Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

@boca-ica
Priznaj da ti je, posle ove emisije, Mahmud Bušatlija idol! :mrgreen:

Inače što se tiče gospodina iz ministarstva ...

Gnar, transfer blama, označava osećaj neprijatnosti umesto nekog drugog ko nije svestan svoje blamaže. Ili, narodski, gnar je kad neka bu**** potpuno ubeđena da je nenadje*******iva, jer je u nemogućnosti da shvati koliki je fejl, krene da lupa takve gluposti, da poželiš da se otvori rupa u zemlji kroz koju bi propao, pojedeš tuđe g***o ili kresneš Jorgovanku Tabaković, samo da bi se nekako izborio sa reakcijom kore tvog velikog mozga, čiji centri u vapaju govore: „Ne, ne, samo učini da ovo prestane!“

Pročitajte još na http://www.tarzanija.com/transfer-blama ... pi-upomoc/
 
Ako bude sreće i pameti pa da odustanu od prodaje ili davanja u koncesiju aerodroma kao što su odustali od prodaje Telekoma Srbija...
 
Kako ovaj ćelavac na Al Džaziri bestidno laže i maže, sigurno mu se smeši slatka provizijica.
 
Kakva bre al džazira, najveće antisrpstvo što su nacionalna dobra u rukama likova kao što je ćelavi gospodin iz ministarstva!
 
Mali of, al da priupitam tragaca, ocekuje li na balkanskoj ispostavi CNN- a specijalnu emisiju u koju ce za sagovornike poslati strucnjake, a koji ce narodu objektivno objasniti i prednosti i mane ideje o koncesiji aerodroma NT ? ;)
Ja mislim ne.

Jasno je da ispostave stranih medija zabole za dobrobit i boljitak Srbije i gradjana koji zive u njoj.
Problem je sto i veliki procenat gradjana ukljucujuci i obrazovaniji deo populacije nije zainteresovan osim (i samo osim) ako nije direktno ugrozen i pogodjen.

Posledica toga je da i na vlasti i u opoziciji imamo bahate mesetare koji rade sa nasom zemljom, nasom imovinom i nasim zivotima sta im se cefne.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
To i nije posao aljazeere ili n1, to je posao RTSa, ali ga oni ne rade.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=436707#p436707:2ayio55c je napisao(la):
Urke » 01 Mar 2017 02:45 am[/url]":2ayio55c]

Ode Silk Way West Airlines B744F u "pola" noći uz brujanje iznad Banovog brda, pravac Al Dhafra(UAE)!

file.php

A radimo i mi u kargu nesto, samo nismo toliko `zanimljivi`,mozda zato sto nemamo stjuardese, ne znam :D
 
Evo jedna zanimljivost iz Slovenije. Kineski kapital preko kompanije SHS Aviation je iznajmio aerodrom u Mariboru na 15 godina po ceni 95.000 EUR mesečno. Već u prvih pet godina obećavaju 1,54 miliona putnika godišnje, 82 hiljade tona tereta i ulaganje od 139 miliona EUR. Obečavaju da će do 2028. godine prevoziti do 2 miliona putnika godišnje i do 160 hiljada tona tereta. Planiraju uspostaviti trenažni i servisni centar. U razvoj aerodroma planiraju da ulože ukupno 300 miliona EUR.

Isti investitor poseduje i belgijsku kompaniju VLM airlines koja trenutno poseduje 6 aviona fokker 50, a nameravaju još da kupe 6 aviona A320 in 15 aviona A330, koje će registrovati u Sloveniji. Sve licence planiraju da prikupe do maja ili juna, kada planiraju i početak saobraćaja.
Nameravaju već ove godine da uspostave 11 linija iz Maribora ka Londonu, Berlinu, Hamburgu, Barseloni, Zirihu, Beogradu, Splitu, Podgorici i ka kineskim gradovima Šjan, Čongčing in Nančang.


Čudno da naši nisu uspeli da privuku kineze kod nas?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=437110#p437110:2ob1o4zy je napisao(la):
gosha » 02 Mar 2017 10:33 am[/url]":2ob1o4zy]
A radimo i mi u kargu nesto, samo nismo toliko `zanimljivi`,mozda zato sto nemamo stjuardese, ne znam :D

Radite, radite, al spori ste bre, dok ga utovarite prođe ponoć, posle ovi vaši džambo džetovi bude pošten svet! :mrgreen:

Stomatolog":2ob1o4zy je napisao(la):
Isti investitor poseduje i belgijsku kompaniju VLM airlines koja trenutno poseduje 6 aviona fokker 50, a nameravaju još da kupe 6 aviona A320 in 15 aviona A330, koje će registrovati u Sloveniji. Sve licence planiraju da prikupe do maja ili juna, kada planiraju i početak saobraćaja.
Nameravaju već ove godine da uspostave 11 linija iz Maribora ka Londonu, Berlinu, Hamburgu, Barseloni, Zirihu, Beogradu, Splitu, Podgorici i ka kineskim gradovima Šjan, Čongčing in Nančang.

