Šta je novo?

ADA CIGANLIJA - Beogradsko more

Ради се на спортским теренима, постављање разних подлога
 
Interesuje me kako bih mogao da zakupim jedan deo obale, i da se tu napravi neki bar onako sklepan na brzaka. Kakva papirologija mi je potrebna za to koliko novca ide za zakup i kome bi trebao da se obratim u vezi toga? Hvala.
 
Odes u jp ada ciganlija i pitas sta kako koliko ....
 
Mislim da ne može plažni bar, već mora da se ima lokal na obali, a to je sve popunjeno.

Drugarica je pre 10-ak godina zakupila za jednu sezonu deo plaže i iznajmljivala one velike lopte u koje uđeš pa hodaš po vodi, ali joj se nije nešto isplatilo
 
Mozes zato na bilo kojoj recnoj obali u Beogradu da podignes splav potpuno besplatno i bez bilo kakve papirologije. Neophodno je da imas registrovano plovilo i da pronadjes mesto gde mozes da uguras splav i dobar si. (Ovo mislim potpuno ozbiljno)
 
Izgleda da su osvežili bici park na Adi (parkiraj i vozi)
a62860c3b521dfe9a38a31b0e3a41a80.jpg


Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
Da se podsetimo najveće bruke na Adi, a to je građenje akva parka bez dozvole i to mesecima, a niko nije znao (hau jes nou). E pa izgleda da je ta lokacija pod plaštom nevidljivosti jer...

- Nismo upoznati da se na toj lokaciji bilo šta dešava. Dok se ne donese pravosnažna sudska presuda mi tamo ne možemo ništa da radimo - rekli su za "Blic" iz JP "Ada Ciganlija".

Ove "Koštunice" niko nije obavestio da su tamo radnici od fudbalera (koji očigledno nije dovoljno dao mita pravim osobama) koji skidaju što se skinuti može

O čemu se zapravo radi otkrio nam je Nikola Mijailović, bivši kapiten fudbalera Crvene zvezde koji je svojevremeno zakupio ovaj prostor i uložio poprilična sredstva kako bi sagradio akvapark.

- Nije u pitanju nikakva gradnja, već to što mi nisu dozvolili da završim objekat. Na sudu sam dobio poništenje ništavosti ugovora, tako da sam praktično i dalje zakupac lokacije. Međutim, pošto mi ne daju da gradim, odlučio sam da angažujem radnike da skinu behaton ploče, i makar malo umanjim štetu koju su mi pričinili - rekao je za "Blic" Mijailović.

Podsetimo, bivši fudbaler je imao ugovor sa JP "Ada Ciganlija", čak je i bivši direktor preduzeća Šormaz tvrdio da je "sve po zakonu i da je ugovor povoljan po sve". Međutim, inspekcije su utvrdile da akvapark nema sve dozvole, zatvoreno je gradilište, a Mijailović je zbog optužbe za nelegalnu gradnju, za koju je kasnije oslobođen, čak završio i u pritvoru.

https://www.blic.rs/vesti/beograd/gradi ... mu/jj7v9cz
 
Zanimljiva vest, i za divno čudo, prilično pametna i praktična

https://www.blic.rs/vesti/beograd/radoj ... di/2dj4n5x

Osim toga, on je dodao da će biti realizovan projekat izmeštanja ulazne rampe unutar Ade Ciganlije za 105 metara i proširenja ulaznih i izlaznih kapaciteta, čime će umnogome biti umanjene gužve.

– Rekonstruisana rampa imaće tri ulazne i dve izlazne trake, čime će protok saobraćaja biti značajno brži.



To će biti ovde negde, to znači da se žrtvuje ova zelena površina, no, po mom mišljenju, nije strašno.

Spominje se i rekonstrukcija kružnog toka, to mi nije najjasnije zašto (bolje bi im bilo da zakrpe put od kružnog toka ka veslačkim klubovima koji je pun rupa).

Takođe se spominje i nova tartan staza tu negde takođe, a naravno, i fontana je u priči tu negde.

Bilo bi lepo da to odrade do sledećeg leta.
 
Po mom mišljenju, sve što u članku na sajtu Beograda piše da će raditi, jeste strašno.

Prvo spominju izgradnju trim staze od tartan podloge. Da li je neophodno trošiti pare na to, voleo bih da mi neko ko džogira kaže. Smatram da je prirodni materijal uvek bolje rešenje i da je staza od krupne piljevine drveta bolje i ekološkije rešenje nego ovo, što plaćaju 1.5 miliona dinara...

