da, po inostranstvu svakako jesu ljubazniji.
 
То што не знаш, не значи да их нема. Сигурно не стоји та продавница тамо да би људи парили очи. Постоји одређена социална жила људи којима остају средства и који немају идеју где да потроше. Е такви онда се пецају на разне "симулакре*" као што су те неке брендиране продавнице.


*- Читати Жана Бодријара
 
Ipak se dovodi posto je legalan vlasnik aviona Iranski Qeshm Fars Air, ciji je CEO bio na letu zajedno sa velikim brojem poslovnih ID-ova raznih Venezeulanskih i Iranskih kompanija. Ta aviokompanija se takodje tereti da krijumcari oruzja po celom svetu. Vrlo vrlo zanimljiva prica :)
Odakle info da je Qeshm vlasnik aviona? Ja koliko sam nasao, vlasnik je bio Mahan, a zatim je prodat Conviasi. Isto sam procitao i na SimpleFlying.
 
То што не знаш, не значи да их нема. Сигурно не стоји та продавница тамо да би људи парили очи. Постоји одређена социална жила људи којима остају средства и који немају идеју где да потроше. Е такви онда се пецају на разне "симулакре*" као што су те неке брендиране продавнице.


*- Читати Жана Бодријара
Ma, neka naprave te skupe butike, nije sporno, ali neka naprave i neki lokal za ono što bi trebalo da bude neka srednja klasa, tipa, picerija, ekspres-restoran, ili čak supermarket (toga ima normalno po Zapadu).
 
ili čak supermarket (toga ima normalno po Zapadu).
Французи ће направити апсолутно све што им доноси профит јер су због истог и дошли. Ако ће већина путника да буде истог менталног склопа, направиће као на западу, ако буду други, прилагодиће се њима. Мада сада због глобализације сви су људи исти. Верујем да ће да шљашти на све стране.
 
Odakle info da je Qeshm vlasnik aviona? Ja koliko sam nasao, vlasnik je bio Mahan, a zatim je prodat Conviasi. Isto sam procitao i na SimpleFlying.

Još uvek nije potpuno jasno ko je pravi vlasnik aviona. U svakom slučaju, znaju se aerodromi na koje je ovaj avion sletao od 2019. godine do danas. Lepo društvo :)

Emtrasur - mapa odredišta od 2019.png
 
Па добро, у друштву смо Буенос Ајреса...

buenos-aires.jpg


А ту је и Мехико...

Једно време су нам се сударали безвизни израелски и ирански туристи, а сад руске и украјинске избеглице. Добро је за авио-саобраћај, ако ни за шта друго:)
 
А, па зато сад хоћемо да нам нико у свету не уведе санкције. Засад нам иде добро.

Шалу на страну, ово друштво није баш најбоље - осим Кине (економски) и Мексика, ту нема просперитетних земаља. Аргентина се нпр. срозала на ниво Србије, негде догодине или оне тамо бисмо могли и да се изједначимо, што би било први пут у историји. Још ћемо се ми овде попети на врх - ако се не сруши планина.
 
Ко ће да ми напише које друштво добро, који су критеријуми те доброте и како се ми уписујемо у ту доброту, тј чиме можемо да тј доброти да допринесемо, или да конкуришемо?
 
Pa npr. sarađujemo sa Rusijom i ne uvodimo joj sankcije - pa ih ni Rusija ne uvodi nama.

(Uveli smo, doduše, Belorusiji, al to nije bilo na nasolovnoj Službenog glasnika, tj. Informera)
 
Французи ће направити апсолутно све што им доноси профит јер су због истог и дошли. Ако ће већина путника да буде истог менталног склопа, направиће као на западу, ако буду други, прилагодиће се њима. Мада сада због глобализације сви су људи исти. Верујем да ће да шљашти на све стране.
Не само супермаркет већ су планирали ако се добро сећам и аутлет центар/ шопинг парк према аутопуту. За почетак је свакако довољан супермаркет али изван терминала, јер не би само путници ишли у супермаркет већ и сви запослени у околини аеродрома.
Мене више занима када ће да подигну хотел који је такође потребан, ако се већ откаже лет, а видимо да је то чест случај у летњој сезони, да путници барем поред свих мука могу да добију преноћиште од авиокомпаније а не да спавају по клупицама....
 
Не само супермаркет већ су планирали ако се добро сећам и аутлет центар/ шопинг парк према аутопуту. За почетак је свакако довољан супермаркет али изван терминала, јер не би само путници ишли у супермаркет већ и сви запослени у околини аеродрома.
Мене више занима када ће да подигну хотел који је такође потребан, ако се већ откаже лет, а видимо да је то чест случај у летњој сезони, да путници барем поред свих мука могу да добију преноћиште од авиокомпаније а не да спавају по клупицама....
Hotel je potreban kao malo vode na dlanu. Postoje neki pansioni u širem krugu (Surčin i sl.), ali nam treba nešto a la "Ibis". Ovo za šoping-park jeste pominjano, ali mislim da nije aktuelno. Ako supermarket ne bude u okviru terminala, onda mora postojati topla veza sa njime.
 
Dopuna: Ovo je najbolji hotel u relativnoj blizini aerodroma i, bogami, više nego pristojno deluje:
 
Како ли се држи аеродром после овог потопа, кад је био хаос после оне кишице пре неку недељу.
 
Da li je bolje izabrati karte odlazak petak, povratak subota ili odlazak subota, povratak nedelja.
Kada je manja guzva na aerodromu, kad ima manje letova?
 
Vecu razliku ti pravi koje je doba dana nego koji je dan. Pogledaj na sajtu aerodroma kada su talasi najveci i kada su carteri da steknes ideju i uporedi sa letom koji zelis da bukiras.
 
Хајнан убацио летове у систем, како јавља EX-YU Aviation почињу већ 16. јула. Повратни лет за Пекинг неће бити директан јер има једно стајање у граду Далиану због тзв. Ковид протокола. Временски ће се повратни лет уклопити у њихов распоред летова ка осталим градовима у Кини па ће путници моћи да ухвате конекције.

Надам се да ћемо овај пут имати више среће са овом авиокомпанијом. Ово ће можда променити и планове Ер Србије о увођењу нових линија ка Кини и да се коначно фокусирају на Торонто и Чикаго јер те руте тренутно имају највише смисла, али се политички форсирају искључиво руте ка Кини. По мени је боље решење да Кинези држе своје руте а да се ми фокусирамо на САД и Канаду.
 
Vrh