Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Wizz air je nove rute koje su ranije pomerene za 1.9 odložio do daljnjeg.

Letove više nije moguće izabrati iako su i dalje u kalendaru. Dobio sam refundaciju za Keln-Beograd. Verovatno sledi zvanično obaveštenje u narednih par dana.

Baš šteta, zanimljive lokacije su bile u najavi. A i uticalo bi na broj putnika, makar za ovu godinu da se izvuče malo više.
 
IMG-20200808-124441.jpg


armatura novog tornja viri preko ograde ali nisam uslikao
 
duke23":buu7iyq5 je napisao(la):
Wizz air je nove rute koje su ranije pomerene za 1.9 odložio do daljnjeg.

Letove više nije moguće izabrati iako su i dalje u kalendaru. Dobio sam refundaciju za Keln-Beograd. Verovatno sledi zvanično obaveštenje u narednih par dana.

Baš šteta, zanimljive lokacije su bile u najavi. A i uticalo bi na broj putnika, makar za ovu godinu da se izvuče malo više.
odlozeno je za mart 2021.

Naravno da im se ne isplati kada nigde ne smemo da idemo bez negativnog pcr testa.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=764081#p764081:2ld3xyos je napisao(la):
lukakaludjerovic » Pet Avg 07, 2020 11:20 pm[/url]":2ld3xyos]postojeca pista broj 30 ima CAT III, dok pista 12 ima CAT I

apsolutno je nelogicno graditi bilo kakvu ‘pravu’ pistu na aerodromima kao sto je beogradski, a da nema najvisu kategoriju za sletanje po magli, tj. CAT III

Staza 12 ima ILS CAT IIIb, a 30 ima ILS CAT I
 
priča se o novih 8 avio mostova u prvoj fazi, da li to znači da ćemo kao nove dobiti C7-C14, ili koje već?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=764333#p764333:1w173fj6 je napisao(la):
ilija » Ned Avg 09, 2020 9:46 am[/url]":1w173fj6]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=764081#p764081:1w173fj6 je napisao(la):
lukakaludjerovic » Pet Avg 07, 2020 11:20 pm[/url]":1w173fj6]postojeca pista broj 30 ima CAT III, dok pista 12 ima CAT I

apsolutno je nelogicno graditi bilo kakvu ‘pravu’ pistu na aerodromima kao sto je beogradski, a da nema najvisu kategoriju za sletanje po magli, tj. CAT III

Staza 12 ima ILS CAT IIIb, a 30 ima ILS CAT I

pomesao sam, izvinjavam se
 
Malo sličica



Ovde se vidi koliko je novi deo izbačeniji u odnosu na stari

Kraj zgrade još malo pa do autoputa


 
Taj smaknuti deo nije bas idealno arhitektonsko resenje, ali koga briga, radice posao.
 
U članku o radovima na Tango six-u ne pominje se kada će početi proširenje terminala 2, da li će promeniti fasadu, šta će biti sa starim tornjem, planovima o mogućoj saradnji sa Muzejom vazduhoplovstva itd..

Ima li neko fotke starog i originalnog izgleda enterijera terminala 2? Voleo bih da ih vidim, pošto sam mogao nešto na blic da pogledam jedino u par kadrova naših starih domaćih filmova.
 
Nadam se da će na proširenom delu iza C6 biti ulaz da ako imam let na npr C14 ne moram da idem okolo. Čak i ne mora da bude check in hall, dovoljan bi bio baggage drop za one koji su se prijavili na let online.

Hoće li možda biti i pokretnih traka?
 
Vox91":18hptxlf je napisao(la):
U članku o radovima na Tango six-u ne pominje se kada će početi proširenje terminala 2, da li će promeniti fasadu, šta će biti sa starim tornjem, planovima o mogućoj saradnji sa Muzejom vazduhoplovstva itd..

Ima li neko fotke starog i originalnog izgleda enterijera terminala 2? Voleo bih da ih vidim, pošto sam mogao nešto na blic da pogledam jedino u par kadrova naših starih domaćih filmova.
Ovo bi bilo interesantno pogledati ako neko ima? Video sam par slika negde ali ne mogu da ih nadjem.

Bio je jako lep terminal, dosta toga je vremenom upropasceno. U sredini je bila basta sa biljakama, vidi se tačno veličina saksije ako se pogleda jel za otvor zatvoren drugačijim kamenom. I osvetljenje je bilo mnogo bolje, ove led trake su malo bezlicne. Dobra stvar je da je mural iznad ulaza ostao netaknut u rekonstrukciji.

Generalno se ceo aerodrom radio totalno stihijski. Apsolutni hajlajt je onaj hodnik izmedju terminala 1 i 2 sa 1001 lampom i onim idiotakim trakama na plafonu. Nadam se da će se u ovoj rekonstrukciji postaviti neki standardi a ne budziti svaki ćošak kako kome padne na pamet.
 
Да врхунска глупост. Изгледа глупо, светиљке је превише, светла такође-

Мислим да покретних трака неће бити. То кошта и да се купи, и да се одржава, ипак нису то те раздаљине да не може пешака.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=765300#p765300:1l8fw2d5 je napisao(la):
Vox91 » Sre Avg 12, 2020 1:05 am[/url]":1l8fw2d5]U članku o radovima na Tango six-u ne pominje se kada će početi proširenje terminala 2, da li će promeniti fasadu, šta će biti sa starim tornjem, planovima o mogućoj saradnji sa Muzejom vazduhoplovstva itd..

