Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Знам и ја повелики број српско-српских распалих бракова, и још више средовечних српских вечитих самаца/самица, по томе смо ми далеко гори од северњака, који чак и деце имају поприлично (то би, по некој логици, ипак значило да смо мање друштвена бића, какогод ми себе видели кроз сопствене ђозлуке). Као што више пута написах, Београд је изузетно отуђен град, секвенциониран на затворена друштва - за разлику од практично свих западњака, ми изађемо у ноћни клуб и тамо нас не занима нико ван екипе с којом смо изашли, што је безброј странаца приметило - за неке групе, попут ијекавских жена соло досељеница из динарских крајева и репродуктивно прохибитивна средина (ове са југа пређу на београдски говор и лако се уклапају и мешају, али сг видим да си је и на људи там доле докурчило, па се можда неће тако лако асимиловати, чиме ћемо остати још усамљенији - док су у Норвешкој нпр. сви дијалекти равноправни), стога уопште не мислим да ми имамо основа да некоме причамо да не жели да се дружи или да му сметају различити.
 
Planule karte za letove od Niša do Beograda – evo po kojoj ceni
Er Srbija juče je saopštila da će od 4. januara krenuti da leti sa aerodroma „Konstantin Veliki“ u Nišu do Beograda, Istanbula, Frankfurta (Hana), Kelna i Ljubljane, a već danas se na sajtu te kompanije može videti da su karte za pojedine letove već rasprodate ili da su u ponudi još samo jedna ili dve karte
Najveće iznenađenje za Nišlije predstavlja uvođenje redovne avio-linije od Niša do Beograda, a upravo na toj liniji su pojedini polasci rasprodati.

Cena karte, kako je navedeno na sajtu Er Srbije, od niškog aerodroma do aerodroma „Nikola Tesla“ u jednom pravcu može da se kupi za najmanje 2.478 dinara, dok je najniža cena povratne karte 6.254 dinara, s tim što ove cene važe za putnike koji putuju samo sa ručnim prtljagom.

Oni koji na put moraju da krenu sa koferom, kartu će morati da plate najmanje duplo više.

Prema najavi nacionalnog avio-prevoznika na liniji Niš – Beograd će saobraćati Airbus A319 i ATR 72. U zavisnosti od toga kojim avionom se putuje, let u jednom pravcu će trajati 40, odnosno 55 minuta.

