[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=461095#p461095:1tt7nz29 je napisao(la):
kruuki » 24 Jun 2017 03:27[/url]":1tt7nz29]Definitivno treba povezati i Batajnicu i Ugrinovce sa jednom linijom. Ima dosta radnika kojima bi ta linija odgovarala. Mogla bi cak linija 607 da se promeni da ide preko Surcina, Dobanovaca,Ugrinovaca i na kraju u Batajnicu...
:idea:
Železnička pruga izmedju Bataje i Dobanovaca vec postoji
potrebno je samo od muzeja sa ANTa do Dobanvaca pustiti prugu a to je oko 3-3,5 km (izgradanja za 1 mesec )
Kako bi BGvoz umesto da ,,završava,, u Bataji to činio na ANTu i tako ga pokrivao
Kao najkapacitetiji i naj jeftiniji i naj rentabilniji javni prevoz vec sada moguce da polasci budu na svakih 10-15 minuta
i tako ANT da ima pristup svim BGvoz stajalištima
ANT- Dobanovci - Bataja - Z.Polje - Zemun - T. Bunar.- NBGd ( Buduca autobuska Stanica)- Prokop (buduca žel. stanica)-Franš-Vuk- Pancevac-Krnjaca (a mozda se priključi i Pančevo) mada je i Ovča u opticaju
Istina da bi voznja Bgvozom bila malo duža od postojecih autobuskih ANTovih linija
ali kada se preračunaju potrebna predhodna presedanja da bi se baš te linije ,,uhvatile,,
u toj korelaciji
BGvozom bi bilo isto vreme stizanja
ali bez tolkih presedanja ( a naročito sa prtljagom) jer pokriva (i pokrivace još više ) velike delove Bgda
što saobracajnu komunikaciju cini daleko jednostavnijom sa i do ANTa
Naravno da ce sada ,,metro-ovci,, da se usplahiraju (dokazujuci da to nije dobro)
a zapravo vuce opasnost da kad BGvoz zadovolji i ANTove potrebe
započinjanje davno obecanog Bg-metroa koje jest još uvek daleko, biti još dalje....