Na trecoj Reljinoj slici se lepo vide kontrasti, iako nije sa razglednice, a detaljno analizirajuci slike, nalazim da jaki kontrasti jesu postojali, iako se ne vide na prve dve slike, pre svega zbog arhitekture zgrade.
Onaj ko je farbao sliku, ako je ne bi znao ne bi ni video gresku na drugom pilastru zdesna, na drugom spratu. Zasto je stavljao svetlije nijanse oko vrata , a tamnije na ukrasima na trecem spratu?
Ja mislim da je farbac razglednice znao boje, jer mi deluje da arhitekta koji je projektovao ovu zgradu, sa ovako razlicitim srazmerama spratova, koji deluju kao neke nadogradnje, ne bi ostavio svoje delo negovrseno cistom bojom kao sad. A zgrada svoj celokupni smisao dobija sa ovakvim bojama kao na razglednici, postaje skladna, a takvi su i ukrasi na zgradi.
I jos jednom , nijanse se vide i na drugim slikama. Mada ja mislim da se nesto desilo sa ovom zgradom jer su obe preostale slike koje je Relja okacio jedine koje se danas mogu naci.
A za Vracarca, morao sam da predjem na organik jer je zlatno doba. Sta je sendvic, bez jabuke?