Takođe, ovo izmeštanje ulazne rampe, a pogotovu proširenje ulice, pa još i novi kružni tok - dobrodošlica za još veći broj automobila na Adi. Kako će to okruženje biti bezbedno za te porodice o kojima priča, kad su i biciklističke i pešačke staze na mnogim mestima uz kolovoz? Ako nedostaje kapaciteta, trebalo je da prošire parking na ulazu u Adu, a ne da planiraju veći obim ulaza auta u rekreativnu zonu u kojoj bi trebalo da vlada priroda i mir, jer je to jedno od retkih mesta gde mir zaista i vlada u Beogradu (ne vikendom u sezoni).

Meni je ovo strašno. Logičnije je da potpuno zatvore Adu za sve zagađivače, da voziće zamene električnim, da dostave obavljaju nekim električnim vozilima, da dodatni prevoz organizuju sa još vrabaca... A pare malo da sačuvaju i da razviju i Adu Huju, jer je na Ciganliji često već nesnosna gužva, pa to je jedina ozbiljna rekreativna zona u gradu! Bukvalno me smorila koliko vremena provodim tamo.

Užas, gledam ove fotografije, čitam priče Zorana Radojičića o trošenju miliona i miiona na gluposti i razmišljam - kako je nekim ljudima lagodan i lep život...

b6e6c2072d70a16b3d16e94b8b9d17ad_1695005831.JPG


A šta je sa biciklističkim stazama? Lift na špicu Mosta na Adi još nije povezan stazama, a silni neasfaltirani nasipi u okruženju bukvalno pozivaju na proširenje ove popularne rekreativne biciklističke staze, mislim da bi svi to pozdravili...

A šta je sa marinom? Odavno su prestali da pričaju o njenom uređenju, sada kada su počei da se bave koritom Topčiderke mogli su da je urede celom dužinom, da eliminišu zagađivače i da barem naprave prve korake u saniranju katastrofalnog stanja u rukavcu...

Ali ne, umesto da se bavimo saniranjem ekoloških katastrofa zbog kojih nam danima smrdlja grad na govna, mi ćemo da gradimo tartan staze i mini-Slavije u rekreativnoj zoni, sjajno. Apsolutno genijalno. Revolucionarno. Svaka čast! Napredno do koske...
 
Trim staza od prirodne piljevine (malč valjda) meni lično ne odgovara jer se ne održava kako treba, pa imaš delove sa i delove bez te podloge, plus što kada je postave, mnogo su krupni komadi kore, pa i nije baš udobno prvih par nedelja. Tartan ne zahteva održavanje, plus što može da se trči i odmah posle kiše jer nema blata.

Pomeranje rampe neće uticati na povećani broj automobila, jer fizički nemau gde više da se parkiraju. Problem sa sadašnjom rampom je što se nekada pravi kolona do glavne ulice, a naročiti je problem u suprotnom smeru predveče kada svi krenu da napuštaju Adu i tada se kolona proteže i do posle kružnog toka. Znači, problem je propusnost u špicevima.

Kad smo već kod slike vozića, po meni je skandal što voz nije elektro vozilo, već je to traktor koji em pravi buku (što možda i nije loše da se pešaci sklone) em zasmrdi kada prođe.

Što se tiče parkinga, treba zonirati ceo Stari obrenovački put, ali i napraviti još jedan parking (koji se naplaćuje) negde na sredini Ade i naplaćivati parking na kraju Ade. Parkign na početku je uvek prazan, a košta 150 dinara ceo dan, plus što dobiješ 2 bicikla po automobilu, tako da to pokriva 70% posetioca Ade. Ostatak su porodice sa malom decom kojima treba pristup kolima do plažnog mesta i zonirana mesta bi to pokrila.
 
Na kraju u redu da pomeraju rampu s obzirom na to da nemaju viziju i uopšte ideju kako da umanje saobraćaj, pa non-stop saniraju posledice svoje nesposobnosti da upravljaju gradom... Iako mislim da time samo guraju problem pod tepih.

Zašto to mislim? Jer ide i najava povećanja broja traka i obnove kružnog toka, za koji sumnjam da će takođe biti proširen. A u taj kružni tok se ulivaju relativno uske saobraćajnice... I ako se krećemo ovom niti razvoja, za nekoliko godina će se stvoriti potreba da se i te saobraćajnice proširuju, znači manje zelenih površina, znači više asfalta, znači više auta... I tako

... dok se ne pojavi potreba da se izgradi nova pristupna saobraćajnica Mostu na Adi sa špica...
...ili da se onaj Savski most koji će da sele na to mesto ipak samo malkice otvori za saobraćaj...
...A to onda vodi tome da se Stari savski most ponovo ruši, da bi se na tom mestu napravio veći...
...Što onda vodi tome da se Savski most odatle seli na Veliko ratno ostrvo...
...pa će tamo vremenom da puste kola preko njega, pa će da puste kola na Veliko ratno ostrvo...
...pa će... da ne nastavljam.

