Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

To je ovaj pomenuti SA 227, Fairchild Metroliner, izgleda kao da ga održavaju macolom. On dolazi za TNT. A crni AN-12 je od CAVOK Air-a, nije redovan, al relativno čest takođe za čarter kargo letove,jedno vreme,dva meseca možda, svaki dan je dolazio da nosi neke presvlake za auto sedišta i valjda one diht gume za vrata,ako se dobro sećam.
 
gosha :kk:

Snimak sletanja Aviastar Tu-204 Cargo danas na BEG

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=FTXYXuT7mg0[/youtube]
 
Transavia danas započela letenje za/iz BEG, B737-700 pozdravljen vodenim topovima !

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=FBw8lwnwfMY[/youtube]
 
9824c32f09bf9cefe92b5cd9c8840630.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
kruuki
idi begaj , ubih se gledajuci kad ono samo slika na ogradi :lol:

u svakom slučaju +1 :)
 
iza je krs i lom nije jos za slikanje :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=445315#p445315:12f8grnj je napisao(la):
boca-ica » 09 Apr 2017 01:17 pm[/url]":12f8grnj]kruuki
idi begaj , ubih se gledajuci kad ono samo slika na ogradi :lol:

u svakom slučaju +1 :)

Sta ti je fotorealizam Boco :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=445298#p445298:66a63a0l je napisao(la):
kruuki » Sun Apr 09, 2017 10:59 am[/url]":66a63a0l]
9824c32f09bf9cefe92b5cd9c8840630.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk


Ovo mi nije baš najjasnije: "otvaranje vizura ka platformi za parkiranje vazduhoplova". Koliko je ovo bezbedno, tj. rizično za letelice. Avioni će biti maltene na dohvat ruke (deli ih staklo, koliko god čvrsto bilo) osobama koje u tom delu aerodroma nisu prošle kroz kontrolu. Ne treba zaboraviti u kojoj eri živimo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=445532#p445532 je napisao(la):
VeniVidiVici » 10 Apr 2017 10:34 pm[/urlOvo mi nije baš najjasnije: "otvaranje vizura ka platformi za parkiranje vazduhoplova". Koliko je ovo bezbedno, tj. rizično za letelice. Avioni će biti maltene na dohvat ruke (deli ih staklo, koliko god čvrsto bilo) osobama koje u tom delu aerodroma nisu prošle kroz kontrolu. Ne treba zaboraviti u kojoj eri živimo.

U eri neprobojnih stakala. :D

Avioni su najrizicniji u vazduhu, ako teroristi napadnu aerodrom nece gubiti vreme na probijanju stakla i unistavanju aviona. Nisu im avioni meta. Nažalost.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=445506#p445506:p8m7gh8a je napisao(la):
boca-ica » 10 Апр 2017, 21:07[/url]":p8m7gh8a]:shok:

kakve vajde od tolke visine ?
sem da neko zakači ili se zakuca u nj. :roll:

с обзиром да ће контролни торањ бити поред зграде СМАТСА-а, са те висине ће моћи без проблема да виде све шта се дешава било где на аеродрому
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=445532#p445532:lq5dbr4a je napisao(la):
VeniVidiVici » 10 Apr 2017 10:34 pm[/url]":lq5dbr4a]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=445298#p445298:lq5dbr4a je napisao(la):
kruuki » Sun Apr 09, 2017 10:59 am[/url]":lq5dbr4a]
9824c32f09bf9cefe92b5cd9c8840630.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk


Ovo mi nije baš najjasnije: "otvaranje vizura ka platformi za parkiranje vazduhoplova". Koliko je ovo bezbedno, tj. rizično za letelice. Avioni će biti maltene na dohvat ruke (deli ih staklo, koliko god čvrsto bilo) osobama koje u tom delu aerodroma nisu prošle kroz kontrolu. Ne treba zaboraviti u kojoj eri živimo.

Na svim aerodromima gde postoje otvorene terase za posetioce se pri ulazu na iste prolazi kroz KD vrata. Kao kad ulaziš u avion.

I na tim aerodromima nigde nema ni stakla između posetilaca i aviona, pogled je skroz otvoren i slobodan.

