Captain
Beginner
Na stranu licne preferencije naspram socijalistickih novobeogradskih blokova (u pogledu izgleda zgrada) sve to je dosta dobro odradjeno, pogotovo za ono vreme i one uslove.
Konkretno u blokovima 28, 29, 23, koji imaju zgrade najblize autoputu, koje su ipak odaljene 50m od autoputa koji je ukopan 2m i izmedju autoputa i zgrada se nalazi nekoliko redova gustog drveca, sto sve ukupno cini da to uopste nije bucnije nego bilo koji stan u centru u npr. Kneza Milosa, Srpskih vladara ili Bulevaru.
Veliko broj zgrada jos u to vreme imao je garaze, planski su gradjena sklonista po blokovima, pristupne saobracajnice su dobro odradjene i izlaze na siroke bulevare velikog kapaciteta, gradnja nije najkvalitetnija, mada kada pogledamo da zgrade stoje vec 30+ godina bez vecih intervencija nije to lose uopste.
Sve u svemu, daleko smo mi od urbanistickog i arhitektonskog standarda na kom smo nekad bili, sto potvrdjuje svaki novi projekat, pa i ovaj.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Konkretno u blokovima 28, 29, 23, koji imaju zgrade najblize autoputu, koje su ipak odaljene 50m od autoputa koji je ukopan 2m i izmedju autoputa i zgrada se nalazi nekoliko redova gustog drveca, sto sve ukupno cini da to uopste nije bucnije nego bilo koji stan u centru u npr. Kneza Milosa, Srpskih vladara ili Bulevaru.
Veliko broj zgrada jos u to vreme imao je garaze, planski su gradjena sklonista po blokovima, pristupne saobracajnice su dobro odradjene i izlaze na siroke bulevare velikog kapaciteta, gradnja nije najkvalitetnija, mada kada pogledamo da zgrade stoje vec 30+ godina bez vecih intervencija nije to lose uopste.
Sve u svemu, daleko smo mi od urbanistickog i arhitektonskog standarda na kom smo nekad bili, sto potvrdjuje svaki novi projekat, pa i ovaj.
Sent from my iPhone using Tapatalk