Ima li neko fotke starog i originalnog izgleda enterijera terminala 2? Voleo bih da ih vidim, pošto sam mogao nešto na blic da pogledam jedino u par kadrova naših starih domaćih filmova.

Totalno neozbiljno izgleda cela priča sa aerodrom, kao i sa ostalom saobraćajnom infrastrukturom (Prokop, autobuska i železnička stanica Novi Beograd, aerodrom u Nišu itd.) Ništa se ne zna, sve se radi u hodu, bez nekog gotovog projekta. Predlog koji su uradili Švajcarci kada su konkurisali za koncesiju je prikazao njihovu zamisao za razvoj aerodroma, ovi počnu da rade i u medjuvremenu objave nekoliko različitih rešenja i na kraju rade po nekom nepoznatom. Mislim da ni nemaju razvijen projekat. Znam da će sada neko da misli kako je i ovo super itd, to ne menja činjenicu da mi i dalje ne znamo po kom projektu se radi aerodrom niti kako će izgledati.
 
А знаш зашто? Не ваља кад се све зна, нема простора за... "маневрисање", ако ме разумеш. Не може 20 промена сумњиве вредности у задњој секунди...
 
Ova vest nije isključivo vezana za Aerodrom Nikola Tesla već za sve aerodrome u zemlji ali pošto takva tema ne postoji nadam se da je u redu preneti je ovde, o pet novih aerodroma do 2025:

https://www.b92.net/biz/vesti/svet.php?yyyy=2020&mm=08&dd=16&nav_id=1720093

Iz teksta:

"Prvi čovek Aerodroma Srbije kaže ... da ni jedan od ovih aerodroma nema ekonomsku isplativost. Konstantin Veliki u Nišu, koji je najveći u sistemu, prošle godine imao je 422.000 putnika, ali nije bio komercijalno isplativ zbog izuzetno niske takse...
Ali ako tražimo samo profit, onda ne bismo imali ni jedan aerodrom, osim Nikole Tesle.
Ovde je u pitanju druga dimenzija, pre svega ravnomerni regionalni razvoj, postojanje alternativnih aerodroma, širenje mogućnosti ljudima iz različitih delova Srbije da koriste letove jeftinih međunarodnih kompanija", kaže Zdravković."

Da se gleda isključivo profit, trebalo bi zatvoriti Niš, Moravu i druge. Mislim da je ovo još jedan dobar primer gde ne treba usko gledati profitabilnost već širi uticaj koji aerodromi donose.
 
ви мислите да су приморски аеродроми исплативи? наравно да нису, али имају велики економски и друштвени значај за проморску регију. а то се односи и на Сплит и Дубровник и Тиват и Задар, и све грчке острвске аеродроме, и све остале који имају изражену сезоналност

елем, од зимске сезоне, нов гост у Београду, украјински SkyUp Airlines, од 27/10 два пута недељно за Кијев, уторком и петком
 
#fakenews #stoplažima

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=766730#p766730:rf10ikxh je napisao(la):
JohnnyLee » Mon Aug 17, 2020 10:02 am[/url]":rf10ikxh]ви мислите да су приморски аеродроми исплативи? наравно да нису, али имају велики економски и друштвени значај за проморску регију. а то се односи и на Сплит и Дубровник и Тиват и Задар, и све грчке острвске аеродроме, и све остале који имају изражену сезоналност

елем, од зимске сезоне, нов гост у Београду, украјински SkyUp Airlines, од 27/10 два пута недељно за Кијев, уторком и петком


Brza pretraga na internetu demantuje gore navedene laži. Nisam se trudio dalje da tražim, ali čisto neke linkove da dam, u cilju sprečavanja širenja LAŽI i DEZINFORMACIJA.

Primorski aerodromi Hrvatske: Sedam zračnih luka zaradilo je lani čak 215,5 milijuna kuna - https://www.vecernji.hr/biznis/sedam-zr ... na-1178399

Nemački Fraport platio 1.2 milijarde evra koncesiju za grčke primorske i regionalne aerodrome (bez Atine): Fraport Greece Begins 40-Year Concession at 14 Greek Regional Airports - https://www.fraport-greece.com/eng/medi ... l-airports
 
mislim da je JohnnyLee mislio na izrazenu sezonalnost tako da su ti aerodromi neisplativi van sezone, dok u jeku sezone zaradjuju mnogo
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=766955#p766955:7ewpnfof je napisao(la):
VeniVidiVici » Tue Aug 18, 2020 9:22 am[/url]":7ewpnfof]
Brza pretraga na internetu demantuje gore navedene laži.

Lep rečnik se koristi na ovom forumu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=766996#p766996:3to1zvqv je napisao(la):
vlasta » Tue Aug 18, 2020 12:59 pm[/url]":3to1zvqv]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=766955#p766955:3to1zvqv je napisao(la):
VeniVidiVici » Tue Aug 18, 2020 9:22 am[/url]":3to1zvqv]
Brza pretraga na internetu demantuje gore navedene laži.

Lep rečnik se koristi na ovom forumu.

:violina:

Stvari nekada treba nazvati pravim imenom. Paušalne tvrdnje, laži, dezinformacije... Neko neupućen će pročitati i prihvatiti to kao istinu. A kao što rekoh, to je #fakenews. Nazovimo stvari pravim imenom.
 
ок, ухватио си ме у лажи. ево ти једна банана:

istock-183380744.jpg


примере сам узео рендом, јер су то аеродроми са израженом сезоналношћу, који зарађују 6 до 7 месеци годишње, а остале месеце животаре
 
Vrh