https://nova.rs/magazin/putovanja/planu ... ojoj-ceni/
 
Na koju foru će let Bg-Niš Erbasom trajati 40 min? Pa za toliko se stigne do Tivta, ovo nema šanse da traje duže od 25 min.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=910429#p910429:1eqvo03a je napisao(la):
Пантограф » Wed Dec 22, 2021 12:45 pm[/url]":1eqvo03a]Знам и ја повелики број српско-српских распалих бракова, и још више средовечних српских вечитих самаца/самица, по томе смо ми далеко гори од северњака, који чак и деце имају поприлично (то би, по некој логици, ипак значило да смо мање друштвена бића, какогод ми себе видели кроз сопствене ђозлуке). Као што више пута написах, Београд је изузетно отуђен град, секвенциониран на затворена друштва - за разлику од практично свих западњака, ми изађемо у ноћни клуб и тамо нас не занима нико ван екипе с којом смо изашли, што је безброј странаца приметило - за неке групе, попут ијекавских жена соло досељеница из динарских крајева и репродуктивно прохибитивна средина (ове са југа пређу на београдски говор и лако се уклапају и мешају, али сг видим да си је и на људи там доле докурчило, па се можда неће тако лако асимиловати, чиме ћемо остати још усамљенији - док су у Норвешкој нпр. сви дијалекти равноправни), стога уопште не мислим да ми имамо основа да некоме причамо да не жели да се дружи или да му сметају различити.
Samo još da odgovorim na ovo i neću više da skrećem sa teme. :lol:
Stockholm je ubedljivo svetska prestonica samaca, skoro 50%, proguglaj, da se uveriš :).
To što u klubovima se ne može upoznavati druge, u Srbiji, uvek sam smatrao da su mladi u Srbiji umišljeni i arogantni, a ne nedruželjubivi i hladni. No to mi nije smetalo, jer i ja sam bio dodjoš u Srbiji, kao proterani Srbin iz hr, i prihvatam da niko nije savršen, imate vi dole mnoogo kvaliteta(kad generalizujemo odredjene grupe).
Što se tiče narečja, apsolutno se slažem. Evo i ja pišući postove ovde, pišem ih na ekavici, iako pričam srpski, ijekavicu. I uvek me je smetalo dok sam živeo u srb što su nas ijekavce primoravali da pričamo ekavicu iako ijekavicom priča rekao bih ugrubo 30 posto Srba.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=910562#p910562:xfh1qbir je napisao(la):
Vox91 » Sre Dec 22, 2021 6:22 pm[/url]":xfh1qbir]Na koju foru će let Bg-Niš Erbasom trajati 40 min? Pa za toliko se stigne do Tivta, ovo nema šanse da traje duže od 25 min.
Block time je 40min. Sam let traje oko 30 minuta, ne moze na vise od 20000ft da se popne.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=910593#p910593:2wncrlec je napisao(la):
lukakaludjerovic » 22 Dec 2021 07:41 pm[/url]":2wncrlec]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=910562#p910562:2wncrlec je napisao(la):
Vox91 » Sre Dec 22, 2021 6:22 pm[/url]":2wncrlec]Na koju foru će let Bg-Niš Erbasom trajati 40 min? Pa za toliko se stigne do Tivta, ovo nema šanse da traje duže od 25 min.
Block time je 40min. Sam let traje oko 30 minuta, ne moze na vise od 20000ft da se popne.
Na tolikim relacijama turboprop je uvek isplativiji.
 
Naravno, tu mlaznjak leti samo ako je pun. Stvarno ne razumem logiku da se stavi A319 za Nis, ali to je verovatno zbog ferry letova.
 
Evo ga C1, raste, izgleda da će biti spuštanje s drugog na prvi sprat za dolazne putnike...





A ova metalna konstrukcija ide valjda gore na vrh... :sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=910562#p910562:1cqzwb1a je napisao(la):
Vox91 » Sre Dec 22, 2021 6:22 pm[/url]":1cqzwb1a]Na koju foru će let Bg-Niš Erbasom trajati 40 min? Pa za toliko se stigne do Tivta, ovo nema šanse da traje duže od 25 min.

40 minuta traje let po planu. Realno, skoro sigurno ce da se leti direkt, pa ce da ispadne ~30 minuta
 
Aerodrom u blatu

Kopaju ove šipove uveliko

Skinuli su jedno 4-5 metara visine zemlje sa gornjeg parkinga,sada je sve u visini podruma

"Blato Bili
-Ilovača šta ćeš ni ja je ne volim,takav je posao"

Toranj lepo napreduje

Stavljaju panele na ovu nadogradnju za dolazne putnike starog C (zanimljivo mi je da je ovo sad ispalo višlje od novog dela)

Sa pogledom na vojvođansku ravnicu,ovako sada izgleda onaj tunel

I tu su stavili neku armaturu za stubove
 
Danas dva širokotrupca u razmaku od desetak minuta od Beograda ka Moskvi, A330 Er Srbije i A330 Aeroflota. Negde oko 9 uveče dolazi i 787-9 iz Kine. Dobar promet pred kraj godine a aerodrom je prešao 3 miliona putnika još u novembru. Sada je samo pitanje dokle će da dogura do kraja godine, verovatno između 3.3 i 3.4 miliona. I dalje je nezahvalno prognozirati za sledeću godinu ali se nadam preko 5 miliona u 2022.

