Centralizovani gejt počinje sa radom 11.4., a dali će otvoriti i C hodnik stvarno ne znam.
Ne zna se. Aerodrom ne objavljuje detaljne rokove i datume. Skoro sve bi trebalo da bude gotovo do 2025.Moze li neko na ovom renderu da obelezi sta do kad treba da bude zavrseno za nas koji ne pratimo na casu? Hvala.
Tako je "Pantograf"...na centralizovanom je pištolj držao zalepljen za članak noge a posle kad je prošao tu prvu kontrolu malo se zeznuo misleći da je uspeo pa je u wc-u prebacio pištolj u akt tašnu i onda pao na drugoj KD kontroli na gejtu A6...Тад је била дупла контрола - и централизовно, и на гејту. Па се чак једном десило да је извесни хрватски бизнисмен поред ових "централних" на лет ваљда за Тирану пронео пиштољ (заборавио), па је тек мурија на гејту то открила.
И кад смо код тога, сада већ све контролише приватно обезбеђење, а ја много више волим кад то, као некад, раде полицајци (чисто сумњам да би толике самоубице 11.9. прошле поред ригидних пандурчина).
Izvor: Instagram stranica Aerodroma: https://www.instagram.com/beg.aero/Uzbudljiv dan za nama!
Testirali smo 6 novih avio-mostova, izveli simulaciju zemaljskog opsluživanja vazduhoplova na proširenom delu terminala, a korišćena su 2 aviona tipa A319 iz flote @airserbia.
Da, skarabudzena budzevina iz 70-ih. Nesto ruznije tesko je videti. Ali lici na nas i nasu nesposobnost da se u bilo cemu vinemo iznad pukog proseka.Po meni je glavni problem tornja sto je dizajn iz 70tih sa tim ostrim uglovima i presijavajucim panelima. Ne pripada 21. veku niti novom ambijentu aerodroma. Vidi se da je projekat izvucen iz neke Energoprojektove fioke i da nije adaptiran.
Izvor: Instagram stranica Aerodroma: https://www.instagram.com/beg.aero/Pogledajte prilog 128415
Incident na aerodromu "Nikola Tesla"; umalo velika tragedija
Incident se dogodio u petak 18. februara, prilikom poletanja aviona "Flaj Dubaija", najverovatnije punog putnika, navodi se dalje u tekstu i ističe da je moglo doći i do ozbiljnijeg incidenta ili nesreće.www.b92.net
Jbg, desava se, mada nema opravdanja ni razumevanja. Ne znam koje su procedure za AKL, ali posada (oba pilota zasebno) po ceklisti mora da se uveri da izlazi na stazu na zeljenoj spojnici u zeljenom smeru.
Nedavno je posada Air Arabije sa maticnog aerodroma poletela u suprotnom smeru, izlupali prilazna svetla, za malo se nisu ubili.