Šta je novo?

ABlok - Blok 67a [ Stambeno poslovni kompleks | 137 000 m²]

Primećujem da su noseći stubovi u III fazi neštoanji od trećeg sprata (u odnosu na prizemlje i prva dva sprata).
 
U nedelju ujutru u 7 sam se vracao kuci sa aerodroma i gradiliste je bilo prepuno radnika i kranovi su plesali sve u 16 :)

A blok postavlja standarde u brzini gradnje
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=407871#p407871:22kq75mn je napisao(la):
Jakovljevic » Tue Sep 27, 2016 11:57 pm[/url]":22kq75mn]U nedelju ujutru u 7 sam se vracao kuci sa aerodroma i gradiliste je bilo prepuno radnika i kranovi su plesali sve u 16 :)

A blok postavlja standarde u brzini gradnje

Nesporno da grade brzo. Takođe, ta brzina kao i sam investitor (zbog ranijih poslovnih poduhvata) daju visoku dozu sigurnosti da će projekat biti završen.
Samo je pitanje da li ta brzina (kao i kontrola nad izvedenim) ima i nus efekata po pitanju kvaliteta. U prvoj pa čak i u drugoj fazi su vidljive posledice propusta da li zbog brzine, kvaliteta materijala ili načina ugradnje (konkretno ispucale fasade, garaža, klupe...). Bilo bi dobro da se i propusti u gradnji rešavaju istom tom brzinom kao što i grade (brže izgrade novu zgradu nego što nešto reše od propusta).
 
160927-ABlok-01.jpg

160927-ABlok-02.jpg

160927-ABlok-03.jpg

160927-ABlok-04.jpg

160927-ABlok-05.jpg

160927-ABlok-06.jpg

160927-ABlok-07.jpg

160927-ABlok-08.jpg

160927-ABlok-09.jpg

160927-ABlok-10.jpg

160927-ABlok-11.jpg

160927-ABlok-12.jpg

160927-ABlok-13.jpg

160927-ABlok-14.jpg

160927-ABlok-15.jpg

160927-ABlok-16.jpg

160927-ABlok-17.jpg

160927-ABlok-18.jpg

160927-ABlok-19.jpg

160927-ABlok-20.jpg

160927-ABlok-21.jpg

160927-ABlok-22.jpg

160927-ABlok-23.jpg

160927-ABlok-24.jpg

160927-ABlok-25.jpg

160927-ABlok-26.jpg

160927-ABlok-27.jpg

160927-ABlok-28.jpg

160927-ABlok-29.jpg

160927-ABlok-30.jpg

160927-ABlok-31.jpg

160927-ABlok-32.jpg

160927-ABlok-33.jpg
 
Može li mi neko reći šta npr. na ovom tlocrtu predstavlja ova crtkasta linija koja ukoso seče terasu, odnosno crna tačka kojom se završava a koja se ponovo pojavljuje na delu žardinjere?

http://www.ablok.rs/troiposoban-138-69m2

Zanima me još nekoliko stvari:

  • Šta bi trebalo da predstavlja ova L „traka” koja ide od stuba iza lampe u dnevnoj sobi do kraja staklene ograde na terasi? Slično se pojavljuje i kod terase u spavaćoj sobi i na celom tom zidu od žardinjere do te terase.
  • Šta se sve ovo nalazi između ormana u hodniku i stola i šporeta u kuhinji?
  • Zašto je zid između kupatila u spavaćoj sobi i tuš kabine drugačije nacrtan i šta predstavlja ova tanka bela linija posred zida iza televizora u dnevnoj sobi?

:D
 
- verovatno smer pada terase
- L je noseći betonski stub
- ventilacije i dimnjak
- verovatno je druga vrsta zida (siporex), sendvič zid
 
Nisam do sada pogledao raspored u novom objektu A bloka i mogu reći da je dosta bolji nego u prvoj fazi!

nažalost ovi stanovi od 130+ kvadrata po ovim cenama mi mogu ostati samo misaona imenica, ali izgledaju zaista dosta dobro organizovani.
 
Na google earth se pojavio aktualizovani snimak Abloka i okoline (od 24/07/2016)
 
08bea5f349fc4becf3f391fd875648da.jpg

7876d477d3fb9543c03c554f197b056c.jpg

92936b27a30e24dce5592a5371ad00d6.jpg

Kako izaći iz garaže, a ne poginuti??!! Mislim da se nešto mora podhitno preduzeti tj jednostavno zabraniti parkiranje u neposrednoj blizini izlaza iz garaže jer je preglednost nula!! Pre nego što se desi ozbiljana nesreća...


Envoyé de mon iPhone en utilisant Tapatalk
 
Kako izaći iz garaže, a ne poginuti??!! Mislim da se nešto mora podhitno preduzeti tj jednostavno zabraniti parkiranje u neposrednoj blizini izlaza iz garaže jer je preglednost nula!! Pre nego što se desi ozbiljana nesreća...

Tacno, logicnije je da se promeni strana gde je zabranjeno parkiranje, da se izmesti znak zabrane s jednog na drugu stranu.
Drugo resenje je da se nekim stubicima ili zardinjerima napravi neka vrsta levka na ulici sto bi povecalo preglednost pri izlasku. U tom slucaju, problem bi se javio kad bi se desilo da nema parkiranih automobila (u praksi skoro nemoguce) jer bi stubici-zardinjere ostale na delu ulice pa bi neko mogo da naleti na prepreku. A ko sme da potpise nalog za postavljanje tako neceg potencijalno opasnog? Zato su tu palete i resetke koje su ruzne ali....
 
