Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=460736#p460736:ekgexbxj je napisao(la):
Galeks » 22 Јун 2017, 19:13[/url]":ekgexbxj]Mogli su i drugi frizideri da se ugrade. Postoje alternative.
Johnny, od tebe sam ocekivao bolji komentar.

лепо што си очекивао, али то не одређује продавац, већ Кока Кола. а они имају своје типске, и заболе их да ли се слажу уз ентеријер или не
 
Prodavac moze da odredi frizider, ukoliko ga estetika zanima. Ukoliko ne, ide varijantom, daj ono sto je besplatno, i onda to ugradi.
Svojevremeno je moj teca imao market i drzao je jedan veci frizider, slicne mozemo videti u Maxiju danas, i u njemu su bili i Koka Kola, i Pepsi i Cocta i razna alkoholna pica, energetska, itd.
Prodavac nije potpuno kriv, kriv je aerodrom sto mu je dao prostora za ovako nesto. No dobro, kad tad cemo se nauciti estetici.
 
Naravno, ako žele besplatan frižider dobijaju brendirani, a ako žele sami da kreiraju svoju estetiku tada kupe koji frižeder oni žele. Ovdje se radi u želji da se uštedi par stotina eura.
 
Pod hitno mora da se pojača povezanost grada sa aerodromom. Možda čak i da se uvedu neke dodatne međugradske šatl linije.
 
Da, pre neko jutro krenem sa A1 na aerodrom, onaj crveni minibus pun ko oko, i nije toliku problem da se smeste putnici, vec gde staviti prtljag. Mozda da cesce ide, na 10 min, umesto na 20. Ili da ubace vise onih vecih buseva, mislim da je sada samo jedan na liniji.
Sent from windows phone
 
Stigla ekipa na inagiraciju

a7fd34238335c8aeb27ac838df6cac48.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=460947#p460947:3ul4b599 je napisao(la):
Misha V » Pet Jun 23, 2017 2:55 pm[/url]":3ul4b599]Da, pre neko jutro krenem sa A1 na aerodrom, onaj crveni minibus pun ko oko, i nije toliku problem da se smeste putnici, vec gde staviti prtljag. Mozda da cesce ide, na 10 min, umesto na 20. Ili da ubace vise onih vecih buseva, mislim da je sada samo jedan na liniji.
Sent from windows phone


Izvini sto kritikujem Mini Bus, ali to je tesko sran*e. Pre nekih 6 meseci se odlucim da krenem mini busom sa slavije do Aerodroma. (Krenem na vreme) I onda krece zastoj, od slavije do glavne zeleznicke nam trebalo oko pola sata. Tako da se odlucim da uzmem taksi, i sva sreca stignem jedva na vreme.
Beograd je grad koji se siri, imam osecaj da ima duplo vise automobila nego stanovnika.Tako da bi po mom misljenju trebalo da se uvede neka tram. linija ili vozna linija (pod uslovom da voz stize na vreme!!!!) tako bi izbegli pod 1. guzvu, 2. komfor bi bio dosta veci 3. prevoz putnika bi bio masovniji, 4. Smanjila bi se guzva na putevima. 5. Strani putnici koji su svega par sati u beogradu, mogli bi bezbrizno da svrate i obidju grad, bez da ih divljak taksista zezne.

Cisto radi informacije. Primer aerodrom cirih, ima tramvajsku liniju do grada. Ima povezanu voznu liniju sa aerodroma do vecih gradova u svajcarskoj ujedno i do glavne zeleznicke. i pored toga ima redovnu autobusku liniju. Dok beograd ima Mini bus za 5toro ljudi, gde moze jedan prtljag da stane. :bash: :bash: :bash:
 
Vozi naravno, nije neka guzva kad se krene sa aerodroma. Ne znam zasto je ne prebace ide Vojvodjanskom i zaobidje Bezniju, ne mogu da se setim da l je tako pre isla.
Za A1 je problem sto salju one male krseve, pre neki dan sam bio oko 12 sati, pogibija je bila oko mesta, a tad dolazi dosta aviona.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=242559#p242559:1kl6lbsh je napisao(la):
JohnnyLee » 01 Авг 2013, 19:52[/url]":1kl6lbsh]треба да се уведе 72Е за путнике која би ишла следећом трасом:
Трг републике-Зелени венац-Шест каплара-Општина НБГ-Студентски град-ЖС Тошин Бунар-Николе Добровића-Љубинке Бобић-Ледине-Викенд насеље-Аеродром (укупно 11 стајалишта наспрам садашњих 29)

