Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Pod je trebalo obraditi tih par napuklih ploca i bolje ispolirati
 
DzonTravolta":2h7n85sf je napisao(la):
Pa i meni se čini, ali deluje nekako... pusto. Takav je bio i letos.


Leva strana je bila prepuna ljudi, pa zato nisam ni slikao kao i desna strana ovog dela sto gleda ka platformi :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496335#p496335:1jccjkbu je napisao(la):
=nikola= » 27 Нов 2017 10:34 pm[/url]":1jccjkbu]Kupljeni su novi skeneri za pregled putnika. Vise na linku ispod:

https://tangosix.rs/2017/27/11/video-re ... ola-tesla/
Да се и мало нашалимо на рачун ових моћних скенера. Ако је тај скенер тако моћан, можда на њему да се ради при уласку у авион и преглед -кардиоваскуларно скенирање путника. хехе :wink: :D :mrgreen:
 
Izgleda da je nadležne na aerodromu iznenadio sneg kad mu vreme nije...

SM 388 Hurghada 05:30 06:15 A5 Airbus A320 Одлетео у 06:47
W6 4261 Larnaca 06:00 06:45 A8 Airbus A320 Одлетео у 07:29
W6 4091 Dortmund 06:10 06:10 A7 Airbus A320 Одлетео у 07:53
JU 650 Moscow Sheremetyevo 06:15 06:15 C2 Airbus A319 Одлетео у 06:58
JU 350 Berlin Tegel 06:35 06:35 C5 Airbus A320 Одлетео у 07:37
JU 320 Dusseldorf 06:40 07:00 A4 Boeing 737-300 Одлетео у 08:14
JU 370 Zurich 06:50 09:00 C2 Airbus A319 Одлетео у 09:38
JU 530 Rome Fiumicino 07:00 11:30 A3 Boeing 737-300 Излаз затворен
JU 600 Vienna 07:00 08:55 C4 ATR 72 Одлетео у 09:11
LH 1411 Frankfurt 07:15 08:05 A3 Airbus A319 Одлетео у 09:09
JU 230 Zagreb 07:30 09:00 C6 ATR 72 Одлетео у 09:32
 
Budimo malo realni sve ovo se desavalo u ranim jutarnjim casovima kad je temperatura jos bila ispod nule i dok je sneg jos uvek padao. Nema trika da se ocisti sneg u takvim uslovima. To zna svako ko je cistio sneg ispred svoje zgrade ili kuce. Ali dobro to se desava samo kod nas i nigde drugde ne pada sneg pa imamo puno pravo da baltimo drzavu i sve sto se desava u njoj. Samo budimo realni i posmatrajmo stvari realnim ocima ako smo u toplom i suvom.
 
Da, jutros je u Beogradu bila strašna mećava koja je paralisala ceo grad. Ne, naravno da nije, a temperature je bila neznatno ispod nule. Kao što rekoh, pao sneg kada mu vreme nije.

Što se tiče vesti o skenerima, ovo mi je malo šokantno:

U planu je da se skeneri nakon sertifikacije DCV-a i kompletiranja obuke naših zaposlenih zvanično puste u rad početkom sledeće godine. Za sada će biti na svim čekaonicama osim od A6 do A10. Kada se bude završila rekonstrukcija ovog dela terminala skeneriće biti postavljeni i u tim čekaonicama.

Da li ovo znači da će letenje sa gejtova A6 do A10 biti manje sigurno nego sa ostalih gejtova? Ako nije, čemu potreba zamene ovih uređaja na ostalim izlazima? I zašto gomilu (novčano značajnih) ulaganja raditi sada, pred koncesiju?
 
не, не значи то. тамо ће остати стари скенери, а нове ће добити када се уради њихова реконструкција
 
04.Dec je, a nisu jos objavili rast broj putnika za novembar mesec - zna li se kako je BGAERO prosao proslog meseca?
 
Ухапшен бивши директор Аеродрома Никола Тесла В.Р.
БЕОГРАД, 4. децембра 2017. (Бета) - Полиција је ухапсила бившег директора Аеродрома ''Никола Тесла" у Београду В.Р. који је осумњичен да је злоупотребном службеног положаја од мар 2013. до априла 2014. године оштетио то предузеће за 41.000 евра, саопштило је данас Министарство унутрашњих послова (МУП).

У саопштењу се наводи да постоји сумња да је В.Р. искоришћавањем свог службеног положаја и овлашћења, марта 2013. године, супротно Закону о јавним набавкама, без спровођења прописаног поступка и мимо предвиђеног годишњег плана инвестиција, закључио Уговор о изнајмљивању инфраструктуре за имплементацију Дисастер Рецоверy решења са једним београдским привредним друштвом, на рок од 36 месеци.

Касније је са тим привредним друштвом осумњичени закључио још три анекса уговора, вредности 715.000 евра, без претходне израде пројектне документације и провере тржишних цена уговорених услуга које су у моменту закључења уговора биле око 30 одсто ниже од тржишних.

За време важења уговора, како се сумња, са рачуна аеродрома "Никола Тесла" за пружене услуге осумњичени је том привредном друштву исплатио укупно 31.779.479 динара.

На тај начин, на основу разлике у уговореним и тржишним ценама услуга предвиђених анексима В.Р. је како се сумња омогућио стицање имовинске користи београдском привредном друштву од 4.644.300 динара, за колико је оштећен Аеродром ''Никола Тесла".

