Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Pre korone su hteli Nemci sa Eurowingsom da lede Beograd - Pristina, doduse dosta je to bilo politicki, ali potraznje i para ima sigurno. Vec im Tirana donosi profit, zasto ne bi i Pristina?
Za Tiranu bi trebalo da ima više O&D putnika, poslovnih ljudi i sl. A za Prištinu? Sve sami transferi. To mu onda najčešće dođe malo para. Ne mora da znači - u sadašnjoj situaciji preskupih karata za Rusiju npr. sigurno se isplati i pun avion transfera ka ruskim aerodromima - ali u Prištini bi se otimali za putnike sa loukosterima i sa albanskim agencijama koje voze gastarbajtere. A 1 stop moraju da daju jeftinije svuda gde imaju konkurenciju.
Imaju dosta letova za Bec, Cirih i Istanbul, ostalo su LOT i loukosteri. Izbor destinacija prilicno ogranicen, a te albanske agencije su prilicno skupe zbog nedostatka konkurencije. Pristina nema cak ni let za Pariz. Bilo bi tu mesta za JU, ali tesko da ce se skoro realizovati letovi.
Vidi, prijatelju, nemoj da ti pokretač teme objašnjava šta ova ona treba da radi: Ovde se prikazuje aerodrom "Morava" kakav jeste, kakav može da bude i šta su mu mane.
Kao i sve druge teme.
Marketing preskoči.
Iako Pristina ima jako malo opcija za konekcije (Turkish, LOT, Austrian), prilicno sam siguran da Albanci sa Kosova iz principa ne bi leteli Air Serbiom.
Sa obzirom da Kosovo nema svoju aviokompaniju, JU bi verovatno bila jedina kompanija koja bi obavljala te letove. Samim tim bi jedini koji bi zaradjivali od aerodroma bili JU i njeni codeshare partneri, jer bi kompanija verovatno uskladila slot sa svojim drugim letovima. Cak i da lete sa JU do Beograda, pa odatle drugom kompanijom ka Evropi, opet postoji racunica.
Drugi deo problema je sto se aerodrom u Pristini zove Adem Jasari i sto bi postojalo previse "ludaka" koji bi sabotirali ovaj poduhvat iz politickih razloga. Ali sa obzirom na smer u kojem ide region, mislim da mozemo ocekivati ovu liniju u sledecih 5 godina. Pristina prirodno gravitira Beogradu, u istoj meri kao i Podgorica i Skoplje, bez obzira na trenutnu politicku situaciju.
Da bi se bilo sta od ovoga desilo potrebno je da Srbija pocne da dozvoljava avionima koji idu za Pristinu prelet preko naseg vazdusnog prostora.
Da se vratimo temi, Intermodalni centar morava je nesto gde bi ovaj Aerodrom cinilo bolje povezanim od BG aerodroma. Pitanje kolika je to investicija i postoji li politicka volja.
Takse na Moravi su sumanute! Sto je previse, previse je... OK, JU dobija popust zbog broja prevezenih putnika, pa putnicku taksu placa 7 umesto 13 evra, ali idalje je previse. Nis, koji ima 30 puta vise putnika od Morave, ima taksu od 3 EUR za sve kompanije. Nema nikakvih popusta, ali 3 EUR je niska taksa.
13€ јесте превише. максимална цена би требала да буде 8€. ове остале цене су мање/више ок. можда бих ја скинуо слетање и полетање за 0,6€, тј. да буде равно 5€ и 7€
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.