Cenim ja novo znanje... ali i staro nije za bacanje :lol:
Savremene leteleice mogu da imaju i kameru iznad točka pa da se pilot lično uveri da je stajni trap zabravljen
u slucajevima kada nj. indikator zeza... i za nj. moze da postoje nove procedure
al stare su i dalje važece jer
Vazdušna luka ne prima samo savremene letelice, nego sve pa i ,,oldtajmer-e,, male , velike itd
u situacijama za koje nema drugog načina kontrolor mora sa aerodromskog tornja svojim okom da potvrdi
kako bi se sletanje obavilo bezbedno
iz razloga boljeg uočavanja letelica treba da se spusti sto niže a što je toranj višlji pilotu je teže za procenu odstojanja
te velika razlika u strčanju dovodi do vece visine odstojanja
i težeg (ne sigurnog) uočavanja stanja , (uzas od odgovornosti, naročito prolece i jesen )
sto povecava rizik za ne mali broj života i samog aviona...a to nije za sigranje
zato sam i napiso da ne treba preterivati sa najavljenom visinom tornja (od 70m) na aerodromu N. Tesla
ali ako Teslinim kontrolorima to ne smeta,(ako ih je uopšte iko pitao) a
samo oni i trebaju da se pitaju
onda i ne smeta nikome