Što forsirate da se čisto vojni aerodrom "Batajnica" i to jedini preostao u zemilji i regionu celog Balkana i koji ima dve poletno - sletne piste pretvori u kombinovani aerodrome pored jedinog preostalog civilnog aerodrome na Balkanu pri glavnom gradu koji je izgrađen samo za civilni saobraćaj, a to je aerodrom "Nikola Tesla" u Beogradu?
Mi smo sačuvali civilni aerodrom u Beogradu, a to je aerodrom "Nikola Tesla" i pored teške 1999 god i jedini smo grad koji ima civilni i vojni odvojeno. U međuvremenu smo obnovili i vojni "Batajnica" sa novim tornjem, pistama itd. Za kvalitetnu vojnu intrevenciju u vazduhu porebno je da polete dva borbena aviona istovremeno, a to još samo aerodrom Batajnica omogućava sa svoje dve poletno-sletne piste. Dakle klasično podrivanje bezbednosti je pretvaranje aerodroma Batajnica u kombinovani aerodrom.
Da li znate da su sve okolone zemlje, Ruminija i Bugarska mislim i Mađarska izgubile svoje čisto vojne aerodrome zbog neulaganja u civilni u glavnom gradu od 1990 do 2005? Dobili su kombinovane u tim gradovima Sofija, Bukurešt. Dok bivše SFRJ zemlje, tačnije njihovi gradovi imaju samo jedan aerodrom, i to vojni koji je tek usput bio civilni: Zagreb (Pleso), Sarajevo, Skopje, Ljubljana, Podgorica (Golubac), Zadar (centar za obuku vojnih pilota bio nekad), Split itd.
Kod nas Niš, Kraljevo, Užice tek sada postaju kombinovani jer su to jedine piste u tim delovima Srbije.
Dok priča o niskotarifnim letovima nema smisla. Šta sada hoćete time da kažete? Da kao ne mogu da lete sa "Nikole Tesle"? Nego će te državi da pravite duple troškove održavanja bezbednosti prilikom kontrole putnika na Batajnici i "Nikoli Tesli". Sve duplo, pregled prtljaga, provera bezbednosti itd. To je klasičan oblik podrivanja svih bezbednosti.