Nema potrebe za bilo kakvim staklom, samo će biti prljavo i kvariti ugođaj.
 
Inace kad naprave nivi toranj stari bi mogli da pretvore u kafanu uz rekonstrukciju
 
I sa ove visine tornja se sve vidi lepo. Osim ugla vidokruga koj je zaklonjen krovom tj zgradom. Vidokrug je kao kod pravouglog trougla-ugao kose stranice...
ako zele da se stvarno vidi cela C platforma a da krov zgrade ne bude smetnja bojim se fa ni 70 ni 700 metara visine nece biti od bitne pomoci al zato moze biti velika opasnost

na prumer u jesen kad je sumaglica a kontrolor mora da uoci da li je prednji tocak zabravio kod aviona pa mora da nadlece sto blize tornju a uz takvu visinu zbog licnog uocavanja od strane kontrolora dvogledom
a rizik pri sumaglici je samo veci da krilom zakaci toranj. . Nema uvek mogucnosti da se promeni aerodrom za sletanje zbog manjka goriva te
ne treba se sigrati sa visinom bilo kog objekta na aerodromu narovcito ne sa tornjem
 
u pravu si, ni jedan pilot ne ocekuje toranj na aerodromu pa moze da udari u njega; svaki dan u vestima neki sudar aviona sa tornjem na aerodromu
 
Ocekuju i pistu pa je omase sa manjim a ne retko katastrofalnim posledicama :(
kao aregument kako ti vec prilici . umesto decijeg ruganja navedi prosecne visine tornjeva u Evropi :vops:
 
ne znam za prosek u evropi, ali znam da u toranj u Becu (109m), Londonu (87m), i Stokholmu (83m), a ni u one od preko 100m u Americi i Aziji, ne udaraju avioni bas tako cesto.
 
Hvala na odgovoru
Njima zbog broja pisti je i opravdana potreba
al dobro ....ako je kontrolorima na tornju to ta vosina OK neka ga i toliko dizu :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=445569#p445569:2huyrzyl je napisao(la):
boca-ica » 11 Апр 2017, 09:11[/url]":2huyrzyl]I sa ove visine tornja se sve vidi lepo. Osim ugla vidokruga koj je zaklonjen krovom tj zgradom.

па управо висина од 70 м служи да се прошири тај видик, који је сада заклоњен кровом Т2

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=445569#p445569:2huyrzyl je napisao(la):
boca-ica » 11 Апр 2017, 09:11[/url]":2huyrzyl]na prumer u jesen kad je sumaglica a kontrolor mora da uoci da li je prednji tocak zabravio kod aviona pa mora da nadlece sto blize tornju a uz takvu visinu zbog licnog uocavanja od strane kontrolora dvogledom
a rizik pri sumaglici je samo veci da krilom zakaci toranj. . Nema uvek mogucnosti da se promeni aerodrom za sletanje zbog manjka goriva te
ne treba se sigrati sa visinom bilo kog objekta na aerodromu narovcito ne sa tornjem

чек, ако сам те добро разумео, пилоту се заглавио стајни трап, и он треба да на некој висини од 100 метара лети око контролног торња да би контролор могао да види тај стајни трап двогледом? уз све дужно поштовање према теби, али ово апсолутно, али апсолутно нема смисла, јер постоје одређене процедуре у таквим ситуацијама (а то свакако није облетање око контролног торња на малим висинама), а и данашњи авиони су тако направљени да обавесте пилота ако се стајни трап није увукао/извукао

иначе, још један нови превозник овог лета, египатски превозник АлМасриа, два пута недељно Хургада-Београд (среда и недеља) од 18. јуна
 
Vise puta bio sam prisutan potvrdjivanju ds jeste zabravljeno po utvrdjivanju dvogledom konttolora na samom tornju dok je zgradu nadleto avion to je procedura kada zeza indikator stajnog trapa .A kad vec volis avio saobtacaj pitaj i proveri ovo kod starijih kontrolora tornja... pa napisi da sam nesto slagao
pozdrav :)
 
можда је то било некада, али чисто сумњам да је данас. ај, проверићу код стручнијих људи од мене
 
Vrh