Осумњичени ће уз кривичну пријаву бити приведен надлежном тужилаштву.

У време кад је нанета штета београдском аеродрому директор је био Велимир Радосављевић који је у јулу 2014. био ухапшен због сумње да је склапао штетне уговоре са мађарском лоукост компанијом Виз ер (Wиж аир).

Какви цареви ови из Бете... (види болдовано)
 
Mislim da su korektno sastavili vest. Policija ako saopšti inicijale uhapšenog, tako mora i da se objavi, a prenosi se policijsko saopštenje.
druga stvar je to što je njima jasno o kome se radi, pa su to provukli kroz novinarski komentar, javna je informacija ko je u kom periodu bio direktor.
više je MUP ispao slepac nego beta, koja je retko kvalitetna novinska agencija.
 
МУП је испунио форму, а медији то учине тек када правилно напишу вест, извештај итд. Лид (почетак вести) овде мора бити да је ухапшен Велимир Радосављевић - неспоран закључак из постојећих премиса - а следећи пасус може да буде полицијско саопштење са иницијалима В. Р, ако уопште имају смисла у овом случају.

Толико од мене о теорији и техници новинарства, а волео бих да чујем мишљење о предметном В. Р, пошто су, колико памтим, у његово време били важећи логични пројекти развоја постојећег терминала, које је садашње руководство саботирало.
 
beta nije medij, ona proizvodi vest, mediji je prenose. Da je medij napisao to kako si predložio, bilo bi ok.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498011#p498011:9b6ooqtr je napisao(la):
Pegasus » Mon Dec 04, 2017 12:00 pm[/url]":9b6ooqtr]04.Dec je, a nisu jos objavili rast broj putnika za novembar mesec - zna li se kako je BGAERO prosao proslog meseca?

Obično kasne sa objavom rezultata kada su isti ispod očekivanja ili negativni. Kada su rezultati dobri, objave ih prvog radnog dana nakon kraja prethodnog meseca...

Ali evo ovako. Za prvih 10 meseci: 4.631.145 putnika.
Još nije objavljen podatak o 5 miliona putnika, tako da u prva tri dana sigurno nije dostignut.
Novembar 2016: 331.302 iliti 11.043 putnika (u proseku) dnevno.
Decembar 2016: 344.193 iliti 11.103 putnika (u proseku dnevno), mada je taj broj veći pri kraju godine nego na početku.

Deduktivno...

5.000.000 - 4 (dana iz Decembra) * 11.103 = 4.955.588 - 4.631.145 (prvih 10 meseci o.g.) = 324.443 putnika. Ovo je okvirno, tako da je moguće da je u novembru ili zabeležen blagi pad u odnosu na 2016. godinu, ili simboličan rast.

Verovatno čekaju 5 milionitog putnika pa da provuku ovu vest...
 
VVV hvala na korisnim informacijama!

Najverovatnije je to razlog, jer cak i po racunici da je u novembru i decembru bio isti broj putnika kao prosle godine juce ili danas bi trebali da predju 5mil putnika
 
Mislim da neće obeležavati 5to milionitog putnika, nemoguće da nije do danas probijen taj broj jer bi to značio značajan pad broja putnika u Novembru što mi je malo neverovatno.
Po meni 5 miliona je bilo najkasnije prošlog vikenda.
 
Nigde nije objavljeno da su probili 5 miliona putnika. Bila je vest u nedelju da iščekuju (raduju se) 5-milionitom putniku, a nisu rekli kada će to biti. Koriste svaki trenutak da obeleže bilo kakav uspeh, pa zašto ne bi i ovih 5 miliona.

Do sada su bili vrlo ažurni kada treba bilo kakvu dobru vest da plasiraju

Beogradski aerodrom "Nikola Tesla" saopštio je danas da je od početka godine uslužio 4.010.965 putnika.

"Aerodrom Nikola Tesla Beograd registrovao je juče četirimilionitog putnika u ovoj godini. Ovakav rezultat beogradski aerodrom ostvario je tri nedelje ranije nego prethodne godine", navodi se u saopštenju.

http://rs.n1info.com/a330022/Biznis/Aer ... tnika.html

U izjavi za Blic direktor očekuje 5,3 miliona putnika do kraja godine, što implicira da je novembar završen sa manje od 5 miliona putnika.

Uzmite samo ukinut let za Abu Dabi: da je na svakom letu bilo 120 putnika, to je 120 (putnika) x 2 (oba pravca) x 30 (dana) = 7.200 putnika. Ako tome dodamo barem 30% putnika u tranzitu (koje računate na feeding letovima), to je samo po osnovu ovog leta, oko 10.000 putnika manje! A da ne govorimo o značajnom smanjenju reda letenja Air Serbia na ostalim linijama.

Nadam se da ovaj pad neće uticati na iznos koncesije...
 
Po navodima direktora u zadnje tri godine:

33,33mil€
Imvestirano u aerodrom

30,5mil€
Uplaceno u budzet RS

6,5mil€
Isplaceno malim akcionarima

Sto iznosi oko 70mil€

Ima li smisla ici na koncesiju?
Ponavljam ovo pitanje, jer ocekujem samo vece prihode aerodroma u buducnosti?
Jasno je da drzavi treba novac "za juce" da bi zakrpila sve primetnije rupe, ali isplati li se to na duge staze?



Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Vrh