Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509202#p509202:33fissjy je napisao(la):
plećko » 17 Jan 2018 02:13 pm[/url]":33fissjy]
Evo da dopunim ovaj tekst šta rade kad slete u Bgd, u početku kad su im ukinute vize su regularno ulazili u Srbiju, za tri-četiri dana su se vraćali nazad za Istanbul ali to im je bila fora za graničnu policiju, naime na izlazu iz zemlje pokazuju IRANSKI pasoš i kartu za Istanbul, granični policajac ga pušta da uđe u tranzit jel logično što da mu brani da se vrati odakle je došao... Kad uđu u tranzit taj svoj IRANSKI pasoš stavlja u džep a vadi drugi falš pasoš neke evropske zemlje (bilo je raznih pasoša) i avio kartu za recimo Rim, Beč, Cirih i sl. i putuje kao "evropejac". E onda ga ta Evropa vraća nazad za Bgd jer mu otkriju falš pasoš i što reče @Simba udaraju packe Srbiji kako ne radimo dobro graničnu kontrolu.. Eto to su radili dok ih granična policija nije provalila, onda se zbog te najezde pristupilo njihovom vraćanju bez obzira što im ne treba viza.... većina je zloupotrebljavala taj dolazak u Srbiju. E sad jel znate zašto su Irancima ukinute vize ? Ja znam odgovor ali da vidim dali još neko zna ?

Bez uvrede ali ideja foruma je da svoje informacije podeliš sa drugim učesnicima a ne da testiraš njihov insajderski nivo.

Postoji teorija o masovnom naseljavanju Iranaca i Indijaca u Srbiji samo meni nije baš najjasnije šta je to što bi ih privuklo u jednu siromašnu zemlju istočne Evrope. Njima čak ni Mađarska i Češka nisu zanimljive, iako daleko bolje stoje od Srbije. To što mogu da dođu u Srbiju bez vize neće im puno pomoći ako su se nameračili na Nemačku i Švedsku (kao što jesu). Eventualno podnošenje zahteva za azil u Srbiji će ih samo zaglaviti u Srbiji, što možda jeste bila "nečija" ideja ali azilanti nisu glupi pa da nasednu na nju. Onog trenutka kada dolasci i odlasci na BEG budu razdvojeni - što će verovatno biti na listi investicija francuskog koncesionara - problem će praktično nestati.

Imala je i Hrvatska svojevremeno (pre ulaska u EU) problem sa turskim državljanima koji su nakon sletanja u Zagreb ili Dubrovnik ulazili u zemlju bez vize a nakon toga nisu došli na povratni let i gubio im se trag. Ali to nije menjalo činjenicu da je 98% posetilaca iz Turske zaista dolazilo u turističke svrhe i uredno se vraćalo kući. Hrvatskoj uopšte nije bilo po volji kada je zbog ulaska u EU morala da im uvede vize ali to je naravno bila minorna žrtva u čitavom procesu. Tako će biti i u Srbiji ako ikada uđe u EU ili ako nekim čudom podigne životni standard do nivoa koji bi mogao da motiviše ekonomske migrante da trajno smeste ovde.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509803#p509803:11ypax3o je napisao(la):
regentstef » 19 Jan 2018 14:28[/url]":11ypax3o]Analitičan, a vrlo jasan tekst o koncesiji:

http://slobodniugao.rs/da-li-je-koncesi ... rom-dobra/

... Kompaniji AirSerbia je dat popust do 50% na aerodromske takse,
a aerodrom im je dodatno opraštao i dugove.
Ova poslovna politika oterala je tada neke avioprevoznike, kojima su u isto vreme povećane aerodromske takse.
Sponzorisanjem nacionalnog prevoznika porastao je broj linija i putnika na aerodromu, ali po cenu smanjenja profita.
Takođe, oko 35% prihoda i preko 50% prometa aerodroma zavisno je od AirSerbia-e
koja će bez masivne pomoći države bankrotirati
....