I vodeći se takvom vizijom, ili radije nedostatkom bilo kakve vizije, ima da gradimo i gradimo još i još saobraćajne infrastrukture jer to tako mora, 2050. godina u Beogradu dvostruko više puteva i raskrsnica i mostova i kružnih tokova i semafora, petostruko više automobila, ma prava dolce vita, a govna se još uvek ulivaju u vodu koju pijemo.

Ne znam, eto, ja sam vrlo insfrustriran što su ovi rešili da se bave i Adom Ciganlijom, jer su upropastili sve što su takli.

Mislim da ovom gradu treba neko striktno prirodno okruženje, nešto najbliže tome trenutno jeste Ada i mislim da tamo treba smanjivati količinu izgrađenosti i betoniranosti i asfaltiranosti i ne puštati auta u okvire kompleksa bez posebnih dozvola. Ali ko mene šta pita, ja sam samo skromni stanovnik ovog grada koji se guši u vazduhu koji je istog kvaliteta kao u Parizu, a koji ima 10 puta više stanovnika.
 
Saobraćaj na Adi se reši papreno skupim ulaskom i uvođenjem još jednog vozića koji bi išao u kontra smeru (makiškom stranom bi išao ulicom). Karta za vozić da bude jeftina uz plaćeni parking.
Ne mora na svadbu da se dolazi kolima do restorana.

Ima rešenja, ali ipak je to javno preduzeće :(

Poslato sa telefona
 
Докле год постоји оно ругло звано Стари обреновачки пут, Ада не може да буде никаква зелена оаза. Приступ Ади и тај пут делују апокалиптично. Да не помињем циганске уџерице и дивљу градњу уз пут....
 
Ада је била Амазонија у сред градског ткива, до пре само петнаестак лета - моћна нетакнута природа са горостасним стаблима, некад нестварне висине и величине, са шумом, шумарцима, различитим врстама дрвећа и другог растиња, али и великим пољима. са ватрометом радости свих боја самониклог пољског цвећа, са срнама које понекад излете на стазу којом возите бициклу, са широким небом које је било позорница прелепих свитања и сутона изнад величанствених зелених предела.

Све што су људи направили било је примерено, ненаметљиво и корисно, један ресторан, три купалишна павиљона, неколико веслачких клубова и десетак спортских терена без ограда. Постојале су и три линије возића са локомотивом налик на малу парњачу. И неколико стаза у неколико праваца које постоје и данас, али више личе на улице него на стазе за шетњу у природи.

На Ади из године у годину има све више свега и свачега сем лепе и тихе природе и природности !
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=657606#p657606:2oc3rb4j je napisao(la):
партибрејкер » Pet Sep 06, 2019 2:19 pm[/url]":2oc3rb4j]Докле год постоји оно ругло звано Стари обреновачки пут, Ада не може да буде никаква зелена оаза. Приступ Ади и тај пут делују апокалиптично. Да не помињем циганске уџерице и дивљу градњу уз пут....
Nemoj zaboraviti da ima i firmi na tom putu gde ljudi rade. Maxima,Vodovod,D-box i ls.
Kako će ti ljudi stizati na posao ako se zatvori obrenovački put?
 
Mislim da bi bilo ok da je grade oni sto su gradili pasarelu Kalemegdan - beton hala, ono je uradjeno vrhunski :D
 
Ovi novinari će sutra da proglase farbanje ulica ambicioznim projektom gradske vlasti

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... kruzni-tok

AMBICIOZNI projekat izmeštanja ulazne rampe na Adi Ciganliji počinje u nedelju. Kako su saopštili iz preduzeća, radovi će se obavljati pod radnom, privremenom signalizacijom, a sve u skladu sa tipskim šemama koje je odobrilo Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Republike Srbije.

Rampa na prvom skretanju iz Radničke ulice biće translatorno pomerena ka kružnom toku unutar Ade Ciganlije.

- Rok za izvođenje radova je 30 kalendarskih dana, a radno vreme izvođača od 7 do 17 časova - kažu iz Uprave Savskog jezera. - Sve aktivnosti biće usaglašene i prilagođene dešavanjima na prostoru Ade Ciganlije. Zbog izuzetne frekvencije posetilaca jezera, molimo naše sugrađane za strpljenje.

Ja ne znam šta je ovde problem? Prvo neka urade proširenje na delu gde će biti rampa (to je travnati deo između kolovoza i pešačke staze gde nema nikoga). Kada to završe, onda naprave devijaciju na taj novi deo, pa onda rade nove rampe. I na kraju samo uklone postojeću rampu i eto.
 
Vrh