peper.mint
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 12.11.2019.
- Poruke
- 1.100
- Pohvaljen
- 2.115
Kao priča o starcu, unuku i magarcu: ne može se svakom ugoditi.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=909404#p909404:38pc0s3d je napisao(la):boca-ica » Sub Dec 18, 2021 4:11 pm[/url]":38pc0s3d].... kako se može saznati pravi razlog zašto je neki let kasnio...
Pa u avio saobracaju nema kaubojštine ako se ne stigne na ,,slot,, ( vreme ) mora da saćeka PO REDU prvi slobodan
Sva naša posada su majstori u ,,peglanju,, al ni oni nisu svemoguci.... Čak i zaposleni
aerodeoma često nad ljudskim naporima stignu da ispeglaju ubrzavajuci vreme od sletanja do poletamja ...
jbg. zimski period ume da ima i previše nezgodacija što bi rekli tu komplikejdit za objašnjavanje putnicima , pa je za obe strane bolje i lakše tumačenje samo - kašnjenje-
Sve stuacuje kompezacije šteta ima naširoko navedeno u podebelom ,, gomu,, ko ga ne mrzi a dokon je, može da ga lista
Jesi 100% siguran da će taj što dođe iz Damaska ući u avion bez KD kontrole...?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=909425#p909425:16wk870a je napisao(la):boca-ica » 18 Dec 2021, 18:15[/url]":16wk870a]Kao prvo ,,centralna ,, je žešca glupost jer time tranzitni pax iz Damaska bez kontrole ulazi u gejt za Frnkfurt, Njujork i dr.
Aha... :kafa:Jesi 100% siguran da će taj što dođe iz Damaska ući u avion bez KD kontrole...?
Izvinjavam se ali zar putnik koji je u dolasku na A3 ne ide na sprat i kreće se dolaznim hodnikom? Cilj je razdvajanje dolaznih i odlaznih putnika. Kako neko pri dolasku može da koristi toalet koji je namenjen putnicima u odlasku. Putnik se u dolasku na A3 penje na sprat, pa se kasnije spušta jedan sprat niže u zoni gde su transferi i tu prolazi KD kontrolu pre ulaska u zonu za odlaske.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=909522#p909522:19z79yra je napisao(la):boca-ica » Ned Dec 19, 2021 6:16 am[/url]":19z79yra]Aha... :kafa:Jesi 100% siguran da će taj što dođe iz Damaska ući u avion bez KD kontrole...?
Na pr.
dolazak na zlaz A-3... razne kratke stanke kao wc , bejbi room , i sl. je u zajednickom tranzitu .... nastavak ka dr. servisima i službama sve do centralnog KDa
nakon kojih opet u isti zajednicki tranzit sa wc ,bejbi room i sl ... pa ulaz u A-1.... i bum.
Zato Imperativ jeste da svaki gejt ima svoju KD,
tj. ako ima više KD punktova ne može se nazivati jednim centralni sistemom naročito što i arhiktektonsko rešenje
ne predvidja takvu opciju.
Eto
Ovo je plan ,,na brzaka,, zamisli sitiacije koje se planiraju mesecima.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=909485#p909485:379j7yvs je napisao(la):
Sačekajmo da vidimo. Ne znam odgovor ali verujem da kroz fizičku barijeru ne mogu da prođu. Putnici sa svih izlaza idu na sprat i hodnikom.dolaze do dela gde je sprat nìže transfer + KD a sprat niže dolazak. Verujem da je u tom dolaznom.delu predviđeno i nekoliko toaleta i prostorija za presvlačenje beba itd...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=909556#p909556:3lwcvkuw je napisao(la):boca-ica » Ned Dec 19, 2021 10:40 am[/url]":3lwcvkuw]Grrr... ajd izbroj mi koliko razlicitih i odvojenih prostora za presvlačenje ili podoj beba ima u celoj tranzitnoj zoni
na toj putanji
kao i što ne znamo da li će država plaćati penale koncesionaru aerodroma ako posle 2025. ne bude godišnji promet od 15 miliona putnika – mi to ne znamo, jer nijedan ugovor nije dostupan, a kad dođe vreme da se plati ceh – konobar dođe kod građana, ne kod premijerke, ministra ili predsednika. A konobar uvek dođe“, dodao je.