Prošlo je 3 godine od početka koncesije i za nekoliko dana 4 godine od kad je objavljen pobednik koncesije. Jako mnogo toga je napravljeno do sada i mora se priznati da su pod ovim uslovima napredovali bez zastoja što je za svaku pohvalu. Jeste dobro ali kad se vidi šta još treba da se uradi onda nije idealno.

Da mi je neko pre 4 godine rekao da se ni za 4 godine neće videti obrisi novog dela centralnog terminala pa ja ne bih verovao! Prva faza novog aerodroma u Istanbulu je otvorena za nešto više od tri godine od početka konstrukcije, pa vi uporedite šta je sve tamo napravljeno od nule za to vreme.
 
Пред нову годину не можеш да се надовозиш људи што у Москву, што у Београд
 
Dobro došli u 2022!

jan2022a.JPG

Ovih dana je bila velika gužva na aerodromu. Iz Moskve je Aeroflot slao najveći avion u floti Boeing 777-300

VP-BGF:

https://www.jetphotos.com/photo/10427854

jan2022g.JPG

Ogromna gužva sa izlaskom ljudi iz kola, deluje dosta neorganizovano i haotično. Redovi sa čekanjem na šalteru pošte i duplim redom koji je išao kroz ceo Terminal 1 pa kroz vrata pa još napolju. Ovo mora da se bolje organizuje pre dolaska letnje sezone:
jan2022f.JPG

jan2022e.JPG

jan2022d.JPG

jan2022c.JPG

jan2022b.JPG

slike sa Googla
 
Jel ovo u Batajnici ima neke veze sa aerodromom, zeleznica?
 

Prilozi

  • Screenshot.png
    Screenshot.png
    409,3 KB · Pregleda: 1.155
Ne, to je novi intermodalni terminal za prebacivanje robe (kontejnera) sa vagona na kamione i obrnuto.
 
https://www.exyuaviation.com/2022/01/belgrade-airport-seeks-to-develop-long.html

Aerodrom Beograd nastoji da razvije mrežu prekookeanskih letova

VINCI: Moramo da obezbedimo Er Srbiji alate da ponudimo nove rute - posebno duge i srednje linije :)

O kojim alatima oni govore? Špicangle? Turpije? Er Srbija je imala sve alate još 2016 godine da krene za Njujork. Pare uvek pomažu ali ne vidim kako bi VINCI tu pomogao.
 
Ako ponude velike popuste za uvođenje nove dugolinijske destinacije onda to važi kako za Er Srbiju tako i za druge aviokompanije. I dalje ne vidim kako mogu da pomognu samo Er Srbiji.

Mislim da nema nikakvog magičnog alata koji aerodorm može da ponudi. Jedino što treba da se dogodi je da CEO-u Er Srbije izraste jedan par organa koje trenutno nema, pa će onda imati hrabrosti da krene sa novom linijom na daleko. Onaj prethodni CEO je imao savršen alibi u obliku pandemije ali Jirži neće moći dugo da se vadi na to.
 
Па не треба ни да покреће ако нема рачунице. Од Кине мислим да скоро нема ништа, Бога питај за после, Чикаго и Торонто су јаки у сезони, а шта да радиш зими са два широкотрупца. Није лака једначина.
 
Kina se otvara ove godine, tu će sigurno biti turista kad krene. Za ostale destinacije počne se sezonski pa se posle proširi na celu godinu. Recimo zimi Njujork, Toronto ili Čikago 2 puta nedeljno tj barem dva grada po 2x. Dovoljno da jedan avion bude solidno zauzet. Drugi avion se zimi daje nekom na wet lease ili leti čartere na tropske destinacije, pomogne oko Nove Godine, ide van sezone na održavanje jedan pa drugi itd. Treba hrabrosti da se krene, posle će ići sve bolje kao sa Njujorkom. Promašio sam temu, ovo je za Er Srbija a ne aerodrom.
 
Vrh