само без Викенд насеља, и на Аеродрому стаје код Технике, тако да остаје 11 стајалишта (јбт, 4 године има том предлогу). али сада мало измењен:

Трг републике-Зелени венац-Шест каплара-Општина НБГ-Студентски град-ЖС Тошин Бунар-Војвођанска-Ледине-Техника-Аеродром (уцртаћу)
 
Definitivno bi trebalo porazmisliti i o nekoj liniji iz Rakovice, jer nam je povezanost ovde, blago rečeno, loša.
Moj predlog: 94E: kreće sa Miljakovca 1, sledi trasu 94 sve do kraja Mosta preko Ade, posle produžava novim bulevarom do Tošinog Bunara, i onda tu levo može da se nadoveže na trasu 72.
I naravno, treba da postoji i neka veza sa Prokopom sada.
 
Novi letovi za Dubaji

Aviokompanija "Flajdubai" najavila je danas da od 29. oktobra uvodi svakodnevne letove na redovnoj liniji između Dubaija i Beograda.
Beograd 23. jun 2017. 15:36
Novi letovi za Dubaji

Tog dana će na snagu stupiti i jedinstveni red letenja po kome će svi letovi biti obavljani u isto vreme - polazak iz Dubaija je u 9.05, a iz Beograda u 13 časova, dodaje se u saopštenju.

Kompanija "Flajdubai" trenutno održava liniju ka Beogradu sa četiri nedeljna leta, pa će novi letovi povećati kapacitet na ovoj liniji za 75 odsto.

Letovi će se obavljati modernim avionima Boing 737-800NG čiji je kapacitet 174 sedišta, od čega je 12 u biznis klasi, dodaje se u saopštenju.

Izvor: http://www.danas.rs/ekonomija.4.html?ne ... +za+Dubaji
 
Definitivno treba povezati i Batajnicu i Ugrinovce sa jednom linijom. Ima dosta radnika kojima bi ta linija odgovarala. Mogla bi cak linija 607 da se promeni da ide preko Surcina, Dobanovaca,Ugrinovaca i na kraju u Batajnicu...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Требало би повезати железничку станицу у Батајници и аеродром како би путници који долазе возом са севера брже стигли на аеродром. Тренутно само 4–5 пари возова из Новог Сада стаје на Тошином бунару тако да нема много вајде од 72. Што се тиче А1, још је гора ситуација, треба ићи до главне (а не иду сви ни до главне, неки иду на Прокоп) па се враћати назад до аеродрома, што је сулудо. На крају испадне да нпр. од Новог Сада до аеродрома треба 2,5 сата, а аутом мање мање од сат па већину људи мора неко да одвезе или довезе са аеродрома, што није увек практично, а троши и време и новац.

Још је занимљивије што доста међуградских аутобуса пролази поред аеродрома, а нико не стаје. Не верујем да би потрошили више од 5 минута за излазак са аутопута, измену путника и повратак на аутопут. Не знам да ли им се не исплати или је забрањено заустављање редовних аутобуских линија на аеродрому.

Ваљда ћемо једног дана доживети да директно из хола аеродрома улазимо у железничку станицу (или још боље – да се спуштамо покретним степеницама на пероне) где ће стајати БГ воз, возови за Суботицу, Шид, Ужице, Ниш, Пожаревац итд.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=461095#p461095:1tt7nz29 je napisao(la):
kruuki » 24 Jun 2017 03:27[/url]":1tt7nz29]Definitivno treba povezati i Batajnicu i Ugrinovce sa jednom linijom. Ima dosta radnika kojima bi ta linija odgovarala. Mogla bi cak linija 607 da se promeni da ide preko Surcina, Dobanovaca,Ugrinovaca i na kraju u Batajnicu...

