Šta je novo?

Aerodrom Konstantin Veliki - Niš

1000031922.jpg
1000031921.jpg
 

Po meni, trebalo bi raditi na promociji ove linije, koja bi mogla da pokupi putnike iz Beograda/Niša kao feeder za dalja putovanja na željene destinatije koje jedan od aerodroma ne pokriva.

Primera radi, ako bi se uveo let Ryanair-a Niš-Dublin, bio bih čest korisnik ovog leta.

Meni ova linija ima smisla. I potencijalno bi oba aerodroma mogli imati ogroman benefit od iste.
 
Po meni, trebalo bi raditi na promociji ove linije, koja bi mogla da pokupi putnike iz Beograda/Niša kao feeder za dalja putovanja na željene destinatije koje jedan od aerodroma ne pokriva.

Primera radi, ako bi se uveo let Ryanair-a Niš-Dublin, bio bih čest korisnik ovog leta.

Meni ova linija ima smisla. I potencijalno bi oba aerodroma mogli imati ogroman benefit od iste.

добро је да има и путника, колико негативно о њој пишу јужњачки медији. иначе, да би Ниш имао максималну корист од линије за Београд, требала би да буде барем сваки дан, ноћни лет ка Нишу (око поноћи из Београда и око 4 из Ниша)
 
Kapacitet od 100.000 sedišta godišnje je smešan! Pritom su potrošili bespotreban novac na službeno putovanje do Irske za nešto što može i video pozivom i mejlom da se završi, a posebno imajući u vidu sa kojom kompanijom pregovaraju... I koliko niskorangirani zvaničnici Ryanaira su ih primili... Na kraju možete misliti koliko Ryanair briga kakav je novi terminal... njih zanima samo kolika je taksa i da li će neko njima da plati da lete negde... Ovo je bio klasičan turzima menadžemnta...

Bolje da su se pokrili ušima i da stvarno rade neki posao nego što se šećkaju i plasiraju ovakve stvari kao neki tobožnji uspeh jadnim građanima koji avion jedva da vide i na slici... Kakvi će im biti rezultati na kraju ove godine? Gde im je cargo? Bolje da ćute! Prethodni menadžment je daleko bolje radio posao.... Niš je u velikom problemu odkako ga je preuzela Republika, stagnira, troši se novac, nova zgrada je samo šminka...
 
Poslednja izmena:
Kapacitet od 100.000 sedišta godišnje je smešan!
То је више од петсто летова годишње, тј. скоро два дневно. За аеродром са пола милиона путника годишње и мање од десет летова дневно, то је велико и озбиљно, и управо оно чиме руководство аеродрома треба да се бави.
 
1,45 nije skoro 2 nego je DALEEEEKO od 2 :) A i da je celih 2 je malo... i 10 je malo :) Ja nešto ne vidim nigde tih pola miliona putnika (kad bude toliko nek se jave) :)

Ono što vidim je ZNATNO manje i letova i putnika nego prethodnih godina! Biće super ako pad bude manji od 20% u odnosu na prošlu godinu :) A tek carga koji je sa preko 1000t (a i to je malo!) spao na manje od 100t...

A na kraju koliko puta su porasli troškovi bespotrebnim investicijama da ne pričam... a troškove plaćaju poreski obveznici...

Manje putovanja, više rada!
 
Poslednja izmena:
Kapacitet od 100.000 sedišta godišnje je smešan! Pritom su potrošili bespotreban novac na službeno putovanje do Irske za nešto što može i video pozivom i mejlom da se završi...
Nije godišnje - piše u tekstu "tokom letnje sezone". To nikako nije malo, a ove argumentacije "potrošili na putovanje u Irsku" da se manemo, jer, njome je i Vučić utvrdio vlast (smanjenje dnevnica za službena putovanja na 5 evra je bio jedan od prvih poteza njegovog režima). To nam više za ovog života ne treba.
 
Vrh