Surova istina ,
Sad kada su došli Francuzi na aerodrom
samo što nece da bankrotira jer ce naci druge puteve da nas cedi , a došla je kao spasioc.... :(
 
неће им Винци укинути попусте. да, смањиће их, али им неће укинути (јер су највећи превозник). а исто тако ће и мотивисати друге авио компаније да дођу, са сличним системом попуста као што има Ер Србија

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509340#p509340:1td3tpl3 je napisao(la):
Vocar » 17 Јан 2018, 20:43[/url]":1td3tpl3]Niko da prokomentariše ograničenje na 1 milion putnika, "umetnutu" pistu, izjavu predsednika svih građana Srbije: "Niš je uzeo putnike ANT ali smo ih pustili"....Šćurić već napisao kolumnu a ovde muk...

да ли ти верујеш ишта што Он каже? свака реч која је ту наведена је обична глупост, почевши од "уметнуте писте". ту нема филозофије, или је писта или је рулна стаза. трећег нема. а о Нишу и остатку нећу ни да трошим речи, ипак је Он познат по смисленим изјавама

е да, заборавих, 27. јануара Иран Ер почиње са летовима
 
JohnnyLee,

'umetnuta pista' nije izmišljotina nego realna činjenica starih planova za razvoj aerodroma.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509446#p509446:1ho904xh je napisao(la):
Stomatolog » 18 Jan 2018 03:16[/url]":1ho904xh]'Umetnutu pistu' sam označio na slici crvenim pravougaonikom.

file.php


Izgradnja i opremanje takve piste će koštati dosta, a imaće dosta ograničenja pri upotrebi, tako da mislim da je mnogo pametnije onda graditi odmah pravu drugu pistu koja će koštati više samo za cenu eksproprijacije zemljišta ali zato nebi imala nikakvih ograničenja pri upotrebi.
 
писта је писта, не постоји уметнута, сметнута, помоћна или шта већ. тај термин је измишљотина, Вођина наравно
 
Ne mogu da se orjentišem po datom (dečijem) prikazu : ni gde je , ni šta bi onda radili sa
zgradom oblasne kontrole letenja i naravno ogromnom zgradom muzeja ? :roll:

zgrada RCMagacina i zgrada Jugopetrola su privremenog karaktera te to moze da ,,leti ,,
al ove dve .... jok :shock:

Hajde ko se razume...nek na vakoj mapi docrta samo jednu liniju - celu osu te poletne staze :)
 
Pa sad, da je zgrada RCM privremena, ne bih rekao. Nije sto radim u toj stali, koja iznutra izgleda jedno 3 puta jezivije nego spolja, ali ne deluje mi ono kao privremeni objekat. BIle nekad bajke da ce se praviti novi, i na putu ka aerodromu stoji tabla na kojoj pise `prilazni put buduceg robno carninskog terminala`, sada vec zarasla u korov.
Ono sto meni niakd nece biti jasno zasto se platforma za generalnu avijaciju ne koristi za prihvat kargo aviona, kad je vec ispred RCM-a... mislim jasno mi je,al ajd.
Ono sto se trenutno gradi su zapravo `privremeni objekti`, kontejneri izmedju D rampe i zgrade poste, gde ce, koliko smo culi, prebaciti bazu radnika i vozaca, a u deo na land side-u valjda administraciju iz `crvene zgrade` koja je air serbia-ina.
 
... koliko smo culi, prebaciti bazu radnika i vozaca, a u deo na land side-u valjda administraciju iz `crvene zgrade` koja je air serbia-ina....

baza radnika sa disp. cent. je idelana za veoma skupe VIP namene jer ispunjava SVE uslove
a ne za kancalariske pacove koima je ne potrebna opcija izlaska sredjišnji deo A platforme
bem li ga... valjda će bidne i nekog pametnog kod koncesionara ...da trlja galvu i o tome :lol:

:sesir:
 
Papazjanija...
нови Аленов текст о томе
Tekst ne samo što vrlo plitko zadire u previše svera, vec je mešavina Teslinog površnog stanja i potencijala do SF :kafa:
i kao takav je ne moguc za ikakavo ozbiljnije kometarisanje
osim seciraja na mikronske delove , radi nekakve nj.analize i realnog sagledavanja ....
a za to nit ima dovljno zainteresovanih nit iko može da odvoji toliko vremena :lol:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510308#p510308:16tfkr77 je napisao(la):
boca-ica » 21 Jan 2018, 16:13[/url]":16tfkr77]Ne mogu da se orjentišem po datom (dečijem) prikazu : ni gde je , ni šta bi onda radili sa
zgradom oblasne kontrole letenja i naravno ogromnom zgradom muzeja ? :roll:

 
А локација аеродрома већ деценијама на најмагловитијем месту. Можете видети током магловитих дана да се магла последња диже са писта и околине.
 