A da zovnete pauka da se malo navadi da svraca brzo ce se odviknuti
 
direktor":13d7713s je napisao(la):
A da zovnete pauka da se malo navadi da svraca brzo ce se odviknuti
Mislim da je nažalost ovo pravi način da se bori protiv ovakvog načina parkiranja. Postavljanje ograda ili neke vrste žardinjera nije rešenje naročito ako se postave preblizu izlaza/ulaza u garažu kao sada(vidi slike). Time se na neki način šalje pogrešna poruka onima koji se parkiraju na ulici: "slobodno" vam je parkiranje do ograde/barijere. Sutra ujutru ću da svratim do City Facility-a jer mislim da ima mesta za njihovu reakciju...


Envoyé de mon iPhone en utilisant Tapatalk
 
Neko je ovde citirao: ako posle parkiranja ostaje vise od 3metra za prolaz vozila, onda je dozvoljeno parkiranje sa jedne strane ulice (ukoliko nije zabranjeno znakom)
U ovom slucaju znak je postavljen sa strane SAVADA, tj tu je zabranjeno parkiranje na kolovozu (trotoar se podrazumeva da je zabranjen). Strana Abloka nije obelezena znakom pa je samim tim dozvoljeno parkiranje na kolovozu.
Ok, ne mora zardinjera, moze i zuta linija ako bi se poštovala tj ako bi nosio pauk za predjenu liniju

Sve u svemu, kriv je mentalitet stanovnistva. Da ja kupim stan, a auto cu vec negde da smestim.
 
20161022_140903.jpg


20161022_141112.jpg


20161022_141123.jpg


20161022_141310.jpg

nista bez stubica
20161022_141318.jpg

rampa za slabo pokretna lica
20161022_141331.jpg

centralno dvoriste
20161022_141442.jpg

kako se ponasati
20161022_141620.jpg

sprave kako se koriste
20161022_141654.jpg

ovo je bzv moglo se nesto bolje smisliti
20161022_141719.jpg


20161022_141748.jpg

kontisi
20161022_142013.jpg

ulaz u garazu
20161022_142348.jpg


20161022_143044.jpg
 
Кад се комплетира биће ово најгрђи набрекли монструм изграђен на НБГ-у. Да су се потрудили нису могли овако диспропорцијално, метастазирано смеће да испланирају. Зграда већ са 7 изграђених спратова делује незграпно и као да је непозвана слетела у сред НБГ-а. Кад накалеме остатак спратова на ћошку биће то комплетан фијаско.

А верујем и да су комшије у ламелама иза просто одушевљени новим бедемом.
 
Ulici Jurija Gagarina prilici gabaritan visok objekat tj sada vec niz objekata pocevsi od poslovne zgrade gde je Air Serbia. Niz prati regulacionu liniju a objekti su oivicili blokove a u perspektivi formiraju jos aktivniju komercijalno pesacku zonu.
 
Ни сам не бих боље написао. Ово набрекло смеће заиста јесте врхунац свог тог треша који почиње од пословне зграде Белвила па преко целог блока 67 и делта ситија.
 
Mislim da si prestrog kada se pogleda sta se sve gradilo i gradi u trecem bulevaru. Pritom u Jurija Gagarina su investitori imali velike parcele i kreirane su kakve takve celine a sve zajedno to cini niz. U trecem bulevaru svaka parcela i svaka zgradica vodi svoju politiku.
 
Трећи Булевар ни на који начин не оправдава ово злостављање Бул. Јурија Гагарина и целог НБГ-а приде.

Ок, лепше је ово него празан, запуштен блок али крајње је време да НБГ добије један савремени обхекат достојан његовог модернистичког наслеђа. И како девастација НБГ-а одмиче ја и хоћу бити строжи према тој и таквој новоградњи.

Кад се све сабере, негативна селекција у друштву се пресликала и на "негативну селекцију" у архитектури. Само кад се сетим блока 39 душа ме заболи. А то је један шири друштвени пробелм. Ова антинародна власт очигледно има задатак да финансира стране корпорације и радне логоре за сопствени народ уместо домаће високо образовање.

Медиокритетска архитектура за друштво у ком царују медиокритети.
 
Napredak o kome govoris pre svega treba da poguraju poslovni prostori i zgrade javne namene kao sto je bilo planirano u bloku 39 a sto i na moju zalost takodje nije realizovano.
Zato sam i pomenuo treci bulevar posto je on unisten ne stambenim vec poslovnim objektima i losom stihijskom parcelacijom.
 
Апсолутно се не слажем. Нема суштинског напретка српске архитектуре док се пре свега стамбена архитектура не доведе на знатно виши ниво. Џаба ти један супермодерни јавни објекат ако на њега иду читави стамбени блокови очајне архитектуре и још горег урбанизма.

Српска архитектура за светом није каскала само 20их и 30их година када је управо стамбена архитектура била на највишем нивоу где су као печурке ницала јако лепа здања раног модернизма. А онда су БИГЗ, или Бановина у НС-у били само логична последица тог покрета и узлета.
 
Vrh