:idea:

Železnička pruga izmedju Bataje i Dobanovaca vec postoji
potrebno je samo od muzeja sa ANTa do Dobanvaca pustiti prugu a to je oko 3-3,5 km (izgradanja za 1 mesec )
Kako bi BGvoz umesto da ,,završava,, u Bataji to činio na ANTu i tako ga pokrivao

Kao najkapacitetiji i naj jeftiniji i naj rentabilniji javni prevoz vec sada moguce da polasci budu na svakih 10-15 minuta
i tako ANT da ima pristup svim BGvoz stajalištima
ANT- Dobanovci - Bataja - Z.Polje - Zemun - T. Bunar.- NBGd ( Buduca autobuska Stanica)- Prokop (buduca žel. stanica)-Franš-Vuk- Pancevac-Krnjaca (a mozda se priključi i Pančevo) mada je i Ovča u opticaju :)

Istina da bi voznja Bgvozom bila malo duža od postojecih autobuskih ANTovih linija
ali kada se preračunaju potrebna predhodna presedanja da bi se baš te linije ,,uhvatile,,
u toj korelaciji
BGvozom bi bilo isto vreme stizanja
ali bez tolkih presedanja ( a naročito sa prtljagom) jer pokriva (i pokrivace još više ) velike delove Bgda
što saobracajnu komunikaciju cini daleko jednostavnijom sa i do ANTa

Naravno da ce sada ,,metro-ovci,, da se usplahiraju (dokazujuci da to nije dobro)
a zapravo vuce opasnost da kad BGvoz zadovolji i ANTove potrebe
započinjanje davno obecanog Bg-metroa koje jest još uvek daleko, biti još dalje.... :(
 
Istina je to. Problem je što će se pre roditi mečka nego neko to predložio da se uradi.
 
Nisam hteo sve povoljnosti da sabijem u jedan (gornji) post pa evo jos i ovo

Od ANTa do Dobanovaca kroz polje postoji prav široki javni zemljani put
(leti ga koriste neki radnici ANTa za dolazak na posao peške, kao i retki traktoristi )

koj moze BEZ diranja njiva tj. placanja-otkupa nadoknade zemljišta da se iskoristi
a to znači bez velikih toškova za tih 3 -3,5 km , bez nekih procesa i sl
a to otvara moguc rok započinjanja - o d m a h -
ako se hoce

Sobzirom da je takva opcija decenijama na raspolaganju , a nije ni uzimana u razmatranje -
proizilazi samo jedno - da nema dobre volje nadležnih -

Ko ne veruje , nek pogleda kartu Bgda, sve se lepo vidi
pa i da pruga iz Dobanovaca prolazi i ispod obižnje Dobanovacke petlje

Takodje pravac preko Soko Salaša (vrh piste ANTa uz auto-put ) je slične razdaljine za povezivanje Bgvoza
ima isti takav zemljani javni put (kroz PKBove njive) ka Bataji i vodi ka železničkoj pruzi .....
:sesir:
 
Та траса би била добра за теретни саобраћај и, колико видим у просторном плану, она и јесте планирана за пругу. Чак би и овај подвожњак одговарао (https://www.google.com/maps/@44.8232505 ... QbOJmA!2e0).

Мислим да ја за путнички много боља варијанта која постоји у плановима – директно од ТПС Земун до АНТ (http://www.urbel.com/cms_images/su12-2a ... bracaj.jpg). Колико знам, обилазна пруга од Батајнице до Макиша је у веома лошем стању (брзина је 40 км на сат). Друго, воз би у Батајници морао да мења смер (осим ако се направи тријангла, али онда не би стајао у Батајници), а питање је колико би то времена одузимало и какве су колосечне везе (на обилазну пругу се улази са теретних колосека, а не са путничких). Железничари вероватно знају боље од мене све детаље и могуће да негде и грешим.

Зато треба инсистирати на директном повезивању са ТПС Земун двоколосечном пругом. То би била најбоља варијанта и за БГ воз и за међуградске возове. Јесте да сама изградња више кошта, али би касније трошкови експлоатације били мањи (мања потрошња струје, мањи број потребних гарнитура итд.), а да не спомињем уштеду у времену. Само је потребна политичка воља.
 
Vrh