Ma opet nešto mi ta druga pista ne da mira ....
ajd
samo da presklikamo po dimenzijama ove postojece piste na drugu stranu
proizlilazi da njen početak
ne moze biti u visini nove platforme za odledjivanje aviona , kao što je prikazano (crvena linija)

te drastično menja prikazani položaj i odnos
samih pista i sadašnjih i buducih objekata

ili
mozda ipak stane, ako se sme, uglaviti u ,,donjem,, zelenom djepu izmedju Surčinskih kuća ? :roll:
ali
Postojeci novi put uz aerodrom pored hangara i ,,Malinjaka,, ka Surčinu
ne moze se koristi za pistu jer je prikazano da je tu nova platforma koja im svoju širinu
te ipak piste moraju biti udaljenije .... otprilike ....baš kao što i prikazah žutom linijom

:sesir:
file.php
 
Vrlo je moguće da se prilikom zaista ozbiljnog pristupa izgradnji nove piste ispostavi da je potrebno zemljište uzurpirano bespravno gradnjom koja je naknadno legalizovana i slično.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Naravno da je potrebno i to zemljiste. Ako pogledate plan na poralu geosrbija, videcete da po tom vazecem planu oko 50 kuca je direktno unutar zone gde bi trebalo da se gradi pista. I to u delu gde bi pista trebalo da ``izadje`` na surcinski drum negde kod surcinske pilane. Nista od toga nikada nije legalizovano.
 
http://www.beg.aero/vest/15771/%D0%98%D ... 0%B4%D0%B8

Аеродром Никола Тесла Београд и ову годину започео је новим рекордима!

Београдски аеродром већ 19 месеци за редом бележи повећање броја путника и апсолутни месечни рекорд у броју путника. У јануару 2018. године на београдском аеродрому забележено је за овај месец рекордних 333.989 путника. У овом периоду обављено је 4.180 полетања и слетања, док повећање промета робе и поште износи 9 одсто.

Аеродром Никола Тесла Београд у јануару 2018. године забележио је и изванредну тачност (редовност) полазака свих летова од чак 91,2 одсто. Наиме, реномирана британска институција OAG, која најдетаљније прати редовност авио-саобраћаја у целом свету, је у свом годишњем извештају за 2017. годину за категорију аеродрома који имају између 2,5 и 5 милиона седишта у одласку на годишњем нивоу, у коју спада и београдски аеродром, сваку просечну редовност полазака која је виша од 85 одсто окарактерисала као изврсну. Такође, проценат летова са великим кашњењем у јануару износио је само 1,6 одсто, док просечно кашњење свих полазака износи 5,17 минута.

Изванредни резултати на почетку године дају основа за веровање да ће Аеродром Никола Тесла Београд у 2018. години заузети високо место у Европи и свету према тачности полазака летова.

Са Аеродрома Никола Тесла Београд третнутно током зимске сезоне 26 авио-компанија у редовном авио-саобраћају путницима омогућује директне летове ка 61 дестинацији у 36 држава на 4 континента. Према најавама, понуда атрактивних летова са београдског аеродрома биће настављена директним летовима иранске националне авио-компаније Iran Air, која ће престонице Србије и Ирана повезати након 27 година. Већ 19. марта и друга иранска авио-компанија Qeshm Air најавила је почетак летова за Техеран, авио-компанија Vueling од 24. марта летове за Барселону, а авио-компанија easyJet ће од 31. јула започети летове за Базел, а од 10. августа и за Берлин.

Подсећамо, у 2017. години београдски аеродром угостио је 5.343.420 путника и једини је аеродром из региона који се налази на листи 100 најпрометнијих аеродрома у Европи.

АД Аеродром Никола Тесла Београд
 
Vest u vrlo optimisticnom tonu i znakovima uzvika, a rast putnika se smanjio na samo 1% u odnosu na januar prosle godine :)
 
јбг, Ер Србија је била драстично слабија него прошлог јануара
 
Vrh