Mariborski, što bi deželaci rekli, kitajci, kreću sa letovima u maju-junu, znači za 2-3 meseca, sa 6 A320 i čak 15 A330, a još ni jedan erbas nemaju u floti :?: :!:
Pokreću masu letova sa prastarim Fokker 50 :?: :!:
Ajd da i to vidimo ...
 
Ajd da i to vidimo ...
pa samo to i mozemo .....da gledamo ... ljudi uzeli ceo aerodrom za cargo
uspeli ste da odbranite i Teslu i Bataju od promena .... bravo
te kako nismo ispratili metarmofozu avio saobracaja....sada ce mo samo i gledati kako drugi napreduju :twisted:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=437453#p437453:1u4c2dqj je napisao(la):
Urke » 03 Mar 2017 10:55 pm[/url]":1u4c2dqj]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=437110#p437110:1u4c2dqj je napisao(la):
gosha » 02 Mar 2017 10:33 am[/url]":1u4c2dqj]
A radimo i mi u kargu nesto, samo nismo toliko `zanimljivi`,mozda zato sto nemamo stjuardese, ne znam :D

Radite, radite, al spori ste bre, dok ga utovarite prođe ponoć, posle ovi vaši džambo džetovi bude pošten svet! :mrgreen:

Samo kad nema vise onog cuvenog iljusina u 22h :D (bio juce jedan, oko 18h ) mada, sve su to carter letovi,tako da moz` mirno da se spava :)

Nije da se vadim, ali to cesce ima veze sa tim banana carter kompanijama, koje ne posalju avion na vreme ili uopste, to opet spediter ugovara. Ni sam ne znam koliko puta nam se desavalo da robu spremimo na avio palete i prikolice, a onda nastupa veseliji deo...avion `pod informacijom` i tako dan-dva, sve kao doci ce, nemojte jos to da skidate...a onda po ko zna koji put rasformiraj sve...do sledeceg puta. Konkretno taj dzambo dzet smo tri puta pakovali i tri puta ljudi dolazili da rade prekovremeno.
Rekord su bile neke prikolice koje su stajale mesecima na platformi ispred magacina (vide se trenutno na google maps,13 komada), a pakovali i raspakivali smo ih 6 puta, dok na kraju nisu otisle.
 
Mi napravimo racun sa svim pratecim stavkama (u zavisnosti od vrste i kolicine robe), prosledi se finansijama...sama naplata je na visem nivou u koji nemam uvid. Sigurno je da ne radimo za dzabe.
S druge strane, po vazecem cenovniku nismo skupi,da ne kazem jefitni smo, tako da im se ocigledno isplati ta `moz` da bude,al ne mora da znaci` taktika.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=437406#p437406:3ee31pi8 je napisao(la):
Stomatolog » 03 Мар 2017, 17:25[/url]":3ee31pi8]Čudno da naši nisu uspeli da privuku kineze kod nas?

а са чим да их привуку? та фирма је купила аеродром у Марибору. иначе, сумњам да ће ишта од овога изаћи
 
Kartograf":1ivytpvw je napisao(la):
To i nije posao aljazeere ili n1, to je posao RTSa, ali ga oni ne rade.

Apsolutno si u pravu.
Ali samo pod uslovom da RTS kao javni servis ima stabilan izvor prihoda koji nije budzet Republike Srbije.
Ovako ocas posla dodjes u situaciju da ti uvrnu jajca i za mnogo manje kritike...


Setite se izjave americke diplomatkinje u ujedinjenim nacijama izrecene generalnom sekretaru povodom nama bitnih dogadjaja.
"Jel znate vi ko vas placa?"

P.S
Zato hvala bogu imamo net da makar preko njega koliko toliko sirimo informacije o razlicitim reakcijama i modalitetima buducnosti aerodroma NT

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=437482#p437482:358j9sgs je napisao(la):
boca-ica » 04 Mar 2017 05:04 am[/url]":358j9sgs]
Ajd da i to vidimo ...
pa samo to i mozemo .....da gledamo ... ljudi uzeli ceo aerodrom za cargo
uspeli ste da odbranite i Teslu i Bataju od promena .... bravo
te kako nismo ispratili metarmofozu avio saobracaja....sada ce mo samo i gledati kako drugi napreduju :twisted:

Jedino što ćeš gledati u Mariboru je još jedna sumanuta najava od koje na kraju ne biva apsolutno ništa osim što možda neko ostane lokalnim vlastima dužan neke početne subvencije. Dešavalo se već na ovim prostorima, i dešavaće se i dalje. Svako ko nešto zna o avijaciji reći će ti da je ovaj "plan" za Maribor sastavio ili potpuni ludak ili težak prevarant. Po zakonu velikih brojeva jednog dana će se sigurno pojaviti neki sličan "plan" i za Batajnicu pa ti unapred preporučujem da ne poveruješ u jedno jedino slovo takvih budalaština.
 
Sobzirom da cargo saobracaju su bitina blizina raznih distributivnih cenara
a otvaraju ih sve više firmi baš u Sloveniji radi pokrivanja EU
sumljam da se radi kako kazeš
...ovaj "plan" za Maribor sastavio ili potpuni ludak ili težak prevarant...
vec neko ko je uzeo ne samo geografske karte
pa rangiran cenovnik usluga dr. EU kargo aerodroma kao i procenu prometa okolnih dist.centara i nj.dalji rast
te vrlo ozbiljno proračunao i ozbiljno krenuo...
da ima ludaka i prevaranata ... ima ... al nadju se i pametni... naravno al ne kod nas :lol:
...jednog dana će se sigurno pojaviti neki sličan "plan" i za Batajnicu pa ti unapred preporučujem da ne poveruješ ...
U Bataji trebao uz obilaznicu da se pravi i veliki intermodularni cargo centar (imamo temu na Beobuildu sa planovima)
prvenstveno za kamionski i želesnički saobracaj a kasnije postojala je mogucnost i povezivanja sa rečnim saobracajem
on bi bio najveci distributivni centar za punjenje avio cargo saobracaja Tesle a kasnije i Bataje
kako se višei ne spominje
nema ništa i od veceg razvitka avio-carga, te ce Tesla na nastavi da zivotari od mrvica kao i do sada
a Bataja koja mogla da smanji zahvat iz budjeta nastavice da ga obilato koristi umesto da zaradjuje
:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=437800#p437800:3syupj6v je napisao(la):
beowl » 06 Mar 2017 08:08 am[/url]":3syupj6v]Svako ko nešto zna o avijaciji reći će ti da je ovaj "plan" za Maribor sastavio ili potpuni ludak ili težak prevarant.


Иако и ја мислим да ће се ово у Марибору изјаловити за све паре, изјава Стелиоса Хаџијоануа, оснивача Ези џета, мени је једна од омиљених мисли из света летења: "Моја основна предност је била у томе што о авијацији нисам знао ништа..."

Ко зна...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=437406#p437406:3vombwz6 je napisao(la):
Stomatolog » Pet Mar 03, 2017 5:25 pm[/url]":3vombwz6]Evo jedna zanimljivost iz Slovenije. Kineski kapital preko kompanije SHS Aviation je iznajmio aerodrom u Mariboru na 15 godina po ceni 95.000 EUR mesečno. Već u prvih pet godina obećavaju 1,54 miliona putnika godišnje, 82 hiljade tona tereta i ulaganje od 139 miliona EUR. Obečavaju da će do 2028. godine prevoziti do 2 miliona putnika godišnje i do 160 hiljada tona tereta. Planiraju uspostaviti trenažni i servisni centar. U razvoj aerodroma planiraju da ulože ukupno 300 miliona EUR.

Isti investitor poseduje i belgijsku kompaniju VLM airlines koja trenutno poseduje 6 aviona fokker 50, a nameravaju još da kupe 6 aviona A320 in 15 aviona A330, koje će registrovati u Sloveniji. Sve licence planiraju da prikupe do maja ili juna, kada planiraju i početak saobraćaja.
Nameravaju već ove godine da uspostave 11 linija iz Maribora ka Londonu, Berlinu, Hamburgu, Barseloni, Zirihu, Beogradu, Splitu, Podgorici i ka kineskim gradovima Šjan, Čongčing in Nančang.


Čudno da naši nisu uspeli da privuku kineze kod nas?

Citajte desavanja oko Aerodroma Frankfurt-Hahn. Vrlo zanimljivo.
 
Одлично си ово нашао. Испада да су Кинези почели да откупљују нерентабилне секундарне аеродроме по ЕУ (Марибор, "Франкфурт"). Нов моменат у авио-бизнису.
 
Vrh